AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Hei. For litt under et år siden oppdaget jeg vorter i underlivet. Jeg behandlet det først med Condyline, og fikk bort en del med det. Har siden det vært hos legen to ganger for å fryse bort resten. Trodde jeg var blitt kvitt det, men har fått 2-3 små vorter nå ca 3 mnd etterpå. Skal jeg aldri bli kvitt dette? Jeg unngår kontakt med menn på grunn av dette. Hvordan i all verden skal jeg liksom kunne gå inn i noe forhold når jeg har dette og dermed kan smitte den andre parten? Det er jo ikke akkurat "turn on"-informasjon å måtte dele med en partner. Jeg er klar over at det ikke er opplysningsplikt, men jeg har et etisk ansvar å informere om det! Har en del kontakt for tiden med en jeg hadde en greie med i fjor (vi hadde sex noen ganger men umulig å si om han smitta meg eller om det er en annen partner, det er ikke så viktig for meg uansett). Han er gira på å møtes igjen, men jeg mistenker det kun å handle om sex. Jeg kan jo ikke møte ham bare for å ha sex (selv om jeg har lyst) når jeg har dette problemet. Huff, det får meg til å føles så ekkel. Jeg vet heller ikke hva slags unnskyldning jeg skal finne på for å ikke treffes. Og det gjør vondt å tenke på at dette kanskje forblir et problem lenge og at jeg aldri kan involvere meg med noen Noen som har erfaring med dette selv? Har kjønnsvortene gått bort etter hvert? Hvor lang tid tok det? Leser litt studier om at enkelte med kjønnsvorter som har tatt HPV-vaksine har opplevd at de har forsvunnet da. Noen som har forsøkt dette? Vurderer Gardasil 9, greit å beskytte seg mot andre typer HPV-infeksjoner også. Sorry, ble langt, men jeg måtte bare få ut noen tanker. Anonymkode: 5fc5e...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Jeg fikk penslet dem hos legen, og resept på middelet. Svidde som fy, luktet fælt men gikk over etter 1-2 mnd God bedring! Anonymkode: 8f4e3...55b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå