Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:):ler::hoho: Ikke noen dårlig helg till nå, så det blir dei ikke heller (får ikke lov å bli dårlig!). Det er noe sent Fagerstrand kommer - jeg vill se det endda! :kul::ler::)

Ha' det kjempebra, englekollegan min :ler::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hva du har gjort i helga da :gullengel: ? ;)

Hvorfor du flytta til Norge forresten? :-D

Ha det kjempekos! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Flytta til Norge

WHAT

nå er jeg ikke med mer?

I helg har jeg hatt besøk av venner og været i bya og været på besøk hos Blond Angel og koset meg :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Sorry :gullengel::ler:

Jeg er helt fjern idag!! Fikk det for meg at du har flytta til Norge siden du lærer deg norsk her... hihi...

Hørtes ut som en kjempekoselig helg da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::kul: Ja, en veldi fin helg :kul::ler:

NEI, jeg vil lære norsk for å forstå dere bedre OG for å lære å skrive så DERE forstår meg bedre - men kansje jeg skulle tenke på å flytte till Norge :roll: men i alle fall ikke før jeg kann språka helt uten feil. :ler::kul: :klem2: :blomst_opp: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:hoho: Helg ja! Jeg er FJERN :plystre: idag ja! :ler:

Føler det er den typiske dagen-derpå søndagen!

Håper du FÅR en kjempekos helg :gullengel::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):kul: Skal jeg nog, englekollegan min, og i like måte :gullengel: :klem2: :trøste: :dagensrose: :enig_animasjon:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Hatt en lat dag i dag? Late dager er supre, synes jeg. Så flott at flere intervju er på gang. Skal se du har jobb før du vet ordet av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Hei du

Hatt en lat dag i dag? Late dager er supre, synes jeg. Så flott at flere intervju er på gang. Skal se du har jobb før du vet ordet av det.

Heisann! Hatt en fin helg? ;)

Ja, late dagen derpå dager er fine vertfall, da trenger man det skikkelig.. :Gjesp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Igår kveld så vi Friday Night Lights, ikke spesiellt kul Amerian football - film.

Ville egentlig sove lenger, men fikk ikke sove mer.. :Gjesp: Håper typen vinner rødvin idag... Mmm..

Tenkte å lage noe god middag ikveld, men irriterrene at det bare er 2 plater.. :tunge1:

Idag må jeg komme meg ned på aetat.. :tunge1:

Ordne så jeg får sendt alt til Lånekassen for betalingsutsettelse..

Uff, jeg blir trist når jeg tenker på venninna mi. Hun og typen sliter & hun har det ikke lett for tiden.. Håper det blir bedre snart..

Sola skinner idag og gitt. Koselig med helg etter fridag, digger å sove lenge med typen, lage frokost og ha dagene sammen. :kul:

Åja, det var idag han skal snakke med ei ang lokale.

Hvis han husker det :ler: Han er jo en liten vims ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Nå er jeg sliten i armene gitt! Har drassa på poser fra butikken. :tunge1: Kjøpt rødvin, noen øl & middag: Vegetarlasagne m/ baguett & salat. Typen er hjemme allerede, var lite å gjøre på jobb. Skal snart ta en hvil, trøtte begge to.. :Gjesp:

Så blir det mat & alkohol senere og evt konsert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Drittsol, lyst på soverommet.. :evil:

Slappa godt av, men føler meg ikke uthvilt... Jæli problemer jeg skal ha med å sove fortiden, blir snart gaaaal!

Fa#" jeg ser på VG de flår pelsdyr levende og sitter her og griner. Fytti helv... Er disse menneskene født med sort, kaldt, ondt hjerte?!? Blir helt ødelagt av å tenke det og prøver å fotrenge det..

Jæ## pelsindustri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Åh, det gjorde så vondt å lese det der.. :cry:

Håper humøret blir bedre etterhvert... :-? Uff.

Jeg får ta meg en oppkvikkende dusj & ta oppvasken

etterhvert. Skal lage til middagen i 17 tiden, så blir

det vin & øl og kos senere.

Konserten begynner 22, vi går nok der entur, men tidlig

hjem tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest ut som du får en fin fredagskveld :tommelsmil:

Her har minste pia blitt nogen lunde frisk,hun reagerer på pencillinen hun har fått,men ellers så er hun frisk nå.

Men eldste har fått det i eine øra ,så det blir vel avgårde til legen for å sjekke i morgen,føler at jeg renner ned dørene hos han... :-? Er så kjedeli når ungene er syke :-(

Ellers så skal vel jeg legge meg tidlig,prøve ihvertfall :wink: Samboeren min er ute å kjører,er slik å ha en lastebilsjåfør til mann :-)

Ha en god helg :vinke: Vi snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei Jette & god helg! :klem:

Ja, kjipt når de er syke, håper de blir friske snart!!

Ja, vi skal på konsert kl. 22, drikker rødvin nå (Da Luca)

og hører på musikk & koser oss ;)

Åja, lastebilsjåfører,de er vel mye ute på farten tenker jeg. Håper du får sove godt! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har helt glemt ut idol!! :hoho:

Sikkert for jeg ikke er så fan denne sesongen...

Nei,får se resten nå.. ;)

Skal på konsert kl 2200, blir gøy! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...