AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Hei Jeg har i noen uker hatt masse, litt tykt og gult utflod, må skifte truseinnlegg/truse ofte. Det klør ikke med mindre det blir "liggende" i trusen, svir ikke, ikke sterk lukt, ikke rød hud og jeg er gravid. Har du opplevd dette?? Har du råd? Anonymkode: d54c5...fa3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Time hos fastlegen Anonymkode: 8beb0...8ce
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Har du kobberspiral? Anonymkode: cfaac...164
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Time hos fastlegen Anonymkode: 8beb0...8ce Sikkert? Jeg vil ikke til lege dersom dette er noe jeg kan ordne i selv Anonymkode: d54c5...fa3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du kobberspiral? Anonymkode: cfaac...164 Nei, jeg er gravid Anonymkode: d54c5...fa3
Note92 Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Hvis du er gravid bør du kanskje få dette med i innlegget ditt. Regner med du ikke er altfor langt på vei, siden du skriver dette nå. Alt av utflod i svangerskap er normalt, å det kommer nok mer 🙂 kan være sopp, snakk med jordmor neste kontroll.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #7 Skrevet 3. september 2018 Første jeg tenkte var bekkeninfeksjon, men siden du er gravid tror jeg det har en sammenheng med det, da jeg selv hadde det i svangerskapet og fikk beskjed om at det var vanlig. Sjekk det opp for sikkerhetsskyld Anonymkode: 52953...810
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #8 Skrevet 3. september 2018 Det er nok graviditeten. Da kan utfloden forandre seg, både i mengde og farge. Anonymkode: ce9e0...d61
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #9 Skrevet 3. september 2018 På 2.9.2018 den 23.50, Note92 skrev: Hvis du er gravid bør du kanskje få dette med i innlegget ditt. Regner med du ikke er altfor langt på vei, siden du skriver dette nå. Alt av utflod i svangerskap er normalt, å det kommer nok mer 🙂 kan være sopp, snakk med jordmor neste kontroll. Jeg skrev det i HI, kunne sikkert skrevet det i første setning ser jeg ut i fra noen av svarene jeg fikk Er 15 uker på vei nå. Det skal jeg, takk for råd. 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Første jeg tenkte var bekkeninfeksjon, men siden du er gravid tror jeg det har en sammenheng med det, da jeg selv hadde det i svangerskapet og fikk beskjed om at det var vanlig. Sjekk det opp for sikkerhetsskyld Anonymkode: 52953...810 Det skal jeg 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok graviditeten. Da kan utfloden forandre seg, både i mengde og farge. Anonymkode: ce9e0...d61 Men så voldsomt? Skal ta til meg rådene og ta det opp på neste kontroll Ts Anonymkode: d54c5...fa3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå