Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1601 Del Skrevet 8. juni 2005 Må alltid ha noe å se fram til på en måte. Jooo, altså slik er jeg også. Men det blir noe helt annet enn å leve "i" fremtiden på en måte. Man kan jo se frem til noe men samtidig leve der og da. Litt vanskelig å forklare men..... Jeg synes ikke det er noe rart at du gleder deg å ser frem til det jeg. Det er jo tross alt 2 meget store begivenheter i et menneskets liv :-D Bare husk at dagen i dag, i morgen og dagen etter det er minst like viktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. juni 2005 #1602 Del Skrevet 8. juni 2005 Ferie fra og med neste fredag Tror jeg havner oppe i XXXXXXXX, "hjemplassen", men som sagt, eller kanskje ikke sagt, de 2 neste ukene er avgjørende Forresten det er den gyldne middelveien, jo flere drømmer man har, desto rikere er man. Samtidig så må man ha hodet i nuet, ikke enkelt alltid :blomst_opp: Håper du sover godt og drømmer søtt nå :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. juni 2005 #1603 Del Skrevet 9. juni 2005 29 er da ingen alder! Jeg skal også være minst 29 når jeg skal ha barn (har jeg planlagt iallefall, hehe). Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #1604 Del Skrevet 9. juni 2005 Takk for praten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #1605 Del Skrevet 9. juni 2005 Eller, nå blir jeg omtrent mest forvirret. Jeg har deg på msn ikkesant? Eller har jeg ikke? :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1606 Del Skrevet 9. juni 2005 Forstår hva du mener ~Alwa~ Men skulle ønske jeg var mer tålmodig bare... Så fram til ting,men også levde mer i nuet. Jaja, nok om det! Er du bedre i formn idag? Hvordan går det med skulderen? Uff, så urettferdig at du skal ha vondt .. Håper dagen idag blir bra! Så digg det blir med ferie da Chrizzy!! Gleeder meg til å høre hvor du ender opp! Ja.. jeg har alltid vert en dagdrømmer.. Utålmodig og drømmende.. Men er glad jeg har drømmer.. :-D Uff, jeg sovnet sent, men la meg rundt halv 12.. Er så trøtt idag.. Hadde lyst å være frisk og opplagt.. Jaja.. Vi skal se på lokale kl 17, gleder meg! LYKKE TIL MED LESING!!! Ja lillesky, 29 er jo ganske perfekt da! :-D Har alltid tenkt jeg vil ha den første før jeg blir 30! Og hnå har jeg jobb & samboer så det passer bra! Håper å få lønnsslippen snart, får lønn fredag. Så skal sambo i banken å høre om lån. Er visning på mandag! Er dere på husjakt? Sovet godt? Stemmer det Bustis! Men en stund siden nå, har vert lite på msn. Hvordan har du det vennen? Kommer innom dagbøkene deres senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juni 2005 #1607 Del Skrevet 9. juni 2005 God Morgen Engelen Håper lokalet svarer til forventningene og at dagen din blir helmaks Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1608 Del Skrevet 9. juni 2005 God Morgen Charmina!! Blir spennende å se lokale ja! Er ganske trøtt, sovna så seint, ellers bra! Hvordan er det med deg da? Har du fått sovet mer i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #1609 Del Skrevet 9. juni 2005 MEEEN.. snakka ikke vi på msn i natt da? Og dagen før? Eller var det Lillesky kansje? Ehm. Jeg er helt forvirre nå. Hm.. Tja. Velvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1610 Del Skrevet 9. juni 2005 Det var ikke meg Bustis! Kanskje lillesky ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 9. juni 2005 #1611 Del Skrevet 9. juni 2005 Bustis er bar søt hva :klem2: Var det i går du så på lokalet? Eller i dag? Ble litt forvirret her jeg :klø: Om du har sett, hva syns du? Ha fin dag Brudinnen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1612 Del Skrevet 9. juni 2005 Brudinnen!! Vi skal se idag Chrizzy! Har noen bilder av det. Ser veldig koselig ut! Ja, Bustis er suuupersøøøt!! Ha en superkoooselig dag! Les som en hest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2005 #1613 Del Skrevet 9. juni 2005 tenkte jeg bare skulle innom å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1614 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei Cyan! Går det greitt med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #1615 Del Skrevet 9. juni 2005 Søt? :o Surrete,distre,vimsete og rotehue passer vel bedre. Jeg trodde virkelig jeg hadde snakket masse med deg på msn de siste dagene jeg Dark Angel..... Jeg må løse mysteriumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1616 Del Skrevet 9. juni 2005 OI! :o Noen som later som de er meg Bustis? Rart! Du er søt og distre og kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. juni 2005 #1617 Del Skrevet 9. juni 2005 haha. Jeg tror ikke noen har latet som de var deg da vennen. Bare jeg som roter med navn og bosteder og slik ogsånn vetdu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1618 Del Skrevet 9. juni 2005 Godt å høre Bustis! Ble litt para..................NOID ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1619 Del Skrevet 9. juni 2005 Formen er bedre, skuldra er det ikke men pyttsannnn Har du lagt til for mange på MSN`en din Bustis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2005 #1620 Del Skrevet 9. juni 2005 ~Alwa~ Du får ikke LOV til å ha vondt mer nå.. Bustis vet ikke hvem hun har prata med Så skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg