AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #1 Skrevet 3. september 2018 Jeg skal operere vekk mandlene på onsdag. Kjenner nå at jeg er litt mer sår i halsen enn vanlig (alltid litt vondt i halsen, det er derfor mandlene skal fjernes), og er livredd for å bli syk. Bør jeg da droppe trening? Tenkte å kjøre på de to siste dagene ettersom det vil bli noen uker hvor jeg ikke får trent. Vil trening i morgen ha noe å si på hvor mye jeg forfaller mens jeg er nyoperert? Anonymkode: e5499...e14
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #2 Skrevet 3. september 2018 Hvis du allerede er sår i halsen og skal opereres på onsdag - dropp treningen! Hvis du blir syk nå, så er det ikke sikkert at de opererer og da må du vente enda lengre... Det er kanskje litt surt nå, men mye bedre å bare få det unnagjort! Her er det heller ikke snakk om månedsvis med recovery, du "forfaller" ikke så mye på noen få uker. Lykke til med operasjonen Anonymkode: 74639...96c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #3 Skrevet 3. september 2018 Vil du ikke heller bli frisk og slippe plagene med mandlene, enn å kutte to treningsøkter? Enkelt valg spør du meg. Anonymkode: 9b4be...586
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå