Gå til innhold

Til dere menn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis "jeg" skal tilfredsstille deg på det ultimate plan.. hva skal jeg gjøre? Seksuelt sett. 

Anonymkode: d7438...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis "jeg" skal tilfredsstille deg på det ultimate plan.. hva skal jeg gjøre? Seksuelt sett. 

Et heftig dildoshow der du lar meg de dildoen gli inn og ut av deg og lar meg runke mens jeg ser på. Er sykt opphissende. Etterpå vil jeg gjerne ha sex med deg fordi jeg ble så kåt av å se deg kose med deg selv.:P

Anonymkode: 71ce4...3b3

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Knull meg som du mener det, isteden for at jeg knuller deg. 

Anonymkode: b8dc0...e56

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Finne ut hva typen din faktisk liker i stedet for gi han hva en tilfeldig KG-bruker liker. 

Anonymkode: d95f5...025

Skrevet

Vær kåt og hengiven, nysgjerrig, ikke ha kroppskomplekser, føl deg sexy, se bra ut, lukt godt, vær i øyeblikket og glem verden utenfor.

Er alt det på plass så er det ikke så viktig hva du gjør.

Anonymkode: e4b2c...937

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finne ut hva typen din faktisk liker i stedet for gi han hva en tilfeldig KG-bruker liker. 

Anonymkode: d95f5...025

Artig å finne ut av hva andre menn kan like også, vettu 😉 Nyskjerrig, så kanskje jeg kan overraske mannen med noe nytt? Så derfor søker jeg direkte tips fra mannfolk. 😎

• Liker 2
Skrevet

Personlig liker jeg damer som tar initiativ og viser at de vil ha meg. Derspm dama hadde kledd seg i stay-ups og arrangert hjemme date der hun forførte meg i stedet for omvendt hadde jeg satt sykt pris på det. 

Noe av det mest tennende jeg har opplevd var da en eks gikk ned på meg. Jeg hadde da kommet ut av et tidligere forhold der dama ikke likte å få sperm i munnen så jeg advarte henne om at jeg var i ferd med å komme. Hun bare så på meg, smilte og spurte "er det et problem da?" før hun fortsatte. Det var en ganske episk orgasme.

Anonymkode: 635f5...d02

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...