Gå til innhold

Selgere på finn og svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd å kjøpe noe på finn og kontaktet selgere der inne. På annonsen står det for eksempel "svarte sist innen en time", mens det kan gå en dag eller to før jeg får svar, og fortsatt står det "svarte siste innen en time". Vil det si at selgeren svarer på andre meldinger og jeg bare burde gå videre til en annen selger, eller er det en feil hos finn og jeg burde være mer tålmodig? 

Anonymkode: 47c07...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lagt merke til den funksjonen, men hovedsaken er vel hva du blir enig med selgeren om.

Et problem som jeg opplever er at selgeren lover at jeg skal få kjøpt det, og så er det hentet av noen andre når jeg kommer for å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hanne67 skrev:

Jeg har ikke lagt merke til den funksjonen, men hovedsaken er vel hva du blir enig med selgeren om.

Et problem som jeg opplever er at selgeren lover at jeg skal få kjøpt det, og så er det hentet av noen andre når jeg kommer for å hente.

Jeg sender ut melding til én selger av gangen, da er det så kjedelig å vente på svar og at det tar flere dager før jeg får ordnet et møte. Har også opplevd å bli fortalt at tingen fremdeles er til salgs, for så å ikke få svar når jeg prøver å avtale møte før annonsen plutselig er borte. Men føler det blir feil å sende melding til flere selgere på en gang

Anonymkode: 47c07...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...