Luise Skrevet 11. mai 2005 #1081 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei Dark Angel Håper du er frisk idag, besstevennen min :klem2: :dagensrose: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1082 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei Dark Angel Håper du er frisk idag, besstevennen min :klem2: :dagensrose: :enig_animasjon: Myyye bedre, takk! Tror jeg skal klare å få kommet meg på jobb imorgen! Du holder deg frisk håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1083 Del Skrevet 11. mai 2005 Trykker & trykker på dataen... Nå skal vi snart hvile litt..... Ny avatar og snart nytt nick håper jeg Da blir det angel eyes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. mai 2005 #1084 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor ble det av den nye avataren..? Skulle akkurat inn og kommentere den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1085 Del Skrevet 11. mai 2005 Hvor ble det av den nye avataren..? Skulle akkurat inn og kommentere den! Jeg driver på å prøver forskjellige hele tiden nå Klarer aaaldri bestemme meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. mai 2005 #1086 Del Skrevet 11. mai 2005 Er det der.. hm.. Andrey Hepburn (eller hvordan det skrives)? den er fin i alle fall! :D Hva synes du om min nye avatar da? Fiiiiiiiiiint vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1087 Del Skrevet 11. mai 2005 Er det der.. hm.. Andrey Hepburn (eller hvordan det skrives)? den er fin i alle fall! :D Hva synes du om min nye avatar da? Fiiiiiiiiiint vær! Ja, fint vær!! Herlig!! Kjipt å må bare sitte inne.. Din avatar er dritsøt! Mitt er bilde av Bridgitte Bardot & så håper jeg å få skifta nick, eller.. det er samme nick - bare til SMÅ bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1088 Del Skrevet 11. mai 2005 NÅ skal vi snart ta en hvil... Hjelper sikkert å sove litt, så jeg blir kvikkere. Har surfa her hele dagen. Nå er jeg kald på bena.. Selv om det er vaaarmt ute! Skal nyte kvelden, slappe av og se fram til ny dag i ny jobb imorgen... blir spennende! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. mai 2005 #1089 Del Skrevet 11. mai 2005 Du får helt sikkert bytta nick, bare å sende en pm til Hege JEg har vondt i skuldre og nakke, det eneste som hjelper er å trene, men jeg vet ikke om jeg orker.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1090 Del Skrevet 11. mai 2005 Du får helt sikkert bytta nick, bare å sende en pm til Hege JEg har vondt i skuldre og nakke, det eneste som hjelper er å trene, men jeg vet ikke om jeg orker.. :-( Uff, det hørtes ikke godt ut!! Kan godt forstå du ikke orker.. Hva med litt rolig trening? Håper du føler deg bedre snart!! Ja, skrev på PM, så var det ei som skulle gi beskjed til hege der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1091 Del Skrevet 11. mai 2005 fikk ikke sove... men fikk slappet litt av.. ganske sløv nå, nesten sløvere enn istad. jaja har hengt opp klesvask endelig, har ikke orka de siste dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 11. mai 2005 #1092 Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke noe kjekt å være syk, ønsker deg god bedring! ..Grattis med ny avatar også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1093 Del Skrevet 11. mai 2005 Ikke noe kjekt å være syk' date=' ønsker deg god bedring! ..Grattis med ny avatar også [/quote'] Takk, bedre nå vertfall Hold deg frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. mai 2005 #1094 Del Skrevet 11. mai 2005 8) Hei dark angel eller angel eyes, jeg får også ny nick og avatar. Mener ikkje jeg er noen engel og skal nog skrive till deg når jeg vet om nicket jeg tenker bruke er ledig. (blondie) Jeg er mye glad i å høre att du er bettre :trøste: :klem2: :blomst_opp: :dagensrose: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1095 Del Skrevet 11. mai 2005 8) Hei dark angel eller angel eyes, jeg får også ny nick og avatar. Mener ikkje jeg er noen engel og skal nog skrive till deg når jeg vet om nicket jeg tenker bruke er ledig. (blondie) Jeg er mye glad i å høre att du er bettre :trøste: :klem2: :blomst_opp: :dagensrose: :enig_animasjon: Jeg skal være dark angel, bare med små bokstaver Blondie er et kult nick ja! Ja, det føles godt å kjenne at jeg blir bedre! Håper du har en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1096 Del Skrevet 11. mai 2005 Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken avatar jeg skal ha nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. mai 2005 #1097 Del Skrevet 11. mai 2005 Den avataren var fin! Synes pinup-bilder er stilige! Kan du ikke sende meg en pm om hvor du fant det? Jeg vil også være pinup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1098 Del Skrevet 11. mai 2005 Den avataren var fin! Synes pinup-bilder er stilige! Kan du ikke sende meg en pm om hvor du fant det? Jeg vil også være pinup! Søkte bare på Bridgitte Bardot på Google og fikk opp masse bilder. Så du kan søke på forskjellige stjerner fra 50-tallet feks. Eller søke på pin up girls.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. mai 2005 #1099 Del Skrevet 11. mai 2005 :cry: Blondie er opptaken så kanskje det blir blondinen :klem2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2005 #1100 Del Skrevet 11. mai 2005 :cry: Blondie er opptaken så kanskje det blir blondinen :klem2: :blomst_opp: blondinen er bra det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg