AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Håper noen kan hjelpe meg. Det er tre år siden det ble slutt med eksen og vi var sammen i to år. Nå har jeg endelig begynt å date igjen, men føler meg litt usikker. Det er en jeg ble kjent med for rundt et halvt år siden, vi har vært på tre dater denne uka. Han holder rundt meg og holdt meg i handa når vi var på kino, men utenom det er det ikke så mye som skjer. Det er helt greit at det tar litt tid, men jeg hadde hvertfall håpet på et lite kyss. Det er kanskje fordi det alltid har gått fortere i tidligere forhold. Er det noe jeg kan gjøre for å få han på gli uten å ta for store sjanser? Eller om det eventuelt er en type date som kan gjøre det? Anonymkode: d4cdb...70a
exictence Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Når han holder rundt deg, holder deg i hånden, så kan vel du gi ham et kyss
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, exictence skrev: Når han holder rundt deg, holder deg i hånden, så kan vel du gi ham et kyss Skal prøve å få opp selvtilliten til å gjøre det neste gang vi ses. Det virker som han kanskje liker meg? Er så irriterende å være så usikker... Anonymkode: d4cdb...70a
exictence Skrevet 1. september 2018 #4 Skrevet 1. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal prøve å få opp selvtilliten til å gjøre det neste gang vi ses. Det virker som han kanskje liker meg? Er så irriterende å være så usikker... Anonymkode: d4cdb...70a Selvfølgelig liker han deg når han holder deg i hånden og holder rundt deg. Det er helt sikkert. 1
FrodeF Skrevet 1. september 2018 #5 Skrevet 1. september 2018 Nå har damer skreket metoo i lang tid, men allikevel presterer du å klage på at en mann ikke kaster seg over deg........ Må må dere skjerpe dere. Hvis Du er interessert, så sier du i fra til han så slipper noen å bli beskyldt for tafsing og voldtekt 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #6 Skrevet 1. september 2018 Det er vel egentlig ganske selvfølgelig, hadde jeg bare sluppet den dumme stemmen som gjør meg usikker. Godt å høre det fra noen andre😊 Anonymkode: d4cdb...70a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #7 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, FrodeF skrev: Nå har damer skreket metoo i lang tid, men allikevel presterer du å klage på at en mann ikke kaster seg over deg........ Må må dere skjerpe dere. Hvis Du er interessert, så sier du i fra til han så slipper noen å bli beskyldt for tafsing og voldtekt Har du noe imot damer som sier fra om seksuell trakassering og voldtekt? Jeg har ikke sagt noe om at jeg vil han skal kaste seg over meg... Har man normal intelligens forstår man godt forskjellen på hva man kan gjøre og ikke. Anonymkode: d4cdb...70a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå