AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg er en mann på 30 år som har jobbet i dagligvarebutikk siden jeg var 18 år. I løpet av de 12 årene så har jeg giftet meg og blitt far til 3 nydelige barn, og ser meg nå etter noe nye utfordringer. Jeg er ganske lei butikkyrket, lei av turnus og det å jobbe mye kveld og lørdag. Så dermed så trenger jeg tips og råd for å komme meg videre i livet. Hvilken jobber kan man få uten utdanning, men hvor arbeidstid er dagtid mandag til fredag? Anonymkode: 23d0d...461
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Sfo, barnehager, dagavdelingee eldre og psykisk syke ect. Anonymkode: ac27d...25c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Ta truckførerbevis, og få jobb på lager el.l. Anonymkode: 2dc7e...e6f
kaleidoskop Skrevet 3. september 2018 #4 Skrevet 3. september 2018 Barnehage er veldig god ide. Du får garantert jobb pga at du er mann Skjønner forresten at du er lei av å jobbe skrift. Her jeg jobber har vi lager, og de som jobber der begynner på jobb kl 6 om morgenen. Vet ikke om det er bedre Men de får gå hjem kl 14 da... De jobber heller aldri lørdager.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #5 Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta truckførerbevis, og få jobb på lager el.l. Anonymkode: 2dc7e...e6f En del av lagrene har skift, og det er ganske vanlig med et formiddags og et kveldsskift blant de jeg jobbet for tidligere. Noen har også tre skift, altså et nattskift i tillegg, så det kommer helt an på hvilket lager man jobber. Anonymkode: e1a93...37d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #6 Skrevet 3. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: En del av lagrene har skift, og det er ganske vanlig med et formiddags og et kveldsskift blant de jeg jobbet for tidligere. Noen har også tre skift, altså et nattskift i tillegg, så det kommer helt an på hvilket lager man jobber. Anonymkode: e1a93...37d Selvfølgelig? Men - det er noe annet en matbutikk, og en av få muligheter når en er uten utdannelse. Anonymkode: 2dc7e...e6f
Summ Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Hvis du vil videre i livet, sett deg på skolebenken! Mange som er over 40 til og med som setter seg på skolebenken. Du kan søke på alle høgskoler du bare vil, alle veier du vil! Hvis du ikke har studiekompetanse tar du det først på voksenopplæring. tenk seg skikkelig om, vil du bare ha jobber du egentlig ikke har lysst på resten av livet?
applestories Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 10 timer siden, kaleidoskop skrev: Barnehage er veldig god ide. Du får garantert jobb pga at du er mann Skjønner forresten at du er lei av å jobbe skrift. Her jeg jobber har vi lager, og de som jobber der begynner på jobb kl 6 om morgenen. Vet ikke om det er bedre Men de får gå hjem kl 14 da... De jobber heller aldri lørdager. Stemmer dette med barnehage fortsatt eller er det som henger igjen fra et tiår tilbake? Man kan selvsagt få tilkallingsvakter, men med kone og barn er nok ikke det helt ideelt. Fast stilling må man ha utdanning å få, og nå i sommer når de nye reglene om pedagogisk personale trådde inn vil det nok bli vanskeligere enn før.
kaleidoskop Skrevet 10. september 2018 #9 Skrevet 10. september 2018 On 9/3/2018 at 9:00 PM, applestories said: Stemmer dette med barnehage fortsatt eller er det som henger igjen fra et tiår tilbake? Man kan selvsagt få tilkallingsvakter, men med kone og barn er nok ikke det helt ideelt. Fast stilling må man ha utdanning å få, og nå i sommer når de nye reglene om pedagogisk personale trådde inn vil det nok bli vanskeligere enn før. Jeg vil tro du kunne få jobb som "barnehageonkel" altså ikke som utdannet pedagog eller miljøarbeider (usikker på hva stillingene i barnehage heter) Uansett så finner du ut av det om du sender søknad og/eller snakker med noen barnehager Vil også tro det er mulighet for etterutdannelse når du først er i en jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå