Gå til innhold

Daten min presset meg til sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

:( hva gjør jeg? Møtte en fyr på date idag, men han var sykt påtrengende og tok på meg. Satt seg helt inn til meg da vi var på restauranten. Kommenterte hva han ville gjøre. Prøvde å sjenke meg og få meg drita.... Er helt traumatisert etter dette :(((.

Anonymkode: f46bf...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, dere satt ute på restaurant på en søndag og drakk alkohol? Han var påtrengende og snakket om sex? Han prøvde å sjekke deg? 

Hvorfor gikk du ikke bare fra han?

Anonymkode: a4871...377

• Liker 14
Skrevet

Hvorfor gikk du ikke? Betalte han for resturantbesøket?

Anonymkode: b35c6...88c

• Liker 2
Gjest COSL Innovator
Skrevet

Ja, jeg spør som de andre: Hvorfor gikk du ikke?

Du hadde jo flust av muligheter til å gå fra restauranten og definitivt når dere gikk ut av restauranten. Gikk dere hjem til en av dere og hadde sex, så kan du ikke skylde bare på han.

Skrevet

Fordi det synes jeg er uhøflig å bare forlate. Vi spleiset

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok han var så vemmelig og særdeles uhøflig mot deg og så satt DU der og var redd for å være uhøflig mot han??? Altså hallo.

• Liker 18
Skrevet

Før du går på nye dates, må du lære deg å sette grenser.

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde lett gått uansett hvor uhøffelig det enn må være. Det han gjorde var 100 ganger værre og mer uhøffelig. Men har faktisk lov til å stå opp for seg selv om man må, selv om det er uhøffelig. 

Anonymkode: b534a...ad6

• Liker 5
Gjest Dævendøtte
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:( hva gjør jeg? Møtte en fyr på date idag, men han var sykt påtrengende og tok på meg. Satt seg helt inn til meg da vi var på restauranten. Kommenterte hva han ville gjøre. Prøvde å sjenke meg og få meg drita.... Er helt traumatisert etter dette :(((.

Ærlig talt! Skjerp deg, du må da for pokker klare å beskytte deg såpass at du stikker av når folk er sånn. Ta deg sammen og bli sterkere i deg selv, litt selvrespekt må du ha! 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn helt konkret; hva synes du er uhøflig med å gå fra en fyr etter resturantbesøket, hvor du betalte for din egen mat, og hvor fyren er påtrengende og klår?

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor i alle dager reiste du deg ikke og gikk TS? Skjønner veldig godt at dette var en forferdelig kjip opplevelse for deg, misforstå meg riktig. Men du MÅ lære deg å sette grenser for deg selv! Hvorfor i alle dager ble du med denne fyren hjem?

Stor klem til deg! Nå bruker du den neste tiden på å lære deg å stå opp for deg selv og ikke finne deg i å bli herset med på denne måten! 

• Liker 7
Skrevet

Skjønner at det opplevdes som du skriver. Det blir litt som å bli paralysert fordi det føles som et uventet angrep. En klarer dermed ikke tenke klart, men går inn i en tilstand hvor en blir handlingslammet, og hvor en blir redd for å gjøre "noe galt". Som å reise seg opp å gå.

Du får ikke gjort så mye med det nå, men nå har du erfart at sånt faktisk kan skje! Det er ikke din skyld, og ikke noe du kunne noe for. Bare legg sinne og skyld på ham, og vit at om det skjer igjen, så er du i din fulle rett til å bli sint, og reise deg opp å gå! 

• Liker 5
Skrevet

Å presse noen til sex er å voldta de, og det gjorde han ikke? Som tidligere voldtektsoffer synes jeg du burde omformulert tittelen din. 

Du kunne reist deg opp og gått. 

Anonymkode: b5ece...1d4

• Liker 10
Skrevet

Jeg forstår ikke helt overskriften og HI. Ble du med ham hjem?

Anonymkode: 2a82f...5ea

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å presse noen til sex er å voldta de, og det gjorde han ikke? Som tidligere voldtektsoffer synes jeg du burde omformulert tittelen din. 

Du kunne reist deg opp og gått. 

Som tidligere voldtektsoffer syns jeg du viser liten forståelse for hvor traumatiserende sånne opplevelser er. Hvilke mekanismer som settes i gang under slike angrep. Sex er ikke bare penetrering. Hun ble grovt seksuelt trakassert, og som tidligere voldtektsoffer, så skjønner jeg veldig godt hvordan hun opplever det.

• Liker 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Presset deg til sex er vel litt forskjellig fra at han var veldig påtrengende og prøvde seg. Ikke noe av det han gjorde er sex selv om han tok på deg. Du kunne fint gått om du ville . Skal ikke mye til å bli traumatisert da om du ikke hadde vett nok til å gå heller. Jaja, sånn kan det gå, Siden du ikke gikk eller flyttet deg så oppfattet han det vel som at det var greit

Anonymkode: 34ddf...db3

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, SoWhat? skrev:

Som tidligere voldtektsoffer syns jeg du viser liten forståelse for hvor traumatiserende sånne opplevelser er. Hvilke mekanismer som settes i gang under slike angrep. Sex er ikke bare penetrering. Hun ble grovt seksuelt trakassert, og som tidligere voldtektsoffer, så skjønner jeg veldig godt hvordan hun opplever det.

At han var påtrengende er ikke det samme som at han presset henne til sex. Presse = tvinge noen. 

I slike situasjoner står man opp for seg selv og forlater åstedet. Er hun traumatisert er psykolog å anbefale. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At han var påtrengende er ikke det samme som at han presset henne til sex. Presse = tvinge noen. 

I slike situasjoner står man opp for seg selv og forlater åstedet. Er hun traumatisert er psykolog å anbefale. 

Hun gjør sikkert det neste gang. Reiser seg opp og går altså. Har egentlig ikke mer å kommentere om det, da jeg har skrevet hva jeg tenker tidligere i tråden.

Skrevet

Hadde du sex med han da? 

Anonymkode: 7138b...e3b

• Liker 1
Skrevet

Hadde du sex med han da? 

Anonymkode: 7138b...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...