AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Hva gir deg energi, overskudd, glede, drivkraft, mening? Anonymkode: e087e...85f
SoWhat? Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Kontakt og samvær med andre mennesker. Kort og godt.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Naturopplevelser, sosiale treff og å presse litt utenfor komfortsirkelen med jevne mellomrom. Dette har vært og er så viktig for meg, og gir så mye når jeg gjennomfører. Hvorfor? Lang dørstokkmil, sosial angst, redusert selvtillit og litt lat🙈 Anonymkode: 62584...e41
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Meningsfull jobb (Jobber innen traume) Glad og fornøyd hund Singeltilværelsen Være for meg selv, og kose meg Gå turer i skog og mark og teltturer Anonymkode: 3bda4...ed7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturopplevelser, sosiale treff og å presse litt utenfor komfortsirkelen med jevne mellomrom. Dette har vært og er så viktig for meg, og gir så mye når jeg gjennomfører. Hvorfor? Lang dørstokkmil, sosial angst, redusert selvtillit og litt lat🙈 Anonymkode: 62584...e41 Henter du energi gjennom eksponering? Hvordan får du det til? Jeg opplever bare å bli utladet men kanskje jeg gjør noe feil. Anonymkode: e60fa...09a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Forandringer og kjærlighet Anonymkode: e7adb...59a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå