AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hvor lang tid tok det før det grodde? Mtp trening og sånne ting? Nå løper jeg fem ganger i uken, med sportsbh. Kan jeg glemme det de neste månedene om jeg pierce brystvorten? :/// Anonymkode: 3a703...1b3
Djungelvrål Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Er du ikke redd du skal ødelegge mulighetene dine til å kunne amme? Eller har du fått de barna du skal?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Er du ikke redd du skal ødelegge mulighetene dine til å kunne amme? Eller har du fått de barna du skal? Har fått to barn. Kjenner flere som har ammet med tidligere piercede beystvelter forøvrig. Lurer kun på hvor lenge jeg evnt ikke kan trene... Anonymkode: 3a703...1b3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 Tok over et år på bestevenninnen min. Anonymkode: 7d0d8...7b6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har fått to barn. Kjenner flere som har ammet med tidligere piercede beystvelter forøvrig. Lurer kun på hvor lenge jeg evnt ikke kan trene... Anonymkode: 3a703...1b3 Brystvorter*** skulle det vel stå... Anonymkode: 3a703...1b3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Kjøp kompresser og teip, teip på tykt lag med kompresser og ha på sports-bh. Funker fjell Anonymkode: 41709...1b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå