AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #1 Skrevet 1. september 2018 Hei! Noen som hae diabetes type 1 og erfaring med web coaching for gå ned i vekt eller klart det på egenhånd? Jeg trener styrke flere ganger i uka, jogger, går tur, men sliter litt med kostholdet. Er nok avhengig av å ha en konkret plan skal jeg få noen resultater, og hsr prøvd å skrive opp alt jeg spiser, prøve å holde meg unna alt søtt osv, men med diabetes er det vanskelig og man MÅ jo spise når man får føling.. og det har jeg en del av. Kan liksom ikke skylde på at dette ødelegger, men føler noen ganger at diabetesen gjør det vanskeligere å gå ned i vekt. Bør vel gå ned mellom 5 og ti kilo tenker jeg. Er ikke overvektig, men har en del fett på magen som jeg kunne tenkt meg å bli kvitt. Har også slitt med overspising i flere år, men dette er heldigvis mye bedre nå, selv om det fortsatt hender. Er liksom sterk, ikke i så verst form og ganske fast i kroppen, men magen plager meg som sagt. Sliter litt med å følge er kosthold å følge(ikke lavkarbo), men kan gjerne redusere på inntaket. Noen som har noen erfaringer de vil dele? Anonymkode: 60b1e...277
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #2 Skrevet 1. september 2018 Dette skal du samarbeide med legen og kostholdsrådgiver om. Anonymkode: 4c1ee...f66
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #3 Skrevet 1. september 2018 Det viktigeste er jo å få stabilisert blodsukkeret. Da vil du naturlig gå ned. Så lege og henvinsning til kostholdsrådgivning og da følge rett kosthold for diabetes 1.nDet er direkte farlig å ikke ta tak i både lavt og høyt blodsukker. Anonymkode: 2b965...507 1
Safiye Skrevet 2. september 2018 #4 Skrevet 2. september 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Safiye, mod 1
Fremhevede innlegg