AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg er gravid for andre gang, og jeg blir helt gal av klær. Jeg husker nå hvordan jeg slet forrige svangerskap, og gikk med det samme ca hele tiden. Disse klærne ga jeg til Fretex så fort jeg kom hjem fra sykehuset 😂 jeg brukte en hullete tights (altså det kom hull i den med en gang), og lange strikkegensere i polyester og akryl, som luktet svette etter 10 minutt. Nå som magen har vokst såpass mye at jeg kan glemme dongeribuksene mine, trenger jeg å gå til innkjøp av nye klær. Men har ikke all verdens av penger, så jeg håper å finne noe som e billig men god kvalitet og som jeg kan faktisk føle meg vel i. For tiden går jeg rundt i en gammel treningstights med hull og en alt for stram treningstights som gir meg skikkelig camel toe/ bollemus. Sammen med en stor genser, ikke så veldig pent. Jeg har tenkt å gå til innkjøp av tightser og kjoler/ genserkjoler, og kanskje et par mammajeans. Tenker også at om jeg kjøper tights, at jeg kjøper mammatights slik at jeg får den over magen. Jeg vet de har mye på HM, men liker ikke helt stilen på mammaklærne.. føler det kanskje passer for de litt eldre, jeg er 22. Så - hva er deres beste tips til gravidklær? Og hvor får jeg kjøpt? Oog hvilke bher er komfortable samtidig som de ser bra ut under klær? (Jeg synes ikke det ser særlig pent ut med treningsbh under alle klær) Anonymkode: 40418...7e7
Ponyo Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Har kjøpt så og si alle mammaklærne mine på zalando. Mye større utvalg der enn i norske kjedebutikker. Alt fra dyrt til billig. Og både ung og mer voksen stil.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Jeg føler jeg må prøve klær for å finne noe som passer da størrelsen varierer mye. Så jeg kjøpte 2 gravidbukser (dongeri) og 1 gravidtights på hm. Samt en finkjole (fikk baby i februar så gikk gravid i juletiden, så måtte ha noe som var fint). Ellers brukte jeg mye skjørt og genser. Kjøpte de enkle tynne genseren på cubus, og fant 2 tynne gensre på hm (ikke gravidgensre). Alle genserne har god stretch. Også gikk det mye i kari traa ullgensre (frem til uke 34-35, da ble de for små). Brukte stort sett kun tynne gensre og en gardigan over. Også hadde jeg en ullkjole med god stretch. Den brukte jeg frem til fødselen omtrent. Lurer nesten på om jeg kom inn på føden i den. Anonymkode: 3c45e...824
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Kjøpte på bonprix. Billige og helt grei kvalitet for den korte tiden de ble brukt. Anonymkode: c4b31...d79
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 Kjøpte bare vanlig klær i større str. fant aldri noe fint. Anonymkode: 648a6...685
Blingblingtahei Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 Hvis du har en fretex butikk i nærheten så får du tak i masse helt ok klær til en svært billig penge. Jeg kjøpte 3 bukser og en ammetopp til 135 kr, de var lite brukt så like fin 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Synes buksene på på H&M har blitt bedre i utvalget siden min forrige graviditet for 2 år siden! Er også 2gangs gravid og nå ser jeg de har mer type hullete jeans, loose bukser, og girlfriendfit/mom fit jeans som jeg synes er mer ungdommelig 😊 Men er helt enige i at mammatoppene/overdelene på H&M er fryktelig kjedelige.. Enten er det ensfarga gensere, stripete topper eller topper med bånd og blonder. Not my style 🙈 Zalando har jo ofte gode tilbud, har sett de har en del gravidklær der 👍🏼 Anonymkode: bf297...af9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Strømpebukse, jerseyskjørt som jeg drar opp over magen og cardigan i ulike varianter er min redning. Da kan jeg variere med mange ulike typer topper som jeg stapper litt oppi skjørtet øverst. Anonymkode: a22e2...45c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Jeg har to sorte bukser fra h&m. En i type jeans og en annen i litt mer glatt stoff (litt mer finere bukse). Bruker helt vanlige overdeler, enten med stretch (f.eks. langermet tskjorte, topper) og evt. cardigan eller blazer. Har noen større strikkegensere jeg kommer til å bruke i høst. Bruker også en del hverdagskjoler med strømpebukse. Anonymkode: cb80e...b1b 1
Hobby Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Kjøpte bukser på hm, bra passform for meg. Topper og gensere brukte jeg mest helt vanlige klær som enten var vide eller stretch, likte ikke de fleste gravid/ammetoppene jeg såg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå