AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Inspirert av en annen tråd her inne starter jeg nok et emne av denne typen. Det virker som om det er det verste av det verste å pule på noen som er løse og våte. Jeg har nylig blitt singel og har vel nesten ikke hatt sex siden minste ble født. Jeg har som noen uheldige andre medsøstre fått skadet muskulaturen under fødsel og nå tenker jeg. Hvordan skal jeg finne en mann som kan leve med dette? Vil ikke risikere å ligge med flere menn for å finne fram til nåla i høystakken som klarer å se bort i fra denne skavanken. Hva skal sånne som meg gjøre? Jeg tenker at det er nok lettere om man er gift fra før.. Anonymkode: 1f8a9...136
Isambard Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Ta innlegg på KG med en klype salt. Det er noen som driver en slags krig mellom menn og kvinner her. Jeg mistenker at pratet om vid skjede er en slags hevn for pratet om små peniser. Jeg vet at det er forskjell på hvor trange kvinner er før og etter fødsel , uten at det spiller noen stor rolle for meg. Mer kan jeg ikke si. Jeg vet ikke hvor vid du er, hvorfor du tenker du er for vid eller hva andre menn mener. 4
Gjest Vanlig fyr Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Møter du noen som blir glad i deg er ikke dette noe problem.
jabx Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 (endret) Tilby rumpehullet? Jeg leste om en jente som ikke hadde kanal i vagina, så hun hadde analsex med typen i stedet. Han elsket det. Endret 2. september 2018 av jabx 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 41 minutter siden, Isambard skrev: Ta innlegg på KG med en klype salt. Det er noen som driver en slags krig mellom menn og kvinner her. Jeg mistenker at pratet om vid skjede er en slags hevn for pratet om små peniser. Jeg vet at det er forskjell på hvor trange kvinner er før og etter fødsel , uten at det spiller noen stor rolle for meg. Mer kan jeg ikke si. Jeg vet ikke hvor vid du er, hvorfor du tenker du er for vid eller hva andre menn mener. Det var jeg som skrev innlegget om at jeg blir for våt. Det var ikke et tulleinnlegg, eller hevn på andre innlegg- som jeg forøvrig ikke kjenner til. Jeg har medfølelse for deg, ts. Vi er like. Men hva sa ex mannen om deg? Anonymkode: 3c084...8b7
Isambard Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jeg som skrev innlegget om at jeg blir for våt. Det var ikke et tulleinnlegg, eller hevn på andre innlegg- som jeg forøvrig ikke kjenner til. Jeg har medfølelse for deg, ts. Vi er like. Men hva sa ex mannen om deg? Anonymkode: 3c084...8b7 Jeg tror ikke jeg har lest den tråden, men temaet dukker opp enkelte ganger i de utallige penistrådene.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 Takker for svar. Og nei jeg siktet ikke til deg TS i den andre tråden, men til enkelte som svarte. Han sa ingenting, men interessen var ikke lenger den samme for sex enten det var grunnet meg eller han. Til dere lengre oppe. Jeg håper virkelig det. Nå er det slik at jeg er vid. Ikke noe subjektivt, men stadfestet utenfor normalen. Jeg kan dessverre ikke tilby analsex heller da det kan gjøre tilstanden min verre. Anonymkode: 1f8a9...136
Gjest Vanlig fyr Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva skal sånne som meg gjøre? Jeg tenker at det er nok lettere om man er gift fra før.. Anonymkode: 1f8a9...136 Beklager at jeg ikke svarte på dette første gang: jeg tenker som så at hvis du møter noen og finner tonen, så er dette en ting du kan nevne i forkant før dere innleder et forhold slik at det ikke blir noen overraskelser. Igjen, hvis du treffer noen som virkelig blir interessert i deg så vil ikke din situasjon være et problem. Skjønner at du er bekymret men dette ordner seg nok.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 Er operasjon helt utelukket? Anonymkode: bb1ab...984
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #10 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er operasjon helt utelukket? Anonymkode: bb1ab...984 Det er dessverre umulig å operere, ellers hadde jeg gjort det med en gang. Anonymkode: 1f8a9...136
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå