Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #981 Del Skrevet 8. mai 2005 Har handla på Shell & hatt frokost m/ egg. Sløve begge to.. Blir nok sofaliv idag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #982 Del Skrevet 8. mai 2005 Typen har lagt seg, er forkjøla & vondt i halsen.. Vi skal se film senere, og kanskje BB Direkte. Igår snakka han om at han gleder seg sånn til vi får en familie, og om jeg også har lyst å bare ha et år mellom ungene.. Så søt.. Han virka som han var klar snart, men var kanskje bare litt fyllesnakk. Vi har jo blitt enige om å begynne prøvingen etter bryllupet & så vil jeg ikke ha kul på magen i brudekjolen da.. Herlig vær, sol & varmt ute. Kjenner jeg er sløv og redusert men heldigvis ikke smitta av typen.. Nå skal jeg surfe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. mai 2005 #983 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja det blir ikke noe problem å la alkoholen være når du blir gravid Ja det tok ikke helt av i går ser jeg, men det er like greit noen ganger. Jeg tok av med et halvt glass vin før jeg sovna, helt utrolig Ha fin søndag Og blir bra spennende i morra ja :-) Det går helt sikkert fint fint fint Vi får ta få jobb dansen her i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #984 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja det blir ikke noe problem å la alkoholen være når du blir gravid Ja det tok ikke helt av i går ser jeg, men det er like greit noen ganger. Jeg tok av med et halvt glass vin før jeg sovna, helt utrolig Ha fin søndag Og blir bra spennende i morra ja :-) Det går helt sikkert fint fint fint Vi får ta få jobb dansen her i kveld HJELPER DET Å DANSE JA? Åh... NÅ er jeg redusert... blir nesten dårlig av å stirre på skjermen... Tror jeg må legge meg på sofaen litt!! Ja, håper jeg ikke savner å drikke for mye når jeg blir gravid.. Men begynner å bli lei av det nå gitt! Har du en fin søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 8. mai 2005 #985 Del Skrevet 8. mai 2005 en smask her og en smask der på deg, lillevenn Håper formen tar seg opp og at du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 8. mai 2005 #986 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei God form i dag ja?? E i superform eg, tog litt av her.. men kjedelig i byen. Var på Harbour, der har de verdens beste strawberry margarita. Men det gikk nå helst i øl.. Svidde av någen penger.. :hår: Eg og vil ha baby.. Me har prøvd i 9mnd, men ingenting skjer..Kommer nok når man minst venter det.. E herlige de mennene når de drikker Krysser fingrene for deg i mårå.. det blir spennende.. Någe spennende på programmet for kvelden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. mai 2005 #987 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei du Jeg skal krysse fingre og tær for deg i morgen. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mai 2005 #988 Del Skrevet 8. mai 2005 Så sepnneden at dere prøver da solisol Å dark angel, du kommer kanskje til å savne alkoholen litt,det gjorde ihvertfall jeg,men kan ver like artigt på fest alikavel da Var faktisk litt "uvant" i starten å gå på fest klin edru hele kvelden men du vil hjem når klokka har pasert tolv for da er alle for fulle til at det er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mai 2005 #989 Del Skrevet 8. mai 2005 *danser litt for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 8. mai 2005 #990 Del Skrevet 8. mai 2005 Så sepnneden at dere prøver da solisol Ja er en spennende tid, men litt skremmende på samme tid hvis du forstår Hadde vært kjekt med en bolle i ovnen Uff dette ble bare tull. Skikkelig dagen derpå humor. Får vel henge meg på dansen jeg og :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #991 Del Skrevet 8. mai 2005 Bustetroll: Takk for det Har sovet litt, var godt men litt fjern i hodet.. Har du en fin søndag? Bettie: Tuuusen takk, du er snill! Håper jeg får den.. Hatt en fin dag sålangt? Jettes: Takk for jobbdansen! Ja, det blir nok litt vanskelig, men verd det solisol: Så spennende!! Håper det blir klaff snart! Skal krysse fingrene! Søstra mi sa hun savnet å være babyfri & å drikke på bryllupsdagen, så jeg venter til å prøve på b-natta... Men frister litt å begynne nå..! Er ikke i så god form nå dessverre.. Føler at jeg begynner å bli smitta av typen... Tenk om jeg blir syk på intervjuet imorgen! :hår: Uff, det hadde vert tyyypisk ja... Vi skal se BB Direkte, så kanskje en film.. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 8. mai 2005 #992 Del Skrevet 8. mai 2005 En til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #993 Del Skrevet 8. mai 2005 En til deg fra meg tilbake Hyggelig når nye stikker innom dagboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #994 Del Skrevet 8. mai 2005 Har våkna etter å ha sovet etpar timer.. Føler meg litt uggen.. at jeg kanskje begynner å blir forkjøla som typen.. UFF, jeg som skal på intervju imorgen! :cry: Vi så "Heaven's Burning" før vi la oss. Nå skal vi snart se BB & kanskje en film. Oi, det hagler ute, svære haggelbiter! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 8. mai 2005 #995 Del Skrevet 8. mai 2005 Takk for klemmen, trenger den i dag. Håper du blir bedre til intervjuet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 8. mai 2005 #996 Del Skrevet 8. mai 2005 Får ikkje håbe at du bler syk :trøste: Klarer deg nok kjempe bra i mårå skal du se.. Akkurat kommer unger før bryllup, det e me begge enige om. Så eg har ingen problem å utsette bryllupet litt. men får håbe me sleppe det.. Selvfølgeligt!!!! I kveld e det bb som vanlig. Håbe Elita går ud, e leie sytringå nas.. Ellers så blir det nok någe dvd på gang. Ha en fin kveld då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mai 2005 #997 Del Skrevet 8. mai 2005 HElt utrolig merkelig vær idag, og utrolig lokalt! Nå får du ikke lo til å bli syk her, vennen :fy: Nå må jeg løpe, de jeg er hos har satt på filmen vi skal se. MEga til deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 #998 Del Skrevet 8. mai 2005 Bare innom med en hold deg frisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. mai 2005 #999 Del Skrevet 8. mai 2005 Tvi tvi, tar en få jobb dans til gudene for deg akkurat her og nå :klem2: :D :dagensrose: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: Hm, tror du det hjelper Det tror jeg Tvi tvi :bukke: Klæm og knekk en fot :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2005 #1000 Del Skrevet 8. mai 2005 Tusen takk alle sammen!! Dere er så søte! Vi skal legge oss nå, men skriver til dere imorgen. Jeg ble heldigvis ikke syk, var bare litt bakrus uggen! Nå har vi sett 2 filmer. Stakkars typen hoster & snufser.. Nå skal jeg sove og lade batterier til imorgen. Skal innom her før jeg drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg