Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #1641 Del Skrevet 10. juni 2005 Grattis med parfyme! Ja, det er ikke før 2007, så har jo enorme mengder med tid! Hytta ligger i Sverige, ca 1,5 t å kjøre herfra. Håper det blir knall vær der, lenge siden jeg har vært der med sol! Hjemmeøl er alltid koselig, ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1642 Del Skrevet 10. juni 2005 Ah kjenner den begynner å gjøre litt vondt i den andre tanna tannlegen snakka om.. Gleder meg å bli feeerdig! Hei ~Tone~! Er du ferdig med eksamnene nå? :-D Deilig å slappe av også ja... Ja, gøy å vinne! Akkuratt det jeg trengte også! GOD HELG!! Går greitt med planlegginga, hvis du har fått tid da? lillesky! En ny parfyme jeg aldri har hørt om. Lukter veldig godt, husker ikke navnet.... Går helt greitt på jobb! Ganske rolig disse dagene.. Ja, sant hjemmeøl er deilig? Blir det alkohol på deg da? Skulle ikke dere feire bursdag sammen ja? KOSE DEG MASSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1643 Del Skrevet 10. juni 2005 I Sverige? Så gøy Sneip!! Skal krysse fingrene for masse sooool din vei! Greitt med god tid! Blir det noen øl på hytta da? Bare deg og sambo som drar! Åh, jeg også vil ha hytte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #1644 Del Skrevet 10. juni 2005 Blir nok en god del øl og vin der ja! Er mamma og pappa sin hytte (med egen vinkjeller faktisk :o ), men de kommer ikke ned før imorgen kveld, så blir endelig litt ordentlig kjæreste-tid på oss! Skal gå amok i vinkjelleren og bare daffe meg ute i solen å drikke hvitvin... Jepp, kan virkelig tenke meg å få oss hytte etterhvert jeg også! Er så deilig å ha et sted (ikke for langt unna) å dra og slappe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. juni 2005 #1645 Del Skrevet 10. juni 2005 Tok en Newcastle til Lost på onsdag! Jo, vi skal feire på søndag, men det er bare familieselskap. Blir ikke så mye drikking på meg, for samboer er avholds, og det er så kjedelig å drikke alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1646 Del Skrevet 10. juni 2005 Disse brudebukettene var så fine syns jeg... http://www.flowersbyanne.com/cgi-bin/list....=detail&fID=353 http://www.flowersbyanne.com/cgi-bin/list....n=detail&fID=69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1647 Del Skrevet 10. juni 2005 Vinkjeller?! :o ÅH, du er heldig Sneip!! Liker å prøve nye viner.. Har du smakt mange? Liker godt rødvin jeg, uten garvesyre! Ja, deilig å bare reise LITT vekk, ha sitt eget sted.. I naturen , ved et vann... Kanskje båt.... Dream dream... Kanskje en dag! Kose dere masse!! Hørtes skjønnt ut! Blir nok koselig det også lillesky! :-D Åh, er han avholds, det visste jeg ikke! Hadde jeg aldri klart.... Men det er jo bra da Er på søndag ja, hva med ikveld og imorgen? God fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. juni 2005 #1648 Del Skrevet 10. juni 2005 Den nummer to med bare liljer var finest! Men samtidig var den med litt blått spesiell, er det ikke sånn at man skal ha litt blått på bryllupsdagen da? Hva blir det til da, vinter eller vår? Han vil ikke til utlandet? Jeg skjønner at du gleder deg til baby-prøving! Babyer er så nydelige! De små hendene og tærne... Også er det helt utrolig at det går an! At to mennesker kan lage noe så nydelig. Et produkt av to mennesker. Drømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #1649 Del Skrevet 10. juni 2005 Jepp, jeg syntes også nr to var finest! :-) Ja, er skikkelig glad i vin (sånn som foreldrene min ), og har smakt en god del ja! Har nok blitt litt "bortskjemt" på gode viner gjennom årene, sjelden jeg finner noe på polet her hjemme. Er en stor fan av røde viner, men sier heller ikke nei takk til et glass hvitt når det er sol ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1650 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg også likte best den andre lillesky, men det var noe spesielt med den med blått i også Liker godt hvite blomster, liljer... Kanskje den første passer best om vinteren ja.. Blir vår.. :cry: Får holde ut! Gleeeder meg bare sånn til babyprøving!! Klokka tikker og tikker.... Det blir såå fantastisk å få barn sammen med typen.. De er så søte ja, med de små tærne & hendene... Håper det blir veldig spesielt og annerledes for sambo også selv om han har en fra før.. :-? Tror jo det.. Men er litt sårt da.. Selv om det ble slutt 3 mnd etter de fikk sønnen, og hadde vert sammen 8 år, og alt ble en vane... Uff nei, nå prater jeg ivei, om å være stemor igjen. Det okkuperer mye av hodet mitt ja... Gleder meg til å se på brudekjoler etterhvert!! Det blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1651 Del Skrevet 10. juni 2005 Ja Sneip det er godttttt med vin... Både rød og hvit.. Vinkjeller hadde vert kult å hatt da! Når drar dere? Koselig med litt kjærestetid før foreldra kommer da! Nå er det snart lunsj! Jeg skal komme i dagbøkene deres i løpet av helga!! Nå må jeg jobbe litt.. :oops: GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #1652 Del Skrevet 10. juni 2005 Drar vel så fort sambo kommer hjem fra jobb! :-) Godt med litt "ordentlig" tid ja, blir liksom ikke helt det samme med tv-timene etter jobb! Kos deg på jobben, og ha en fin lunsj! Nettopp laget med en stor smoothie til lunsj/frokost jeg, gleder meg til å legge meg ut i solen og bare nyte været og stillheten her. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1653 Del Skrevet 10. juni 2005 Ja Sneip, det er noe annet enn den Tv'n, lei av det.. Mye koseligere å dra på hyttetur eller båttur.. :-D Drømmen er hytte... Stor racerbåt.. Hus i Syden.. Går jo ann å drømme ja! Smoothie... Mmmm... Har du mixa det sammen? Misunner deg sånn hyttetur... deiiilig..! Ha en kjempefin hyttetur med masse solskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #1654 Del Skrevet 10. juni 2005 Takk! Ja, kjørte alt sammen i en stor bolle med stavmixer; Isbiter, frosne jordbær og bringebær, en banan og litt appelsinjuice og yoghurt naturell. Kjempegodt og friskt! Ha en flott helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1655 Del Skrevet 10. juni 2005 Kos deg i sola Sneip! Mmmm.. ... Kan jeg få litt smoothie...?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2005 #1656 Del Skrevet 10. juni 2005 Sneder over en flaske jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1657 Del Skrevet 10. juni 2005 TUUUUSEN TAKK Sneip! Du er en eeeengel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2005 #1658 Del Skrevet 10. juni 2005 Høres ut som et flott lokale da Stikker innom for å ønske deg ei god helg Brudinna, er helt sikker på at Bjarne hadde likt det navnet kjempe godt :hjerter2: God helg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juni 2005 #1659 Del Skrevet 10. juni 2005 Sant så sant Chrizzy! Lurer på hvor han har gjort av seg, plagsomme raringen! Ja, det var sååå flott!! Håper vi kan ha det & ikke fattern syns det er for dyrt.. God helg til deg også, oppi nooord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2005 #1660 Del Skrevet 10. juni 2005 Så flott at din far skal betale da Det gjorde faren til venninna mi når hun giftet seg også. Jeg spurte min far om han skkal følge meg opp kirkegulvet om jeg skal gifte meg. ja om det gikk ann å kjøre mercedes inni kirka sa han Bare tull da, dessutten så har han en tao nå, så da må han kjøpe seg ny bil også og det kan bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg