AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Sliter med at jeg holder på med ei og mest sannsynlig ender vi opp i seng. Jeg gruer meg totalt, har ikke debutert enda. Jeg er livredd for å vise meg nedentil, redd for lukt, hår osv.. Slikking og slikt, bare tanken så dåner jeg!! Hva skal jeg gjøre? Har dere noe tips el hjelp? Dele erfaring osv Anonymkode: 25783...2ef
Thoughtful Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Du kan fortelle at du ikke har gjort det før da viser hun sikkert forståelse for det, hvis ikke er det vel egentlig ikke noen det er verdt å debutere med uansett? Ta det rolig og i deres eget tempo. det er ikke slik at du må slikke, dessuten kan dere jo dusje i lag før dere starter hvis det er noe dere begge ønsker å prøve på den måten trenger du eventuelt ikke være redd for lukt. 2
Chariot1 Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 hehe det er bare å gruglede seg å la det stå til, har selv til gode å debutere som godt voksen har du møtt ei som er verdt å ta vare på så er det ikke noe hastverk med å hoppe i høyet eller? o_O
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 11 minutter siden, Thoughtful skrev: Du kan fortelle at du ikke har gjort det før da viser hun sikkert forståelse for det, hvis ikke er det vel egentlig ikke noen det er verdt å debutere med uansett? Ta det rolig og i deres eget tempo. det er ikke slik at du må slikke, dessuten kan dere jo dusje i lag før dere starter hvis det er noe dere begge ønsker å prøve på den måten trenger du eventuelt ikke være redd for lukt. Dette! Takk! TS Anonymkode: 25783...2ef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå