AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Eller er jeg hysterisk? Fikk snap av tinderdaten. Skulle svare tilbake. Sitter i trusa i sofaen, og tok bilde av bena mine (mest random, men litt for å vise det heftige blåmerket jeg sitter igjen med fra i går). Bildet ble tatt fra midten av låret og nedover. Bildet er sånn sett bare bein, men det er jo tydelig at jeg sitter i trusa. Ble dette for intimt, eller tror dere det går bra? Vi har møttes én gang, venter på å møtes igjen. Vil ikke han skal tro at jeg hinter til noe. Anonymkode: 5ef62...c03
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Jeg hadde tolket det slik at du var litt vel desperat. Anonymkode: 856e1...2b0 5
Gjest Vanlig fyr Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Kan hende han bare oppfattet det som en flørt. Spoiler Vanskelig å si, du må nok legge det ut her så vi kan bedømme
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Ville bare tenkt at det var litt spesielt og ganske kjedelig å se blåmerkene dine. Anonymkode: 0400e...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tolket det slik at du var litt vel desperat. Anonymkode: 856e1...2b0 Desperat etter å vise fram blåmerkene da? Anonymkode: 755b7...80b 2
Nyttig Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller er jeg hysterisk? Fikk snap av tinderdaten. Skulle svare tilbake. Sitter i trusa i sofaen, og tok bilde av bena mine (mest random, men litt for å vise det heftige blåmerket jeg sitter igjen med fra i går). Bildet ble tatt fra midten av låret og nedover. Bildet er sånn sett bare bein, men det er jo tydelig at jeg sitter i trusa. Ble dette for intimt, eller tror dere det går bra? Vi har møttes én gang, venter på å møtes igjen. Vil ikke han skal tro at jeg hinter til noe. Anonymkode: 5ef62...c03 Ja, typisk kvinnelig overanalysering. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 Hvorfor skulle noen vise blåmerkene sine så gjerne? Jeg hadde tenkt at du ønsket å vise lårene dine. Anonymkode: feff2...931 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Desperat etter å vise fram blåmerkene da? Anonymkode: 755b7...80b Eller oppmerksomhetsyk. Anonymkode: 856e1...2b0 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #9 Skrevet 2. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle noen vise blåmerkene sine så gjerne? Jeg hadde tenkt at du ønsket å vise lårene dine. Anonymkode: feff2...931 Det var fordi vi snakket om kvelden i går, så bildet var sånn sett relevant til teksten. Anonymkode: 5ef62...c03 2
Gjest Cathe. Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 Dere som har svart anonymt, er dere menn eller kvinner? Jeg tipper kvinner, for jeg tviler på at en mann tenker noe som helst negativt om han får et bilde av lårene til ei han dater. Jeg tenker heller ikke at det er for intimt. Du deler jo ikke noe mer enn om du sprader rundt i bikini på stranda til beskuelse av Gud og hvermann.
Nuith Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 Altså, var blåmerkene etter en heftig ONS i går, eller fordi du på hans oppfordring hadde forsøkt karate for første gang? Sistnevnte er det ok å sende bilder av, ikke førstnevnte. Eller noe som ligger nærmest førstnevnte på skalaen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #12 Skrevet 2. september 2018 26 minutter siden, Nuith skrev: Altså, var blåmerkene etter en heftig ONS i går, eller fordi du på hans oppfordring hadde forsøkt karate for første gang? Sistnevnte er det ok å sende bilder av, ikke førstnevnte. Eller noe som ligger nærmest førstnevnte på skalaen. Han vet bare at jeg var på festival, men jeg tror han har forstått at jeg ikke er en ONS-person. Anonymkode: 5ef62...c03
Cuntzilla Skrevet 2. september 2018 #13 Skrevet 2. september 2018 (endret) Null stress, og om han i "verste" fall tok det som en liten flørt så er da ikke det noe farlig. Endret 2. september 2018 av Cuntzilla 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #14 Skrevet 2. september 2018 Hvorfor tar folk bilder av beina sine? Ser det hele tiden i sosiale medier. Hva er greia? Å vise frem blåmerkene er vel like lite spennende som å vise føtter. Anonymkode: fde91...0dc
Jr.Garcon Skrevet 2. september 2018 #15 Skrevet 2. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eller er jeg hysterisk? Fikk snap av tinderdaten. Skulle svare tilbake. Sitter i trusa i sofaen, og tok bilde av bena mine (mest random, men litt for å vise det heftige blåmerket jeg sitter igjen med fra i går). Bildet ble tatt fra midten av låret og nedover. Bildet er sånn sett bare bein, men det er jo tydelig at jeg sitter i trusa. Ble dette for intimt, eller tror dere det går bra? Vi har møttes én gang, venter på å møtes igjen. Vil ikke han skal tro at jeg hinter til noe. Anonymkode: 5ef62...c03 Kommer helt an på hvor fine bena dine og trusa di var Hvis man lever i 2018 og ikke er typ 84 år, så tror jeg ikke det ble så "intimt" at det er dumpegrunn nei. 1
Marina32 Skrevet 2. september 2018 #16 Skrevet 2. september 2018 Ta det rolig. Tviler på at en fyr tolker visning av blåmerker som hinting. Og det er fortsatt utrolig at undertøy ikke er "innafor" mens f.eks en bikini er "helt ok". Bare litt sånn på sida
eller Skrevet 2. september 2018 #17 Skrevet 2. september 2018 Det går nok helt greit, verre kunne det blitt om du var mann og han var kvinne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå