AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hvis jeg er i gang med en samtale på Tinder, og velger å fjerne matchen, synes jeg det er vanlig folkeskikk å gi en kort forklaring først. MEN kan de da lese den meldingen når jeg allerede har fjernet dem? Dette har jeg lurt på lenge. Også ift de som har fjernet meg, om de kanskje har forsøkt å si noe om det, men at jeg ikke kan lese det??? Anonymkode: edfe5...f6e
Splendidly Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 De kan ikke se det hvis du fjerner matchen. Et alternativ kan være å sende en forklarende melding, og evt vente en dag eller to med å fjerne. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #3 Skrevet 2. september 2018 Selvfølgelig kan de ikke se melding fra en match som er borte. Men det er jo ikke så vanlig å slette noen man har en samtale gående med heller. Hvis jeg går lei av en person, og samtalen stilner, sletter jeg så etter ca. tre dagers stillhet. Synes det er bedre at samtalen dør ut enn å gi en forklaring på hvorfor man ikke er interessert. Anonymkode: 3b168...7ad
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 16 timer siden, Splendidly skrev: De kan ikke se det hvis du fjerner matchen. Et alternativ kan være å sende en forklarende melding, og evt vente en dag eller to med å fjerne. Men... Om jeg nå er i en samtale med en. Også fjerner jeg han før jeg svarte på siste melding. Vil jeg da forsvinne fra hans liste? eller vil han tro at jeg ikke svarer han bare? Klarte nemlig og slette en fyr ved uhell! Skulle fjerne en annen! 😱 Anonymkode: 54e9c...e70
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men... Om jeg nå er i en samtale med en. Også fjerner jeg han før jeg svarte på siste melding. Vil jeg da forsvinne fra hans liste? eller vil han tro at jeg ikke svarer han bare? Klarte nemlig og slette en fyr ved uhell! Skulle fjerne en annen! 😱 Anonymkode: 54e9c...e70 Det er klart du forsvinner hos han når du har slettet han. Om du vil matche med han igjen sletter du profilen din helt, oppretter ny profil, og så prøver du å matche med han igjen. Lurt å skrive en hvit løgn på profilen din da om at appen din crasha tidligere. Anonymkode: 3b168...7ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå