Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 I dag spurte en av mine venninder om jeg ville lage bryllupskake til hennes bryllup!! *skjelve* Skal jeg tørre å ta på meg en sånn oppgave, eller skal jeg safe ved å be henne om å bestille en fra en baker.....?
Gjest Lille Solstråle Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Dersom hun ber deg om å bake er det kanskje for å slippe utgiftene til en bakerbestilt kake..?
tommeline Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Hun har kanskje sett kaker du har bakt før? Da vet hun jo hva du kan og hva hun kan få... Det må jo være en ære å få et sånt oppdrag
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2005 #4 Skrevet 14. mars 2005 Jeg laget kaken til mitt eget bryllup, der min venninde var gjest, så hun har jo sett at jeg har laget kake før. Men en ting er å lage til oss, noe annet er å lage bryllupskaka til noen andre.....
Arwen Skrevet 14. mars 2005 #6 Skrevet 14. mars 2005 Jeg er helt sikker på at du klarer det, men selv ville jeg aldri turt. Skummelt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #7 Skrevet 14. mars 2005 Om du har erfaring og ikke har kråketær som meg, er jeg sikker på at du klarer det strålende. Vi skal spørre om min bror kan tenke seg å lage vår bryllupskake. Han laga til sitt eget bryllup. Om han ikke har lyst, spør vi på bakeri...
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #8 Skrevet 14. mars 2005 Om du har erfaring og ikke har kråketær som meg' date=' er jeg sikker på at du klarer det strålende. Vi skal spørre om min bror kan tenke seg å lage vår bryllupskake. Han laga til sitt eget bryllup. Om han ikke har lyst, spør vi på bakeri...[/quote'] ...og dette var meg... :oops: Må legge til at han selvfølgelig skal få betalt for jobben.
Olifant Skrevet 14. mars 2005 #9 Skrevet 14. mars 2005 Hvis du kan gjøre det uten å bli stressa så synes jeg du skal hoppe i det!
anyvold Skrevet 14. mars 2005 #10 Skrevet 14. mars 2005 Det går sikkert så bra så! Vi skal la mormors kusine bake vår. Nettopp for å spre penger, og for å gjøre den litt mer personlig for oss. Mye koseligere når noen vi kjenner har laget kaken
fant Skrevet 14. mars 2005 #11 Skrevet 14. mars 2005 Dette fikser du Det er jo en grunn til at hun har spurt deg om dette ærefulle oppdraget, nemlig at hun vet at DU KAN :enig_animasjon: Ønsker deg lykke til med kakebaking
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2005 #12 Skrevet 14. mars 2005 Nettopp for å spre penger' date=' [/quote'] det ble en morsom setningsendring av skrivefeilen din Jeg tror nok at det skal gå bra, tror jeg skal si ja. Men det er nok ikke for å spare penger, det er fordi bruden er så kresen at hun skal vite hva hun spiser Takk for svar
Lula Skrevet 15. mars 2005 #14 Skrevet 15. mars 2005 Hvis hun var i ditt bryllup og har sett den kaken du lagde til dere selv, så vet hun vel hva hun kan forvente? En venn av oss lagde vår kake. Han fikk fullstendig frie hender og kaken var en overraskelse for oss! Veldig hyggelig synes vi. Han er dog profesjonell, men den viktigste grunnen til at vi spurte ham var at vi da ville få en kake som ble langt mer personlig for oss enn en som var kjøpt på et hvilket som helst bakeri. Har du lyst så gjør du det :-)
Gjest Gjesta Skrevet 15. mars 2005 #15 Skrevet 15. mars 2005 I dag fikk vi vite at hun som skulle sminket henne, er fjorten uker på vei med.... gjett..... trillinger!!! :o Så det utelukker seg jo selv, når min venninde skal gifte seg i slutten av august.......... Så nå vil hun ha meg til å sminke henne også...... Det skal sies at hun er litt sånn som meg, fremmedfolk har ikke noe i trynet hennes å gjøre, og jeg har sminket henne flere ganger tidligere når vi skal ut på byen og sånn...... Dette er visst stole-litt-ekstra-mye-på-a-Tex-uka...... *skjelve* jaja, på mandag skal vi finne kjole til henne. Det er visst ikke mye jeg går glipp av i denne runden heller Jeg tar utfordringene på strak arm! Takk for komplimentet lunacia
Snutus Skrevet 15. mars 2005 #16 Skrevet 15. mars 2005 Tror ikke venninnen din ville ha spurt om hun ikke tror at du kommer til å gjøre en god jobb. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå