Gjest lillelou Skrevet 2. mai 2005 #841 Del Skrevet 2. mai 2005 Skitt...dobbelt. Sorry :oops: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #842 Del Skrevet 2. mai 2005 Heisann lillelou! Skal på intervju imorgen. Og ang den vikarjobben.. så har jeg ikke hørt noe Syns det er dårlig, for jeg ringte fredag & har enda ikke hørt noe.. Jaja.. Håper det går bra hos aetat!! :blomst_opp: Uff, liker ikke de møtene eller bare det å være i lokale.. men må nedom der en dag snart, for å få meldedatoer å sende til Lånekassen. Håper du er frisk som en fisk nå og koser deg ellers denne mandagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #843 Del Skrevet 2. mai 2005 Skitt...dobbelt. Sorry :oops: . No problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #844 Del Skrevet 2. mai 2005 Mmm.. Skiver med smelta ost.. Men brødet skulle vært litt freshere da Kaldt på bena etter å ha tatt på den kuldesalven, men virker som det hjelper.. Jaja, jeg får vell surfe litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #845 Del Skrevet 2. mai 2005 Mmm.. Skiver med smelta ost.. Men brødet skulle vært litt freshere da Kaldt på bena etter å ha tatt på den kuldesalven, men virker som det hjelper.. Jaja, jeg får vell surfe litt til.. Kos deg!!! Eg skal skrive oppgåve!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #846 Del Skrevet 2. mai 2005 Håper oppgaveskriving går greitt da veslo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #847 Del Skrevet 2. mai 2005 Håper oppgaveskriving går greitt da veslo Jepp, satse på det!! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #848 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er bra veslo Nå fikk jeg mail fra det vikarbyrå jeg hørte fra sist uke. De har ikke hørt mer ang ansettelse fra bedriften det gjelder, så jeg har kanskje en sjangs enda.. Hvis ikke de syns alle alternativene var for dårlige! Drikker kaffe som bare det.. Våkentrøtt.. Røyker som en helt.. Og håper å få bestillt kirken imorgen, så DET er gjort. Planer framover Tirsdag - Intervju kl. 10 + bestille kirke Onsdag - Jentekveld Torsdag.... Sove ut rusen.. Fredag - Don't know Lørdag - Bursdagsfest hos venninna mi Søndag - IGJEN, sove ut rusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #849 Del Skrevet 2. mai 2005 Snakka med mamma på mobilen just nu, hun var blitt forkjøla stakkar. Tenker på intervjuet imorgen... Har vert på så mange at jeg er allerede forberedt!! Håper på ferie 2 uker om jeg får jobb før sommeren.. Ah, skulle ha handla, men er så laaaaat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. mai 2005 #850 Del Skrevet 2. mai 2005 Skal krysse fingrene for deg i morgen og du kommer sikkert til å gjøre det supert på intervjuet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #851 Del Skrevet 2. mai 2005 Skal krysse fingrene for deg i morgen og du kommer sikkert til å gjøre det supert på intervjuet Tuuusen takk!! Trenger det Nå hørte jeg at alle har krav på minst 18 dagers ferie, HVIS jeg får jobben... Godt å høre.. For jeg & typen har så lyst å ta båt til England og cruise rundt, gå på festival & besøke venner. Så nå får jeg bare håååpe..... Nei,nå må jeg komme meg i dusjen så jeg får handla noe brød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #852 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjøpte 5 øl til hver ikveld (Typens ide altså, don't shoot! Men skal ikke legge meg senere enn 00!)men skal være opplagt til imorgen.. Har handla endel annet vi trengte, og presang til venninna mi - fotoalbum. Skal ha klar middag til min kjære 1830: Ris m/ kylling til han & vegetarboller til meg m/ saus. Åh, det var tungt å bære hjemover, var kokende varm i bare singlet.. puh! Nå er jeg trøtt.. Tror jeg må sløve litt i sofaen om litt, så jeg har energien klar til senere! Nå hviler typen.. Jeg skal bare surfe litt... Avhengig jaaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. mai 2005 #853 Del Skrevet 2. mai 2005 Kos dere med mat og øl i kveld da! Har du alltid vært vegeterianer? Jeg er det også men spiser fisk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. mai 2005 #854 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjøpte 5 øl til hver ikveld (Typens ide altså, don't shoot! Men skal ikke legge meg senere enn 00!)men skal være opplagt til imorgen.. Har handla endel annet vi trengte, og presang til venninna mi - fotoalbum. Skal ha klar middag til min kjære 1830: Ris m/ kylling til han & vegetarboller til meg m/ saus. Åh, det var tungt å bære hjemover, var kokende varm i bare singlet.. puh! Nå er jeg trøtt.. Tror jeg må sløve litt i sofaen om litt, så jeg har energien klar til senere! Nå hviler typen.. Jeg skal bare surfe litt... Avhengig jaaaa... Heia party dronninga :blomst_opp: :o Kokende varm Her er det bare så kaldt i dag Brrrrr huttre huttre Hørtes ut som god mat Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #855 Del Skrevet 2. mai 2005 Er du det Charmina? Visste jeg ikke Har vert det ca 5-6 år nå.. Føler det er veldig rett for meg, og savner ikke kjøtt i det hele tatt. Mange blir sånn ÅH? Hva spiser du da? OG tror det bare går i kald salat.. Men syns soyakjøtt er kjempegodt!! Hvilken mat pleier du å lage? Kommer innom deg i dagboka di imorgen! Nå ser vi Kandidaten, spent på hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #856 Del Skrevet 2. mai 2005 Chrizzy! Ja, det ender ofte med alkohol, føler meg alkis for tiden!! Gale altså! Men koooselig Vi drikker nå og koser oss!DU da? har en fin kveld?? Ser litt på Kandidaten & ellers hører musikk fra Internet Mp3 radioen. Stikker innom dagboka di imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 2. mai 2005 #857 Del Skrevet 2. mai 2005 Å ja jeg er litt spent på hvem som vinner. Har du noen favoritt av de to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 2. mai 2005 #858 Del Skrevet 2. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. mai 2005 #859 Del Skrevet 2. mai 2005 Lykke til med intervjuet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 2. mai 2005 #860 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei vennen Lykke til med intervjuet i morgen.. Krysser fingrene for deg.. Har du vært på brudesalongen på Madla ennå?? Jeg var på lørdag, men de hadde ikke noe i min stil. hadde regnet med at vi ble stående å drea i kjolene, men vi var bare fem stk.. Så det var fredelig og godt.. Kos deg med øl da.. Jeg får surfe KG litt før jeg legger meg, opp tidlig å lese på eksamen.. Typen jobber natt denne uken og, så det blir lite med søvn.. Tar meg en smirnorf ice som ligger kald fra helga og skal kose meg med en røyk nå. Snakkis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg