Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1141 Del Skrevet 12. mai 2005 Trykker litt på dataene før vi tar turen til senteret. Prøver å finne ut av noe i Illustrator. Har aldri printa brosjyre derfra, men fra Quark... De skulle printe noe på jobben, men ser ikke ut som jeg finner så mange svar på nettet, mest at det er uvanlig og tungvint. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. mai 2005 #1142 Del Skrevet 12. mai 2005 Åh, jeg gleder meg til fredag, når vi reiser etter jobb til Kristiandsand, da skal jeg viiirkelig nyte langhelgen.. Vi skal også til Kristiansand i morra! Men vi kommer fra øst. Også skal vi bare hente noe, og kjøre hjem igjen. Tenkte litt på å overnatte på hytta undervies, men det gidder vi ikke... Hva skal dere da? På hotellferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1143 Del Skrevet 12. mai 2005 Vi skal på hyttetur med et vennepar, til skjærgården.. de har båt også.. Herlig.. Ser fram til å nyte et par pils i sola, hvis været blir bra da Har du andre planer i pinsen da lillesky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. mai 2005 #1144 Del Skrevet 12. mai 2005 Høres deilig ut! Ingen store planer her. Vi skal til familie på 17. mai og spise snitter og kaker. Og 18. mai reiser jeg til Spania! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1145 Del Skrevet 12. mai 2005 Spania!! WOW! Så deiiilig! Hvor lenge da og med hvem? En liten sydenferie i mai altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. mai 2005 #1146 Del Skrevet 12. mai 2005 Tar med meg min niese på 6 år. Mamma er der nede, hun har vært der siden februar. Hun blir med oss hjem igjen. Hun bor i leilighet i Torrevieja, og dit skal jeg! Har leid en søt liten Ford Ka på flyplassen i Alicante, så jeg og niesen kjører ned (tr bare tre kvarter). Gleder meg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1147 Del Skrevet 12. mai 2005 lillesky Koselig da! Høres herlig ut...varmt .. Greitt å ha en bil også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 12. mai 2005 #1148 Del Skrevet 12. mai 2005 Jo takk dark Kvelden har også vært veldi koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1149 Del Skrevet 12. mai 2005 blondinen , det er godt! Nå skal vi ha middag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1150 Del Skrevet 12. mai 2005 Fant ikke et eneste klesplagg på senteret! :o Fjortiskler eller damekler. INGENTING for moderne unge damer Sad but true.... Har akkuratt kommet hjem, de hadde nattåpent idag. Middagen er snart klar, spaghettiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. mai 2005 #1151 Del Skrevet 12. mai 2005 Da var Kveldsnytt ferdig. Now its ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. mai 2005 #1152 Del Skrevet 12. mai 2005 Fant ikke et eneste klesplagg på senteret! :o Fjortiskler eller damekler. INGENTING for moderne unge damer Sad but true.... Var du på H&M da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. mai 2005 #1153 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei, har jo gått mange sider fremover her Så flott at jobben var bra og du frisk. Og lang helg og dere skal bort I morgen er jeg ferdig med den grusomme eksamen som jeg har lært så mye av Å nå burde jeg ikke sitte her, men jeg måtte ta meg en pause, holder vel på til 5 tia i natt tenker jeg. Men dette er siste dagen, og i morra skal jeg slappe helt av og surfe og lage god mat og bare kose meg Og W Og alle andre :o Jeg oppdaget til min forskrekkelse at jeg ikke svarte deg på det du skrev til meg i dagboka mi, men svarte bare de andre. Håper du kan tilgi meg :dagensrose: Får svare deg aller sist nå før jeg logger av, så får du svar først (som du skulle), på en måte da Ha det topp fint på jobb i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1154 Del Skrevet 13. mai 2005 Var du på H&M da? Ja De hadde en type bukse jeg likte, men hadde ikke str 36, tyyypisk.. Men kanskje jeg finner noe i KrSand. Hadde du en fin kveld? Har komt meg på jobb nå, så jeg vet ikke hvor lett det er å skrive her for lenge.... Men er tilbake 17-18.mai, på KG Vi skal overnatte fra idag til 16.mai - drar tilbake om kvelden. Kose deg masse masse i Spania!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1155 Del Skrevet 13. mai 2005 Hei, har jo gått mange sider fremover her Så flott at jobben var bra og du frisk. Og lang helg og dere skal bort I morgen er jeg ferdig med den grusomme eksamen som jeg har lært så mye av Å nå burde jeg ikke sitte her, men jeg måtte ta meg en pause, holder vel på til 5 tia i natt tenker jeg. Men dette er siste dagen, og i morra skal jeg slappe helt av og surfe og lage god mat og bare kose meg Og W Og alle andre :o Jeg oppdaget til min forskrekkelse at jeg ikke svarte deg på det du skrev til meg i dagboka mi, men svarte bare de andre. Håper du kan tilgi meg :dagensrose: Får svare deg aller sist nå før jeg logger av, så får du svar først (som du skulle), på en måte da Ha det topp fint på jobb i morra Oi, skikkelig natteravn... Så digg å være ferdig da!! Ingen problem at du ikke svarte, alle får lov til å være distre iblant... Nå er jeg på jobb.. Skriver så lenge ingen ser.. Ja, har skrevet mange sider... Pga min arb.ledighet.. Men blir vel endel mindre framover tenker jeg. Men skal ikke forsvinne helt!! Kose deg masse i langhelgen!! Kooose deg & endelig slappe skikkelig av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #1156 Del Skrevet 13. mai 2005 Koooooooooooos deg på jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1157 Del Skrevet 13. mai 2005 Koooooooooooos deg på jobb!!! Takk!!! Hva du gjør på nå da? Du studerer, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #1158 Del Skrevet 13. mai 2005 Takk!!! Hva du gjør på nå da? Du studerer, ikke sant? Eg studerer ja... Så eg skal snart sette meg tilrette med bøkene mine.. Måtte berre betale litt rekningar og surfe frå meg litt først... Kva slags jobb er det du har, no igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1159 Del Skrevet 13. mai 2005 Kva slags jobb er det du har' date=' no igjen?[/quote'] Kontormedarbeider, men også resepsjon og design Hva du vil bli da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. mai 2005 #1160 Del Skrevet 13. mai 2005 Veldig rolig idag, 2.dag på jobb. Hun eine her hadde med dattra på 1 år, så jeg har kost meg og snakka babyspråk i en time nå. Ellers lite som skjer. Dataen min måtte installeres, og jeg har for det meste "ventet", helt greitt det, herlig å slappe av. Har ikke vert trøtt selv om jeg la meg seint.. Har smakt den beste ostekaka i verden idag!! Nå er det snart bare 3 timer til jeg går hjem, pakker & spiser litt, før turen mot Kristiandsand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg