Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #641 Del Skrevet 22. april 2005 .............. .......................... ...................................... Kult med smileys!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #642 Del Skrevet 22. april 2005 Hei Bettie! Ja, kanskje tiden mot bryllupet kommer til å gå fortere enn jeg aner Bare jeg får gjort alt er jeg fornøyd. Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #643 Del Skrevet 22. april 2005 Så var det bakrus igjen men ikke så gale idag, bare litt redusert & trenger kanskje en hvil senere. La oss nærmere 01 igår, så det ble heldigvis ikke så seint. Drakk øl & koste oss. Jeg hadde skikkelig lopper i beina, måtte danse Typen overbeviste meg at vi ikke trengte brudevals-kurs! Men jeg tulla bare med ham først, så viste han at han kan danse vals, greitt å vite Full musikk hele kvelden. Tror naboen kanskje var litt småååirritert.. Rart, hun har klaget endel før, men hun har jo hatt nachspiel selv netter til mandager , så da har hun ikke mye hun skal si. Sol idag! yohooo! Ble ikke pannekaker igår, var så mett av ølen, så det tar vi heller idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. april 2005 #644 Del Skrevet 22. april 2005 Hallais, og takk for koselig hilsen i dagboka! Pannekaker med pommes frites? Det hørtes skikkelig sært ut- men er sikkert noe for sambo, som har en pervers sans for begge deler...Håper du får en skikkelig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #645 Del Skrevet 22. april 2005 Hallais' date= og takk for koselig hilsen i dagboka! Pannekaker med pommes frites? Det hørtes skikkelig sært ut- men er sikkert noe for sambo, som har en pervers sans for begge deler...Håper du får en skikkelig fin helg! Ja, alle reagerte på det. Jeg også. men det er kjempegodt!! God helg til deg også! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #646 Del Skrevet 22. april 2005 Hatt meg et par toast, litt brente... Og selføøølgelig morgenkaffen min & røyk. Surfer på forumet, litt redusert fra igår Lurer på hvem som ryker fra Idol idag.. Men er ikke så hekta denne gangen, ble litt karaokepreg over mange.. :-? Får sjekke om er ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. april 2005 #647 Del Skrevet 22. april 2005 hvorfor jeg skal på sykehuset? leser du ikke personlige meldinger? tråd: bjarne?? idol er morro jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #648 Del Skrevet 22. april 2005 hvorfor jeg skal på sykehuset? leser du ikke personlige meldinger? tråd: bjarne?? idol er morro jo ja, Idol er gøy, men syns nivået er dårligere iår.. :-? Men gleder meg til å se ikveld! Erik overraska sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #649 Del Skrevet 22. april 2005 Fått hengt opp klesvask & surfa litt KG. Nå skal jeg i dusjen! Ååå, savner Cola.. tror jeg må kjøpe det jah! Et MUST dagen derpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. april 2005 #650 Del Skrevet 22. april 2005 hopper du opp og ned hele tiden mens du dusjer? blir jo rene trimmen da! *fyller opp et glass cola, rekker frem* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 22. april 2005 #651 Del Skrevet 22. april 2005 Blir i godt humør av å lese her inne Gleder meg til idol ikveld, jeg - spennende å se hvem som ryker ut. Ønsker deg en fortreffelig fredagskveld! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #652 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg gjør alltid det Bustis, gjør ikke du?!?!... :o :o :klem2: Takk... mmm.. Cola Har kjøpt cola & sprite & røyk nå. for et nyyyydelig vær! (snakker like mye om været som eldre damer.. :oops: Hei *Hanne*! Planer for helga! Alltid spennende med idol ja Ha en kjeeeempekos helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #653 Del Skrevet 22. april 2005 Deiiilig å få vaska litt, og fjerne øla fra igår. Klarer aldri å sitte å se på alt rotet. Sola skinner. Kjeder meg litt ja.. Har lyst å grille imorgen, hvis det fine været holder seg.. Tralala... Jeg får sjekke om aetat har noen flere ledige stillinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. april 2005 #654 Del Skrevet 22. april 2005 Nei.. jeg står relativt stille i dusjen! Men jeg synger for full hals da.. Sprite? Sprite er jo bare tull..!! Men cola og røyk derimot.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #655 Del Skrevet 22. april 2005 Men Bustis, Sprite er jo kjeeempegodt!! Begynner å bli littt lei av cola hver dag, godt med litt forandring! Jeg pleier å danse i dusjen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. april 2005 #656 Del Skrevet 22. april 2005 Lei av cola??? :o :o :o :o går det an..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #657 Del Skrevet 22. april 2005 Lei av cola??? :o :o :o :o går det an..? :klø: Ikke eeegentlig da... Men godt med variaion u know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 22. april 2005 #658 Del Skrevet 22. april 2005 ja..ok..da..kansje..muligens..!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #659 Del Skrevet 22. april 2005 Typen kom akkuratt hjem. Han vant rødvin på jobb, yohoo! Så det blir nok litt vin ikveld etter pancakes med frittes Beatleskveld på Idol, blir moro å se hvordan det går. Håper Christian ryker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. april 2005 #660 Del Skrevet 22. april 2005 ja..ok..da..kansje..muligens..!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg