AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 For en uke siden begynte det å klø noe sinnsykt i underlivet, både i de ytre og indre kjønnsleppene. Jeg tenkte kanskje det var sopp. Jeg behandlet det ikke, men ventet i noen dager og dro til legen. Jeg hadde hvit utflod, men ikke sånn klumpete som den er når man har sopp. Legen undersøkte meg og sa hun trodde det var sopp. Hun sa jeg skulle kjøpe canesten. Jeg gjorde det, men kløen forsvant ikke. Så, etter noen dager klødde jeg meg og jeg fikk to store rifter i underlivet som blødde. Jeg vet ikke om det var fordi jeg klødde eller om det er herpes? Har lest at herpes noen ganger kan være rifter og ikke blemmer. Så en dag etter fikk jeg en bittelite kul i underlivet, på størrelse med et knappenålshode. Dagen etter var det blitt til et rødt sår. Nå, en uke senere klør det fortsatt litt, og jeg har fortsatt hvit utflod, men ikke fått noen flere slike kuler. Jeg hadde en del ubeskyttet sex for et par år siden, men aldri opplevd noe av dette før. Jeg var hos en ny lege, men hun så på såret og ville ikke ta prøve av det for å sjekke om det var herpes, hun bare sa jeg skulle kjøpe canesten igjen. Nå er det to leger som har sagt det er sopp, men jeg tror ikke det er det. Jeg er livredd for at det er herpes. Jeg kjente også litt kribling i underlivet og har vært kvalm. Er det noen symptomer på herpes? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 04717...24a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 Så ta en urinprøve da og bli ferdig med saken. Anonymkode: b0401...765
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Du går jo selvfølgelig til legen og tar en u-prøve.... Ikke spør på KG.... Anonymkode: b447b...942
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Jeg tror ikke herpes påvises ved urinprøve, du må enten ta prøve av et aktivt utbrudd eller ta blodprøve for å finne antistoffer. Veldig merkelig at ikke legen tok en prøve når du var der, det kan ha vært et førstegangsutbrudd (eller sopp selvfølgelig, men det er jo kjekt å vite). Anonymkode: 8b673...b0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå