AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #1 Skrevet 2. september 2018 Alene, med venner og med familien ? Anonymkode: 8829c...0db
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #2 Skrevet 2. september 2018 scrapbooking. Lager album med bilder og klistrer og pynter med papir og diverse. Anonymkode: 427a8...11a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Elsker høsten, er ute så mye som vi kan Går turer, marka begynner rett bak huset - soppturer nå, eller med barna og plukker kongler ol. til julepynt, eller bare en rusletur med ei venninne og en termos bort til et utsiktspunkt. Steller litt i hagen, og begynner så smått å gjøre klart til vinters, plante noen løker, rydde i blomsterkrukker, lage et par høstlige dekorasjoner til trappa. Stabler ved til vinters, er noe vi gjerne gjør som felles aktivitet også, alt går fortere om en hjelper hverandre. Regnværsdager kan vi finne på å bake, eplekake eller kanelsnurrer, enten til fryseren eller ber gjester over. Kino med venninner kanskje, ellers lager vi kino her hjemme med popcorn osv - og en film fra netflix eller noe. Har leita fram tegnesaker og strikketøyet igjen, blir lite sånt om sommeren. Og fargelegging. Tråler litt rundt på nett for å finne inspirasjon til juleverksted - vi pleier å ha ett for de voksne hvor vi samles og lager ett-eller-annet litt finere, sånn i løpet av høsten en gang. Når det begynner å nærme seg jul er det alltid så travelt med alt mulig anna. Anonymkode: 037e7...a21
Million Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Jeg har lagt fra meg to hobbyer som opptok svært mye av min tid før. Den ene måtte jeg gi opp pga jeg har kroniske skulderplager og overarmsplager (senebetennelser som kommer og går hele tiden). Jeg drev og sydde patchworktepper, kjempeartig, skapende hobby. Men arbeidsstillingen med skuldrene og armene hevet opp til symaskinen ble for tungt, det var smertefullt og vondt hele tiden. Så etterhvert la jeg opp hele den hobbyen. Jeg har i dag kassevis med bomullsstoffer, masse lekre stoffer, stående på loftet. Skal selge det etterhvert, men har ikke fått meg til å gjøre det ennå. Det er så mye fint....! Den andre hobbyen var akvarium. Jeg hadde et helt rom fullt av akvarier, og holdt på med det daglig i 9 år. Men så mistet jeg gradvis interessen, det gikk ganske fort egentlig, og da jeg skulle skille meg og flytte, solgte jeg rubb og stubb og har ingenting igjen av det i dag. Har ikke plass til det lenger heller. I dag har jeg ingen egentlige hobbyer, utover det å lese bøker og se filmer. Akkurat nå er det gamle klassikere med f.eks. Cary Grant eller Humphrey Bogart som interesserer meg, og jeg bestilte nettopp et par nye på Amazon. Skrekkfilmer også er jeg interessert i for tiden, og har bestilt et lass av dem også. Har hund, så den må jeg jo bruke tid på å lufte flere ganger om dagen.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Mange teaterpremierer på denne tiden. Samt at det begynner å bli levelig å gå i skog og mark igjen etter en smellvarm sommer. Anonymkode: 239c8...25a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå