Luise Skrevet 18. mai 2005 #1241 Del Skrevet 18. mai 2005 Dark Angel vet ikkje mye omkring meg om hon tror jeg har vært på fylla :fy: jeg er bare ikkje spesiell "funny" idag, mere sånn jevn kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1242 Del Skrevet 18. mai 2005 Så redusert betyr kjedelig på dans blondinen? :oops: Jeg kan ikke mye dansk skal jeg love deg!! Leste Grand Prix skal gå på lørdag, lurer på hvordan det går med Wig Wam. Ikke at jeg er særlig fan av programmet men... Lurer på om jeg skal ta meg et bad... Eller kanskje vente til senere å ta et med sambo... Ja, det frister mer Sitter å trykker på dataen.. Siden jeg kom hjem fra jobb... :oops: Hadde aldri trodd jeg skulle bli hekta på KG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 18. mai 2005 #1243 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei. Her renner det på med sider mellom hver gang jeg rekker å legge inn noen ord. Koselig å høre om jobben. Bra du liker deg der! Jeg har også hatt en fin frihelg. Vært på konsert, besøkt familie osv. Skulle hatt noen dager til og fått sovet litt, men det er jo snart helg igjen. Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 18. mai 2005 #1244 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei på deg .. hadde du det kjekt i ?? kristiansand?? Så bra at du trives på jobben.. Kjekt med litt penger. hadde du en fin 16. og 17. mai?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #1245 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja tenk at man blir så hekta på denne plassen :o Men man trives jo så, det er jo bra Og du trives på jobb, det er kjempe fint! Er det tungt å komme seg opp? I morgen drar jeg jo i bryllup, hadde nesten glemt av det selv, gleder meg masse :-) Skal fikse bukett til henne og treffe barna som jeg er Gudmor til, blir så artig :-D Håper du har en fin kveld :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1246 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei chrizzy! Stikker innom dagbøkene deres ikveld eller imorgen! Koser meg på jobb ja Kos deg i bryllup imorgen chrizzy!! Ha en kjempekos kveld alle tre! Nå skal vi se film. Har vert nede på butikken å handla litt. Ellers sett første del av BB & bare prata i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #1247 Del Skrevet 18. mai 2005 :fy: Nå må dere ikke sitte å hele tiden se på filmen :oops: He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 18. mai 2005 #1248 Del Skrevet 18. mai 2005 :oops: So sorry Dark jeg har ikkje vært REDUSERT men bare litt flat sånn noe misforståelser kommer når man ikkje er kjennt med de norske uttrykk. Du trode kanskje jeg hadde vært skidefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. mai 2005 #1249 Del Skrevet 18. mai 2005 Hei du Så fint at dagen går raskt på jobben. Det er et trivselstegn. Og så er det spennende å lære nye ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1250 Del Skrevet 18. mai 2005 blondinen Ja, vi skulle se film men har bare gørre filmer her.. Må hente ned endel nye.. Begynte å se The Grid, men den var tragisk... :-? Jaja, får heller ta en tidlig kveld Snart helg.. blir herlig!! Ja, chrizzyå stå opp... ! Men jeg merker at jeg setter så pris på å ha jobb nå, at det er ikke så gale når jeg først har kommet meg på jobb & er igang Du skal i bryllup imorgen ja? Da skal du holde tale? Kooose deg kjempemasse & fortell hvordan det var! Var kjempekos på Herøya, ved Kristiandsand ja ! 17.mai var kjeeeedelig. Var tiltaksløs... 16.mai tok vi noen øl hjemme, men var ikke på byen. Hadde du det kult da? Gøy på Chevys? :klem2: Ja godt det er helg igjen snart! Merker det er ekstra skjønt når man har jobb ja! Kose deg ikveld!! Noen planer? Jeg hiver meg sikkert på msn imorgen, så snakkes vi kanskje da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 18. mai 2005 #1251 Del Skrevet 18. mai 2005 Ville bare gi deg en natta før jeg la meg. Snakkest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1252 Del Skrevet 18. mai 2005 Ja, NattaSove kjempegodt!! Tar nok en tidlig kveld her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1253 Del Skrevet 18. mai 2005 Uff, jeg føler meg helt datanerd for tiden... Snart leggetid regner jeg med. Er godt å være opplagt på jobb. :o Jobb.. JEG?!? :o Helt utrolig at jeg fikk en jobb tilslutt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 18. mai 2005 #1254 Del Skrevet 18. mai 2005 mehadde det ganske kjekt både 16, og 17. mai Fekk vær med tantongene på 17. og det e jo alltid kjekt. De er sååå herlige alle fira. E skikkelig tantonger adle sammen, det er jo bra at det går begge veier Var ikke på Chevys.. Var sledne begge to, så me var hjemma istede.. Måtte lada opp te 16. Ikkje det at det gjor någe.. Hadde ikke vært så kjekt aligavel, jekk ikkje glipp av någe visst nok.. *letta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #1255 Del Skrevet 18. mai 2005 Nei bryllupet er på lørdag, men vi reiser i morra Reiser med natt toget i morra og er framme 5 på ettermiddagen Skal lese masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1256 Del Skrevet 18. mai 2005 God tur da chrizzy! Gøy med en liten tur da Kose deg masse & fortell hvordan det var når du er tilbake! Javel... så du har noe på gang...... Er chrizzy foreeeelsket?.... Neida, bare tuller med deg God tur på toget!! Så 16.mai var full rulle solisol? :-D Hørtes ut som en kooselig 17.mai. Tanteungen min bor dessverre i Oslo, ser henne ikke så ofte.. :cry: Ja, Chevys er jo litt råneplass egentlig.. Men har faktisk vert ganske okei når vi har vert der, men begynner å bli litt lei av plassen nå.. Sove godt da!! Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #1257 Del Skrevet 18. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1258 Del Skrevet 18. mai 2005 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 18. mai 2005 #1259 Del Skrevet 18. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mai 2005 #1260 Del Skrevet 18. mai 2005 chrizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg