Luise Skrevet 11. juni 2005 #1681 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei Dark, og takker for tipset ditt, men jeg tror (stuen)daklikromet er betre da kommer sola lite senere og tuller, bruker å legge meg der om sommeren likevel. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. juni 2005 #1682 Del Skrevet 11. juni 2005 Har ikke fått lest gjennom dagboken din for den var laaang! Men har lest de siste sidene. Spennende med bryllupsplanlegging. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juni 2005 #1683 Del Skrevet 11. juni 2005 Hei blondinen! Jeg henger alltid opp mørke laken om sommeren. Ha en suuper kveld!! Ja Mrs Potter, ganske lang dagbok Har vært arbeidsledig skjønner du Godt å være i jobb! Ja, det er spennende med planlegging, men myyye! Og dyrt.. Har du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 11. juni 2005 #1684 Del Skrevet 11. juni 2005 Heia Har du det fint??? Sitter bare her og surrer med dårlig samvittighet (not). skulle jo lest. Men det er jo så kooooooooselig å bare være på nettet da Må lese, finner sikkert ut hva du gjør i kveld da :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. juni 2005 #1685 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvor lenge er det igjen til eksamen da chrizzy? Vi så Mandela koserten, men var ganske kjeeedelig.. Skuffende konsert, men bra tiltak da. Du bare surfer? Ikke no alkohol på deg ikveld? Vi har drukke øl å sett Mandela. Skal snart legge oss. Sambo dusjer nå. Ha en kjeeempe goooooooood natt vennen!! Du får begynne å lese imorgen vet du! Ikke ha dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #1686 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva du gjør på idag da? Har vore opptatt i heile dag faktisk! Har sett på big jump og så har eg hatt besøk av svigerinna mi. Ho gjekk nett! Kjempe-kos å ha besøk. Vi har vore på byen og kjøpt oss bakt potet og gått tur og skravla masse.... I MORGON skal eg prøve å få planlagt litt bryllup... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. juni 2005 #1687 Del Skrevet 12. juni 2005 Hvor lenge er det igjen til eksamen da chrizzy? Vi så Mandela koserten, men var ganske kjeeedelig.. Skuffende konsert, men bra tiltak da. Du bare surfer? Ikke no alkohol på deg ikveld? Vi har drukke øl å sett Mandela. Skal snart legge oss. Sambo dusjer nå. Ha en kjeeempe goooooooood natt vennen!! Du får begynne å lese imorgen vet du! Ikke ha dårlig samvittighet Ja jeg har også sett Mandela og har faktisk drukket to øl også Men det var ikke så godt med øl å smågodt sammens så den ølla døde Eksamen er på fredag, etter den er jeg ferdig (bank i borde) Håper du også har en kjeeeeeempis flottis nattis fra Chrizzy Crassis Hæ hø Neida, natta engelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2005 #1688 Del Skrevet 12. juni 2005 Ønsker deg en god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2005 #1689 Del Skrevet 12. juni 2005 Hørtes kos ut veslo! Jeg har vert hos mamma, spist ute, så hjem til henne. Fikk tatt med sykkelen, digg å ha! :-D Hva skal du ikveld da? Vi skal nok bare slappe av.. Sulten snart ja! Kose deg med planlegging imorgen! Lykke lykke til på fredag chrizzy!! Hva har du gjort idag da? Nå skal jeg bare være hjemme i sofaen tror jeg.. :D God søndag meja! Håper du kooooser deg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. juni 2005 #1690 Del Skrevet 12. juni 2005 Søndag på sofaen er ingen dum plan, dark angel. Kos deg fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #1691 Del Skrevet 12. juni 2005 Skal sannsynligvis sjå film sammen med nokre venninner ikveld, viss ikkje det blir noko av skal eg slappe av og bryllups-planlegge litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. juni 2005 #1692 Del Skrevet 12. juni 2005 Heeeei Lenge siden nå!! Jeg har vert veldi opptatt med andre ting enn bryllup,men håper det blir litt å litt nå,kan jo ikke holde på med det hele tiden,det ta opp så mye tid,har jo barn og mann også å ta vare på Men nå hr sola komt frwm og jeg ska ut og legge sammens kler Ha en super kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. juni 2005 #1693 Del Skrevet 12. juni 2005 Dark Angel skrev: Hei blondinen! Jeg henger alltid opp mørke laken om sommeren. Ha en suuper kveld!! Det har jeg hvertfald osse søtevennen min :bukke: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. juni 2005 #1694 Del Skrevet 12. juni 2005 Det ble film og noen koseøl Bettie. :-D Imorgen er det back 2 work :rosasmil: Hvordan går det på jobben da? Var det koselig å se litt film veslo? Hva så dere? :klem2: Jeg og sambo så Kinsey, helt ok film. :D Lenge siden Jettes! Håper du koser deg masse! Ja, vi har god tid å planlegge Barn og mann tar tid ja Hatt en koselig kveld? :-D Du er en søøøt venn blondinen! Håper du får en suuuperduper uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #1695 Del Skrevet 12. juni 2005 Det vart ikkje film-kikking likevel, så eg har heller kost meg med litt planlegging.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. juni 2005 #1696 Del Skrevet 12. juni 2005 Ja hatt en fin kveld ja,men uten mann i hus Han måtte reise i dag klokhen ett. Her er det fin sol på fjell toppene fortsatt,håper på kjempe ver i morgen !! Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 13. juni 2005 #1697 Del Skrevet 13. juni 2005 Dark Angel skrev: Du er en søøøt venn blondinen! Håper du får en suuuperduper uke! Det gjør jeg, for det vill jeg ha Du er osse en søøøøøøøøøt venn, snuppa min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. juni 2005 #1698 Del Skrevet 13. juni 2005 Hva du planla for no da veslo? Håper du får en fin mandag! Håper du får kjempevær idag Jettes! Her er det sånn helt ok, men litt kaldt til å være juni da.. Uff, han er mye på farten forstår jeg.. Håper tiden går fooort til han kommer tilbake! blondinen Håper du får masse sol! (men ikke så tidlig at det vekker deg.. ) Kommer å hilser på i dagbøkene senere!! I ettermiddag skal vi på visning!! Gleder meg å se! Er i 2. etasje, men vil jo helst ha et eget hus for oss selv. Men det er ikke så lett å få nå til dags.. På onsdag skal sambo i banken, håper vi får endel lån! :D Er dyyyrt med leiligheter.. Må få kjøpt meg ny mobil idag. Få meg mms kamera, eeendelig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #1699 Del Skrevet 13. juni 2005 Eg sydde ein serviett og dilla litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #1700 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei Lenge siden jeg har fått snikt her inne nå Har vært så trøtt og uopplagt etter netter med nattevåk. Men så må jeg jo bare innom etterhvert da vet du før abstinensene kommer :oops: Ha en fin dag snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg