Gå til innhold

Hvis KG var en person...


Katten.2.0

Anbefalte innlegg

Hadde blitt glad hvis kg var en person. Da finnes det en med akkurat de samme problemene og diagnosene som meg. 

Anonymkode: d6659...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
On 9/2/2018 at 3:45 AM, AnonymBruker said:

image.thumb.png.bd4d989fa81916913f14d03703736d54.png

Anonymkode: 347cf...ce8

Husker når dette var profilbildet til AnonymBruker (altså alle anonyme) :laugh: Det var urkomisk å lese skikkelig seriøse tråder ala 'kona har forlatt meg, jeg har mista jobben og fått hemoroider' med det ansiktet der ved siden av!

Anonymkode: 3a03c...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde KG vært et menneske, hadde hen hatt autisme og vært den største rasisten og White trailer trash personen ever..

Anonymkode: df0d0...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/2/2018 at 3:24 AM, Katten.2.0 said:

Tanker på sengekanten: Se for deg en personifisering av KG. Hele KG og dets stemning i én person.

Beskriv den personen.

En krysning mellom Saddam, bin Laden, Hitler og Trump.

Anonymkode: 76930...176

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer seg eller har nettopp passert 30, singel, frivillig eller "frivillig" barnløs, ser etter egen mening uvanlig ung ut for alderen, er uføretrygdet/på aap og snart uføretrygdet eller jobber i et typisk kvinneyrke. Hun er noe bitter, selvhøytidelig og lettkrenket. Stadig på jakt etter noe som kan tolkes negativt. Hun blir fortsatt kraftig degget med av mamma(får julekalender, altså gavekalender, blant annet) og irriterer seg over eller er sjalu på ekte barn. 165 - 169 cm høy og litt tung i rumpa. Har et par tatoveringer som forestiller noe søtt. Kjører el-bil sponset av mamma og ser ned på både de som tar abort og på mødre, særlig alenemødre. Egentlig på alle kvinner som ikke ligner henne selv på en prikk. Har hatt minimalt(om noe) sex. Føler seg forresten også høyt hevet over de fleste menn og har en hund hun behandler som den skulle vært et barn. Til tross for at  hun hater nesten alle mennesker stemmer hun SV eller noe annet menneskevennlig. Hun er en liten gåte sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufør, har asperger, angrer på barna sine, sjalu på stebarna, forelska i legen sin, kvinnehater men også mannehater, kan ikke fordra svigerforeldrene sine (spesielt svigermor), kjenner flere psykopater, the list goes on....

Anonymkode: 97f94...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2020 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Ufør, har asperger, angrer på barna sine, sjalu på stebarna, forelska i legen sin, kvinnehater men også mannehater, kan ikke fordra svigerforeldrene sine (spesielt svigermor), kjenner flere psykopater, the list goes on....

Anonymkode: 97f94...034

Ikke glem: er aldri hjemme med sykt barn/har aldri behov for mannen sin, kunne generelt bare klart seg uten mannen sin, fordi når hun jobber er hun så konsentrert at hun ikke engang husker at hun har en mann. Overselvstendig

Anonymkode: 35088...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden er en person som er som to personer. På den private siden på forumet er personen den som tør å steppe ut av masken og a4 bobla som et nettrol. I offentligheten som på jobb eller skole, er det en helt vanlig og klassisk dame som bare fremstår som hyggelig mot alle. Damen skiller seg ikke mye ut og lever som en typisk a4 familie.

Anonymkode: a6373...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den personen hadde vært tvangsinnlagt på psykiatrisk, og ville blitt der for resten av livet.

Anonymkode: a663b...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
On 2/17/2020 at 7:11 PM, AnonymBruker said:

Husker når dette var profilbildet til AnonymBruker (altså alle anonyme) :laugh: Det var urkomisk å lese skikkelig seriøse tråder ala 'kona har forlatt meg, jeg har mista jobben og fått hemoroider' med det ansiktet der ved siden av!

Anonymkode: 3a03c...84a

Det hadde jeg faktisk glemt. Men husker jeg hadde sett profilbildet her på forumet. 

Anonymkode: 347cf...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...