GÃ¥ til innhold

Tips til date?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger tips til date 😅 både jeg og han er 22 år. Vi har bare møttes noen ganger. Og da har vi bare gått og spist og gått rundt i byen og snakka. Jeg syntes det er koselig å gå på kino, men det liker ikke han. Og jeg liker ikke bowling. Noen som har andre forslag? 😅😊

Anonymkode: 9464d...def

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino er dårlig date uansett, dere sitter og glor på en skjerm i 2.5 timer..

Gå et sted dere kan snakke, ta på hverandre, tulle og ha det gøy.  Bowling, squash, klatring, gå tur, volleyball, bade, camping, kajakk/kano, telttur... 

Anonymkode: e15d3...50d

• Liker 2
Gjest missmarthe
Skrevet

Ta et sånt en-kvelds krasjkurs i dansing, swing eller salsa for eksempel :)

Skrevet

Hva med innendørs minigolf?

Anonymkode: 78960...953

Skrevet

Standup er alltid en vinner. Å le sammen er noe av det beste jeg vet :) 

• Liker 1
Skrevet

Dere kan gå og tegne kullstift sammen - croquis eller gå på utstillinger.

Anonymkode: 652ff...b17

Skrevet

Er du sikker på at han ikke bare sier han ikke liker kino fordi han heller vil prøve å få til netflix n chill og hjemmedates = sex så fort som mulig? Prøver han å bli ordentlig kjent med hvem du er og dine verdier, eller snakker dere mest om løst og fast og ting som egentlig ikke er så viktig for et forhold og fremtiden?

Gode dateforslag er spillkveld, dra på quiz sammen på bar eller med venner det er moro, eller foredrag og workshops sammen så dere kan lære noe og diskutere det etterpå, ha piknikk i parken og ta med badminton, eller ta på turtøy og grill pølser i skogen eller ut på fisketur , ta bussen til andre kanten av byen og sett dere på en benk og prat og nyte nye omgivelser, spille biljard, spise middag og prøve forskjellige retter hver gang og smake på hverandres så dere får nye matopplevelser sammen samtidig som dere konverserer om verdier og mål i livet og blir ordentlig kjent, kjøre Gocart , dra i klatrepark/klatrevegg og samarbeid om klatringen, Escape games, orientering eller geocaching, shoppe sammen, låne vennindes hund å gå tur sammen,  og når du er klar for hjemmedates om en stund så kan dere lage mat sammen, spille spill , kort osv, male bilder. Det er veldig greit å gjøre konkrete ting på hjemmedates også, og f eks invitere hjem etter skolen/jobb i stedet for på kvelden, sånn at det ikke blir så klein situasjon med sexpress og sexforventninger.

Anonymkode: ef3a4...7f7

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at han ikke bare sier han ikke liker kino fordi han heller vil prøve å få til netflix n chill og hjemmedates = sex så fort som mulig? Prøver han å bli ordentlig kjent med hvem du er og dine verdier, eller snakker dere mest om løst og fast og ting som egentlig ikke er så viktig for et forhold og fremtiden?

Gode dateforslag er spillkveld, dra på quiz sammen på bar eller med venner det er moro, eller foredrag og workshops sammen så dere kan lære noe og diskutere det etterpå, ha piknikk i parken og ta med badminton, eller ta på turtøy og grill pølser i skogen eller ut på fisketur , ta bussen til andre kanten av byen og sett dere på en benk og prat og nyte nye omgivelser, spille biljard, spise middag og prøve forskjellige retter hver gang og smake på hverandres så dere får nye matopplevelser sammen samtidig som dere konverserer om verdier og mål i livet og blir ordentlig kjent, kjøre Gocart , dra i klatrepark/klatrevegg og samarbeid om klatringen, Escape games, orientering eller geocaching, shoppe sammen, låne vennindes hund å gå tur sammen,  og når du er klar for hjemmedates om en stund så kan dere lage mat sammen, spille spill , kort osv, male bilder. Det er veldig greit å gjøre konkrete ting på hjemmedates også, og f eks invitere hjem etter skolen/jobb i stedet for på kvelden, sånn at det ikke blir så klein situasjon med sexpress og sexforventninger.

Anonymkode: ef3a4...7f7

Han er ikke bare ute etter sex. Han har ikke gitt noen tegn overhode på noe seksuelt. Vi har ikke kysset enda engang 😕 ..... han vil ikke bare hjem til meg heller. Vi har bare møttes ute. Og vi har spist og snakket hele tiden. 

-TS

Skrevet

Haha, nå føler jeg meg så kjip, føler ikke det er så mange av forslagene som er «noe for meg» 🙈 og nå som det blir kaldere ute, så er det best å finne på noe ute. Jeg er ikke en skogsperson heller. Men jeg setter pris på alle forslag 😊 

men når «er det på tide» å kysse? 😅 jeg pleier som regel ihvertfall å kysse på andre date eller noe 🤔 føler det er på tide 😅 hvis vi skal komme videre liksom. Føler vi blir litt stuck in the friendsone. Siden vi verken kysser eller har noen seksuell eller flørtete berøring. Det eneste er at vi har gitt klem når vi møtes og når vi går. Noen tips? 😅😊😊

-TS

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, nå føler jeg meg så kjip, føler ikke det er så mange av forslagene som er «noe for meg» 🙈 og nå som det blir kaldere ute, så er det best å finne på noe ute. Jeg er ikke en skogsperson heller. Men jeg setter pris på alle forslag 😊 

men når «er det på tide» å kysse? 😅 jeg pleier som regel ihvertfall å kysse på andre date eller noe 🤔 føler det er på tide 😅 hvis vi skal komme videre liksom. Føler vi blir litt stuck in the friendsone. Siden vi verken kysser eller har noen seksuell eller flørtete berøring. Det eneste er at vi har gitt klem når vi møtes og når vi går. Noen tips? 😅😊😊

-TS

Tja, jeg synes det føles rart å kysse ei om vi ikke har hatt noen form for berøring tidligere, feks lekekiling, en hånd på ryggen hennes og se om hun da trekker seg unna eller ei, at hun lekent "dytter" meg om jeg har tullet med henne, at vi spooner under film, massasje på skuldrene osv, går unormalt nærme hverandre.

Han er nok redd for å ta første steget, ta et lite initiativ til uskyldig fysisk kontakt først eller gå på en date hvor fysisk kontakt er lettere å få til, altså ikke kino... 

Anonymkode: e15d3...50d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...