Gjest Chrizzy Skrevet 9. mai 2005 #1041 Del Skrevet 9. mai 2005 Hm, hm Jeg har akkurat skrevet i min dagbok hvorfor du er forkjølet, og om du leser det så ser du at det er til det beste, slik som ALT annet :bukke: Gratulerer KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2005 #1042 Del Skrevet 9. mai 2005 godt og lykke til i morgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 9. mai 2005 #1043 Del Skrevet 9. mai 2005 hei. GRATULERER! Kjempefin nyhet, og lykke til i morgen. Det går helt sikkert kjempebra. bare pass på deg selv og pakk deg inn med dyner mellom "slagene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. mai 2005 #1044 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er din tur nå. Gratulerer så masse med jobb. Du fortjener det. Håper forkjølelsen er av den veldig kortvarige typen. Men - Gratulerer igjen. Er kjempeglad på dine vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. mai 2005 #1045 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!! :D :D :D Dette fortjente du virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1046 Del Skrevet 10. mai 2005 God morgen alle sammen! ... :oops: Gjett hvem som klarer å bli syk på første dag i ny jobb?!... Helt tragikomisk.. Men ble verre & verre igår, sov kanskje to timer inatt, var så tett i nesen.. Idag renner øynene og jeg nyser... Uff, måtte ringe jobben, men virka som han forstod.. Selv om det jo var MAX uflaks å bli syk NÅ, så kan jo ingen for når de blir syke.. Det er så dumt!! Eeendelig fått jobb ette superlang tid, så blir jeg syk! Er ganske morsomt! Og flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1047 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei -Fisken! Jaja.. klar for ny jobb men ble syk.. Ikke så mye å gjøre med det.. Uff så teit.. Tar meg en hvil senere. Nå er jeg så tett i nesen.. Hvorfor måtte jeg bli syk idag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 10. mai 2005 #1048 Del Skrevet 10. mai 2005 :trøste: :klem2: Jeg håper du må bli rask snart så du kan starte på jobbet :klem2: :enig_animasjon: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1049 Del Skrevet 10. mai 2005 Takk Blond Ah ja, det håper virkelig jeg også.. Er sååå dårlig idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. mai 2005 #1050 Del Skrevet 10. mai 2005 Akkurat det der opplevde jeg også en gang jeg fikk ny jobb! Var bare så flau da jeg ringte og sa jeg var syk :oops: men de forsto jo det da!!! ØNSKER DEG GOD BEDRING SNUPPA :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1051 Del Skrevet 10. mai 2005 Oi, opplevd det samme Charmina? :o Ja, de bør jo bare forstå.. Selv om det er dumt! Takk, du er så goood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1052 Del Skrevet 10. mai 2005 Nå har jeg tatt et bad.. Åh, jeg er så snufsete plagsomt.. Nå er snille sambo nede å kjøper Paracept & C-vitaminer... Han føler seg mye bedre idag heldigvis. :-D Er så sløøøv & syns synd på meg selv.. Må ta en liten på dagen idag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. mai 2005 #1053 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er så dumt!! Eeendelig fått jobb ette superlang tid, så blir jeg syk! Er ganske morsomt! Og flaut... Sånn er det bare. Alle kan bli syke. Det er klart at de skjønner det på den nye jobben din, de gleder seg nok til du kommer uansett! Skikkelig dårlig tima den forskjølelsen din, kunne den ikke kommet for to uker siden? Du får ha god bedring og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1054 Del Skrevet 10. mai 2005 Ja, skikkelig dårlig timing lillesky! Uff, men det virker som et aggressivt virus.. er helt utslått, har aldri vert så syk før!.. Tror jeg holder meg hjemme imorgen. Men håper å få kommet meg på jobb torsdag.. Føler meg helt elendig.. Får ikke sove for jeg er tett i nesen. Og jeg er for dårlig til å være våken.. Håper du slipper å få dette, det er ikke godt.. Hatt en fin dag? Håper du føler deg frisk og rask!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1055 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg sov fra ca 1130-1300, så la jeg meg nedpå igjen, men altfor tett i nesen! Akkuratt tatt andre badet for idag, herlig å ligge & slappe av. Ah, er supertett i nesen!! Føler meg så elendig... Håper det blir bedre imorgen & at jeg kommer meg på jobb torsdag.. :-? Åh, en liten kos ting idag da!! :-D Det ringte på døren, typen åpna. Der kom han med blomst fra søstra mi i Oslo!! Så søtt.. Hun gratulerte meg med jobb på kortet. Var en langstilka stilig blomst, liljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #1056 Del Skrevet 10. mai 2005 God bedring!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1057 Del Skrevet 10. mai 2005 Gratulerer såååå mye med ny jobb :blomst_opp: Er det ikke en deilig følelsen at de ville ha akkurat deg? :-D Det blir spennende å høre hvordan 1. dagen blir :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 10. mai 2005 #1058 Del Skrevet 10. mai 2005 Ha god bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1059 Del Skrevet 10. mai 2005 Takk veslo!! Swan Koselig du stikker innom. Ja, viktig å ikke gi opp. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :klem2: ~Alwa~ Yes, det var DIGG at de valgte meg! Endeliiig ble designutdannelsen positiv i jobbsammenheng! 1.dag på jobben? Det var idag.. Jeg ble syk igår kveld.. Håper å bli frisk til torsdag, blir nok ikke bedre til imorgen... Flaut å ringe jobben, men så hørte de at jeg var blitt syk.. Uff Uff! :-? solisol Tuuusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #1060 Del Skrevet 10. mai 2005 Har sovet, våknet endel på sofaen.. Så hadde vi suppe m/ rundstykker, og så Absolutt på Tv2. Ah, lei av å være syk! Føler meg ikke så mye bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg