Bustetroll Skrevet 19. april 2005 #581 Del Skrevet 19. april 2005 Ja,jeg vet jeg er søt. Hvis jeg er ute i sol eller regn smelter jeg. Så søtere enn sukker er jeg i allefall :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. april 2005 #582 Del Skrevet 19. april 2005 Uff... kjipt at det var så lite. Pengene jeg hadde tjent hadde vel gått opp i opp i busspenger.. Jaja, bedre lykke neste gang. Håper bare neste gang kommer snart... Hatt en fin dag sålangt? :klem2: Ja kjempe fin Det er viktig at du ikke er bundet opp i noe nå når det kommer jobb snart ja Håper du har det fint :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #583 Del Skrevet 19. april 2005 Ja kjempe fin Det er viktig at du ikke er bundet opp i noe nå når det kommer jobb snart ja Håper du har det fint :klem2: Ja, håper det kommer en heltid eller deltid min vei snaaaart Har det fint, sitter å surfer KG som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #584 Del Skrevet 19. april 2005 Har ikke hørt fra venninna mi, hun snakte om hun ennå hadde vondt i øret igår stakkars.. Og er treg å bruke mobilen. Blir vel hjemme å ser TV, og sikkert innom KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. april 2005 #585 Del Skrevet 19. april 2005 men det er jo fint da :D Bustis liker seg på KG når Dark Angel er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #586 Del Skrevet 19. april 2005 men det er jo fint da :D Bustis liker seg på KG når Dark Angel er der Liker meg veeeldig godt når du er her også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #587 Del Skrevet 19. april 2005 Nå skal jeg bort til min kjære forlover, ei annen venninne var der også, så kommer toastmaster- venninna etter hun har jogga i finveret Så det blir jenteprat & kos ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 19. april 2005 #588 Del Skrevet 19. april 2005 Nå skal jeg bort til min kjære forlover, ei annen venninne var der også, så kommer toastmaster- venninna etter hun har jogga i finveret Så det blir jenteprat & kos ikveld. Artig :klem2: Jeg skal ha den jentekvelden på fredag, gleder meg, så feirer vi at eksamen er levert inn med det samme Koos deg masse masse og tusen takk for tips, jeg skal finne godt utav hva som er ventet av meg, blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 19. april 2005 #589 Del Skrevet 19. april 2005 Det kan jo hende det hadde gått med litt helgejobbing også da..? Du kunne gjort en så god jobb at de ikke kunne unnvære deg...! Håper du har det fint sammen med chicksen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #590 Del Skrevet 19. april 2005 Kjempekos å treffe jentene igjen. Alle har vert endel opptatt med sitt i det siste. Ei har jobba mye, hu andre har jobber om kvelden & den tredje reiser mye med jobben. Jeg derimot, har vert opptatt med KG Vi så Våre Små Hemmeligheter og Frustrerte Fruer & ellers prata masse om "siste nytt". Chips & Cola på bordet & røykepauser på balkongen. Kjempekos d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #591 Del Skrevet 19. april 2005 Artig :klem2: Jeg skal ha den jentekvelden på fredag, gleder meg, så feirer vi at eksamen er levert inn med det samme Koos deg masse masse og tusen takk for tips, jeg skal finne godt utav hva som er ventet av meg, blir gøy Jeg får sende samme link til forloveren min også, hun vet nok ikke alt hun skal gjøre hun heller.. Har du kost deg siden sist da? Ja, kjempegøy med jentekveld, blir sjeldnere nå til dags. Men imens har jeg jo dere jentene her på KG da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. april 2005 #592 Del Skrevet 19. april 2005 Det kan jo hende det hadde gått med litt helgejobbing også da..? Du kunne gjort en så god jobb at de ikke kunne unnvære deg...! Håper du har det fint sammen med chicksen..! Jo.. Ble bare litt stress for lite jobb, tog og buss annenhver helg, når typen endelig har fri.. Jaja, jeg har hørt endel fra vikarbyråer, 3 stk som har endel jobber inne, så arb.markedet er iferd med å snu. Håppast jag! Kjempekos meg chicks'en ja Du da, hva har du gjort siden sist? :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. april 2005 #593 Del Skrevet 19. april 2005 Hei du En jentekveld er alltid hyggelig. jeg er sikker på at jobbmarkedet snur, nå, så det dukker nok opp en jobb til deg. ha en god morgendag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 19. april 2005 #594 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg liker våre små hemmeligheter. Men jeg så det ikke! Håper du får sove veldig søtt nattabustis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lanfear Skrevet 20. april 2005 #595 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg skjønner at det må være frustrerende å ikke få jobb. All søkingen og telefoneringen, og *hjertesukk* ..papirmølla.. :-x Men tenk på hvor glad du blir når du endelig får jobben! Jeg er sikker på at løsningen er rett rundt hjørnet. Jeg har et ganske kjedelig liv! Det er stort sett bare skole, og skole, og typetrøbbel. Eller.. xtype-trøbbel, for å være eksakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 20. april 2005 #596 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg får sende samme link til forloveren min også, hun vet nok ikke alt hun skal gjøre hun heller.. Har du kost deg siden sist da? Ja, kjempegøy med jentekveld, blir sjeldnere nå til dags. Men imens har jeg jo dere jentene her på KG da Ja det er lurt å vite hva man skal gjøre så slipper man å dumme seg ut Hadde vært artig og ha dere jenter også med, men det hadde nok ikke vært plass Goooooooooooood Morgen Håper du får en fin flott kjempe full av telefoner dag i dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #597 Del Skrevet 20. april 2005 Hei du En jentekveld er alltid hyggelig. jeg er sikker på at jobbmarkedet snur, nå, så det dukker nok opp en jobb til deg. ha en god morgendag. Hei! Ei ringte fra et vikarbyrå nå faktisk! Gjaldt et års oppdrag som sekretær. Står mellom meg og noen (vet ikke hvor mange) andre... så får vi se om jeg hører noe fra henne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #598 Del Skrevet 20. april 2005 God mooorgen Chrizzy! Fikk tlf fra et vikarbyrå, sekretær-stilling. Håper jeg får denne da Ååå, nydelig vær, blir deilig å komme seg ut i det fine været senere. Tar toget 1415 Hvordan går det? Hatt en fin morning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. april 2005 #599 Del Skrevet 20. april 2005 Bustetroll, ja sant det er en gøy serie? Ja, lanfear, jeg fikk tlf ang muuulig jobb idag, det er gøy, men det er kjiiipt når jeg alltid får avslaget etterpå.. Besøker dere i dagbøkene nå snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 20. april 2005 #600 Del Skrevet 20. april 2005 ah..men hvis du har fått telefon er det jo en mulighet,sant? er det en jobb du kunne tenke deg? håper du får en fiiin dag vennen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg