Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2005 #1 Skrevet 14. mars 2005 Vet noen om steder jeg kan legge opp ny hjemmeside? Gratis vel og merke Har en på yahoo, men der er det så mye reklame!!
GoodGirl Skrevet 14. mars 2005 #2 Skrevet 14. mars 2005 Du kan jo registrere deg på Start.no og få gratis område for hjemmeside. Det har fungert veldig fint for meg.
Eføy Skrevet 14. mars 2005 #3 Skrevet 14. mars 2005 Du kan jo registrere deg på Start.no og få gratis område for hjemmeside. Det har fungert veldig fint for meg. Meg også :-)
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 Du kan jo registrere deg på Start.no og få gratis område for hjemmeside. Det har fungert veldig fint for meg. TAKK! Gjorde det nå...
Elanor Skrevet 17. mars 2005 #5 Skrevet 17. mars 2005 Jeg hadde hjemmeside på Start en gang i tiden, og jeg var ikke fornøyd! Veldig ustabilt og plutselig kunne filene bare forsvinne av seg selv. Men det kan jo hende det har blitt bedre siden den gang. Nå bruker jeg home.no, og har ingen problemer.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #6 Skrevet 17. mars 2005 Jeg bruker også start.no og som Elanor sier har det vært mye nedetid der. Kan virke som det har blitt bedre nå, men for noen måneder siden var de nede minst noen timer hver dag. home.no er ikke noe alternativ da de ikke tilbyr noe som helst PERL/CGI saker (veit ikke hva jeg snakker om) men kjører Movable Type på start.no, og det går vel ikke ann på home.no?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå