Gå til innhold

Dumpe tinderdaten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort, dersom du fant en god tone med en fyr over tinder, der dere virkelig hadde kjemi. Men i virkeligheten, når dere møtes er det absolutt ingen kjemi og ingen tiltrekning? Og at han ikke er like kjekk som på bildene? What would u do

Anonymkode: 64776...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke møtt han igjen bare?

Anonymkode: d59f8...a81

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Knjaginja said:

Akseptere at en er blitt en kyborg.

Imponert.

Anonymkode: b77dc...4aa

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke møtt han igjen bare?

Anonymkode: d59f8...a81

Må legge til at han er veldig interessert i å møtes igjen og vet hvem jeg er ved mitt fulle navn. Hvordan skal jeg fortelle han at jeg ikke vil ta det noe lenger, uten å såre han for mye?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til at han er veldig interessert i å møtes igjen og vet hvem jeg er ved mitt fulle navn. Hvordan skal jeg fortelle han at jeg ikke vil ta det noe lenger, uten å såre han for mye?

Si at religionen din forbyr deg å treffe noen IRL, ved nærmere ettertanke.

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Knjaginja skrev:

Si at religionen din forbyr deg å treffe noen IRL, ved nærmere ettertanke.

Er ikke religiøs

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke religiøs

Synd du ikke har humor heller. Kanskje derfor dere ikke har kjemi?

• Liker 9
Skrevet

Si at du fant ut at du var lesbisk. 

Anonymkode: f2d11...b98

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Si at du fant ut at du var lesbisk. 

Eller si at du er bifil men trekkes med mot det kvinnelige, og at han rett og slett var FOR mandig for deg. Da sårer du han samtidig som du gjør han glad. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller si at du er bifil men trekkes med mot det kvinnelige, og at han rett og slett var FOR mandig for deg. Da sårer du han samtidig som du gjør han glad. 

Lol, du er bare TOO MUCH MAN for me! Haha, TS risikerer at han framstår helt sissy-boy på deit med neste match.

Endret av Knjaginja
Skrevet

Jeg går alltid på 2. Date for å være helt sikker. Noen ganger ser man sider med visse folk som tiltrekker deg som du ikke fikk sjansen til å se på første date. Jeg synes du burde gi det en sjanse til og hvis ikke så sier du at du ikke fant kjemien. Ærlig og oppriktig. Ikke gi gutten håp i forsøk om å være snill. Det går i mot hele hensikten. 

• Liker 1
Skrevet

Si det rett ut. Er han mann tar han det greit. Er man ikke interessert, kan det ikke tvinges heller.. 

Anonymkode: 2415b...9ab

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Knjaginja skrev:

Lol, du er bare TOO MUCH MAN for me! Haha, TS risikerer at han framstår helt gay på deit med neste match.

Ts risikerer jo ikke det. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts risikerer jo ikke det. 

Nei, det er jo neste person han deiter sitt problem å deale med den nedtona / glad-kastrerte versjonen av ham.

Skrevet

Nei, det er jo neste person han deiter sitt problem å deale med den nedtona / glad-kastrerte versjonen av ham.

Tja, tror nok ikke han hadde oppført seg gay av den grunn. Alle hetrofile menn liker jo å høre at de er mandige, og siden ts er "bifil" men mer mot det kvinnlige, så er jo det grunnen til at hun hadde syntes at han var for mandig. 

Skrevet

Tja, tror nok ikke han hadde oppført seg gay av den grunn. Alle hetrofile menn liker jo å høre at de er mandige, og siden ts er "bifil" men mer mot det kvinnlige, så er jo det grunnen til at hun hadde syntes at han var for mandig. 

Sant nok, men med så åndssvake prioblemstillinger som mange skriver inn her med, så kan man begynne å lure. Men mange har vel ikke selvinnsikt nok til å vurdere spørsmålet en gang! 😆

Skrevet

Sant nok, men med så åndssvake prioblemstillinger som mange skriver inn her med, så kan man begynne å lure. Men mange har vel ikke selvinnsikt nok til å vurdere spørsmålet en gang! 😆

Skjønte ikke helt hvem du siktet til, men min kommentar om hva hun skulle gjøre var en spøk. Men en ganske god en, som faktisk kan funke. 

Skrevet

Skjønte ikke helt hvem du siktet til, men min kommentar om hva hun skulle gjøre var en spøk. Men en ganske god en, som faktisk kan funke. 

Kan nok funke, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...