AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #41 Skrevet 8. september 2018 Med første samboeren min var det akkurat som å dra penisen igjennom Sahara. Tørt som faen, grusomt! Nåværende samboer så er det som å ligge og plaske i et badekar. Tar sistnevnte all day long! Anonymkode: 4e33e...b53 1
hutula1 Skrevet 9. september 2018 #42 Skrevet 9. september 2018 Ha med en liten handduk i sengen og tørk underveis.
Gjest fitteslikker Skrevet 14. september 2018 #43 Skrevet 14. september 2018 På 2.9.2018 den 12.00, AnonymBruker skrev: Jeg blir dessverre så våt når vi har sex, at jeg nesten ikke føler han. I tillegg så er jeg litt slapp/vid. Kom etter siste svangerskap. Det er snart 10 år siden, og det hjelper ikke å trene bekkenmuskler. Men største problemet er fuktigheten. Redd for at mannen ikke får nok stimulans. Er det noen som har det som meg? Er det noen som faktisk har klart å trene opp bekkenmuskler? Anonymkode: b181a...c8a Mannen din behøver du ikke bekymre deg over. Han synes helt sikker det er deilig at du er så god å våt! (jeg elsker at en kvinne er skikkelig våt) Problemet ditt: at du ikke kjenner han er «verre». Det å bla annet trenebekken musklene hjelper. Rådfør deg med gynekologen eller legen din. Den/de vet helt sikkert hvordan du på best mulig måte kan stramme opp vaginan din.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #44 Skrevet 15. september 2018 Jeg syns ofte det blir litt mindre vått innvendig etter å ha fått squirta litt skikkelig. At jeg kjenner han mye bedre etterpå. (Bare være forberedt på at det kommer, og at det kan være mye, også fortsette som vanlig etterpå) Og jeg har et inntrykk av at mannfolk synes det er skikkelig stas å få oss til å squirte, så blir kanskje en selvtillitsboost hvis du er redd for at han skal føle seg for liten 😉 Anonymkode: e1a65...529 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå