Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1021 Del Skrevet 9. mai 2005 Atshjooo... snufs snufs! ånei, forkjøla nå! Jaja, sånn kan det gå! Nå er jeg snart sulten igjen!! Frister med makaroni med ost!! :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 9. mai 2005 #1022 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer!! Tusen takk for støtte i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1023 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer!! Tusen takk for støtte i dagboka mi! Tuuusen takk & Bare Hyggelig!! Uff... jeg begynner å bli syk.. Snufser & nyser.. Men kommer på jobben imorgen, så de SER at jeg er syk... Så får jeg se hvordan det går.. TYPIIISK! Nå skal vi snart ha middag. Sulten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1024 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer så mye med jobb :-D Det var deg velfortjent! Ønsker deg en god uke, og lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 9. mai 2005 #1025 Del Skrevet 9. mai 2005 Titter bare rett innom og sier hei Har vært lite på kg de siste dagene. Her var det jo skjedd store ting :-) Gratulerer så mye med ny jobb, det var jo strålende nyheter!! Godt å slippe å tenke og bekymre seg mer for det! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2005 #1026 Del Skrevet 9. mai 2005 Off,så kjedeli å bli syk nå da,når du skal starte i ny jobb å greier Jaja,går sikkert fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2005 #1027 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer så mykje med jobb!!! Det fortjente du virkelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1028 Del Skrevet 9. mai 2005 TUSEN takk meja*!! Er kjempeglad for det Men bare kjipt jeg har blitt skikkkkkkelig forkjøla nå.. Jaja, får satse på det blir bedre imorgen Jette! Ikke mye å gjøre med det uansett. Jeg stiller opp når jeg begynner imorgen, så håper jeg de sender meg hjem hvis jeg er like syk imorgen.. Uff Uff, dette var jo bare såååå typisk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1029 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå skal vi trykke litt på pc'en så blir det Tv & film senere. Ah, nys på nys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 9. mai 2005 #1030 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer med jobb, så fantastisk!Propp deg full av Ibux, så klarer du deg nok! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 9. mai 2005 #1031 Del Skrevet 9. mai 2005 Stakkar.. De var nå typisk.. men de sende deg nok hjem hvis du e syk. ka bringe kvelden da?? Eg skal se bryllupsfeber, må jo bare se det.. E så humor med hu polska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1032 Del Skrevet 9. mai 2005 Gratulerer med jobb' date= så fantastisk!Propp deg full av Ibux, så klarer du deg nok! Lykke til!! Tusen tusen takk! Har paracet, skal trykke i meg etpar nå tenkte jeg Håper du har en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1033 Del Skrevet 9. mai 2005 Stakkar.. De var nå typisk.. men de sende deg nok hjem hvis du e syk. ka bringe kvelden da?? Eg skal se bryllupsfeber, må jo bare se det.. E så humor med hu polska Åja, hadde glemt ut at det går ikveld.. Kanskje jeg skal se.. Hun polske?! Nei, NÅ må jeg se!! Blir ellers rooolig da begge ikke er i form Film etterhvert tenker jeg. Kose deg med B-feber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 9. mai 2005 #1034 Del Skrevet 9. mai 2005 JEG FIKK JOBBEN OG BEGYNNER IMORGEN!! Tusen takk for alle lykkeønskninger!! Er sikker på at det hjalp! Det stod mellom meg og ei annen, og jeg fikk telefonen bare 5 min etter jeg gikk fra intervjuet! Er så glad! :-D :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Nei å nei så bra Dette er jo helt utroli, jeg blir helt målløs Dark Angel Jeg er virkelig glad på dine vegne Tlig til lykke med jobb, og håper formen blir bra fort og Nei og nei, og så DEN jobben, så nært der du bor og alt Grattis :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 9. mai 2005 #1035 Del Skrevet 9. mai 2005 GRATULERER MED JOBBEN! Det var velfortjent! Jeg ble så glad da jeg leste i ei dagbok at du hadde fått jobben...du har ventet så lenge. Nå ble jeg glad på dine vegne altså :D Gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. mai 2005 #1036 Del Skrevet 9. mai 2005 :klappe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1037 Del Skrevet 9. mai 2005 Dette er jo helt utroli, jeg blir helt målløs Dark Angel Takk så myyyyyyye!! :bukke: Du er så søøt!! Er kjempeglad men også i skikkelig BAD form.. Nyser & snufser av en voldsom forkjølelse!! Er det ikke typisk at jeg skal bli syk til første dag i ny jobb? Jaja, håper det hjelper å ut inatt... Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1038 Del Skrevet 9. mai 2005 GRATULERER MED JOBBEN! TUSEN takk!! :bukke: Ja, nå har jeg jammen ventet lenge gitt! Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves... Er kjempeglad!! Men forkjøøøøla som bare det! Håper bare formen blir bedre til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1039 Del Skrevet 9. mai 2005 :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #1040 Del Skrevet 9. mai 2005 Skikkelig forkjøla i hele dag... Gruuuusomt!! Uff Uff, men kan ikke klage nå som jeg har jobb føler jeg.. Har sett Fagerstrand, litt Bryllupsfeber - nå skal vi se Kandidaten 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg