AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #21 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, Knjaginja skrev: Kan nok funke, ja. Det er jo selvfølgelig litt merkelig måte å dumpe en tinderdate på, det vanligste er jo å være ærlig, men virker ikke som ts har så lyst til å dumpe han på ærlig vis da hun er redd for å såre han, så da får hun finne på en sånn twist som jeg skrev da 🤣 Anonymkode: f2d11...b98
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #22 Skrevet 1. september 2018 Hver gang jeg har datet en som ikke vil knulle meg, har jeg tenkt med neste, shit, kanskje ikke hun heller vil, kanskje det er noe med ørene eller nesa mi, men så har det dukket opp en som vil knulle igjen og da tenker jeg, shit, jeg må ha sinnsykt digge ører når jeg kommer til neste igjen. Det er den evige syklusen. Anonymkode: c23d3...0a4 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #23 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg har datet en som ikke vil knulle meg, har jeg tenkt med neste, shit, kanskje ikke hun heller vil, kanskje det er noe med ørene eller nesa mi, men så har det dukket opp en som vil knulle igjen og da tenker jeg, shit, jeg må ha sinnsykt digge ører når jeg kommer til neste igjen. Det er den evige syklusen. Anonymkode: c23d3...0a4 😂🤣 Anonymkode: f2d11...b98
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #24 Skrevet 2. september 2018 43 minutter siden, Knjaginja skrev: Synd du ikke har humor heller. Kanskje derfor dere ikke har kjemi? Hva har det her med humor å gjøre? Jeg skrev ikke på dette forumet for å få køddesvar, troll. Anonymkode: 64776...05f
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #25 Skrevet 2. september 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har det her med humor å gjøre? Jeg skrev ikke på dette forumet for å få køddesvar, troll. Anonymkode: 64776...05f Bare konseptet om at noen har en religion hvor de kan møtes virtuelt, men ikke IRL er jo så tåpelig at det må være humor. Når du ikke ser det er du så humørløs at du bør si til ham at du vil forskåne ham for framtidig gremmelse ved å avslutte forholdet pronto! Han fortjener bedre (humor). Du kan jo også si du la fram problemstillingen her på KG og fikk følgende svar. Så kan han bare forsyne seg av buffeten. Endret 2. september 2018 av Knjaginja 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #26 Skrevet 2. september 2018 Takk for svar, folks. Kommer nok ikke til å si at jeg er lesbisk, men godt forslag! Haha. Åååh dette er vanskelig, han er helt perfekt over nett, men litt klein og utilpass irl :(( Anonymkode: 64776...05f
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #27 Skrevet 2. september 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åååh dette er vanskelig, han er helt perfekt over nett, men litt klein og utilpass irl :(( Anonymkode: 64776...05f Han blir vel litt utilpass når han konfronteres med deg i egen høye person IRL..... Oh shit, liksom. Var det dette jeg signa opp for? Endret 2. september 2018 av Knjaginja
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #28 Skrevet 2. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, folks. Kommer nok ikke til å si at jeg er lesbisk, men godt forslag! Haha. Åååh dette er vanskelig, han er helt perfekt over nett, men litt klein og utilpass irl :(( Anonymkode: 64776...05f Kanskje han var usikker og nervøs første daten? Høres ut som du burde treffe han en gang til.. eller var det bare sånn at dere ikke hadde noen ting å snakke om? Der jeg har opplevd skikkelig kjemi på nett (Dvs 2 ganger) endte det med å date i 6 mnd, og han som jeg er kjæreste med nå.. så har litt trua på nettkjemi.. Anonymkode: 95a8b...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #29 Skrevet 2. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han var usikker og nervøs første daten? Høres ut som du burde treffe han en gang til.. eller var det bare sånn at dere ikke hadde noen ting å snakke om? Der jeg har opplevd skikkelig kjemi på nett (Dvs 2 ganger) endte det med å date i 6 mnd, og han som jeg er kjæreste med nå.. så har litt trua på nettkjemi.. Anonymkode: 95a8b...f9c Han virket bare så annerledes. Over tinder hadde vi mye å snakke om, humor, fant mye vi hadde tilfelles. Da vi møttes var det som om vi hadde snakket om alt allerede, så det var litt som du sier at vi hadde ikke noe å snakke om. Men du har rett, burde gå med på en date nr. 2. Men jeg ønsker ikke å kaste bort tiden hans dersom jeg finner ut at det blir uaktuelt. Pleier å merke ganske fort om det er følelser involvert, men med han her så kjente jeg ingenting overhode Anonymkode: 64776...05f
Katten.2.0 Skrevet 2. september 2018 #30 Skrevet 2. september 2018 (endret) 'Hei, hadde det koselig når jeg møtte deg, men følte dessverre ikke noe gnist. (Jeg legger alltid inn: 'Regner dog med at en nydelig jente som deg (sett inn passende greier for gutten) har en ganske travel tinder, så regner med du blir fornøyd til slutt! ) Endret 2. september 2018 av Katten.2.0
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #31 Skrevet 2. september 2018 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: 'Regner fog med at en nydelig jente som deg (sett inn passende greier for gutten) har en ganske travel tinder, Dette virker jo som en hån når man vet hvordan tinder virker for de fleste menn. Blir jo som at man skriver "tenker litt på stakkars deg, selv om jeg lever i overflod selv. Nuss fra "travle" (populære / slutty) lille meg".
Katten.2.0 Skrevet 2. september 2018 #32 Skrevet 2. september 2018 4 minutter siden, Knjaginja said: Dette virker jo som en hån når man vet hvordan tinder virker for de fleste menn. Blir jo som at man skriver "tenker litt på stakkars deg, selv om jeg lever i overflod selv. Nuss fra "travle" (populære / slutty) lille meg". Derfor jeg skrev at man må sette inn hva som er passende for gutten. Jeg liker å si direkte i fra om jeg ikke er interessert - når vi alt har møttes - men samtidig avslutte på en fin tone. Har gått utelukkende gode tilbakemeldinger på det.
Knjaginja Skrevet 2. september 2018 #33 Skrevet 2. september 2018 2 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Derfor jeg skrev at man må sette inn hva som er passende for gutten. Jeg liker å si direkte i fra om jeg ikke er interessert - når vi alt har møttes - men samtidig avslutte på en fin tone. Har gått utelukkende gode tilbakemeldinger på det. Jeg sier: Vær snill med partneren din - og en total bitch med dater som det ikke blir noe med!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #34 Skrevet 2. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva ville du gjort, dersom du fant en god tone med en fyr over tinder, der dere virkelig hadde kjemi. Men i virkeligheten, når dere møtes er det absolutt ingen kjemi og ingen tiltrekning? Og at han ikke er like kjekk som på bildene? What would u do Anonymkode: 64776...05f Du sier at han virket som en hyggelig fyr, men at du ikke ønsker å treffes igjen. Anonymkode: 79afa...6bb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #35 Skrevet 2. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg har datet en som ikke vil knulle meg, har jeg tenkt med neste, shit, kanskje ikke hun heller vil, kanskje det er noe med ørene eller nesa mi, men så har det dukket opp en som vil knulle igjen og da tenker jeg, shit, jeg må ha sinnsykt digge ører når jeg kommer til neste igjen. Det er den evige syklusen. Anonymkode: c23d3...0a4 MÅ du bruke så stygge ord 🤮 Det er så stygt og uglamorøst det ordet der. Anonymkode: 51b6f...394
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #37 Skrevet 2. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: MÅ du bruke så stygge ord 🤮 Det er så stygt og uglamorøst det ordet der. Anonymkode: 51b6f...394 Problemet hvis jeg bytter det ut med seksuell omgang eller elskovsakt er at postens hovedpoeng går litt i dass... Unnskyld - toalettet. Anonymkode: c23d3...0a4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå