Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 23. april 2005 #681 Del Skrevet 23. april 2005 Punkrock konsert er tøft Håper du får en knakende bra kveld Kos deg alt du kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #682 Del Skrevet 23. april 2005 Alltid gøy med konserter!! Hva, hvor skal du ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 23. april 2005 #683 Del Skrevet 23. april 2005 Vorspiel hos meg, så skal vi ut på byen i Bergen Gleder meg Uteliv er alltid moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #684 Del Skrevet 23. april 2005 Kult! Har ikke vert ute i Bergen, men har hørt Garage er bra Have fun ¤Chanela¤!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #685 Del Skrevet 23. april 2005 Snille typen min er nede å kjøper øl i siste liten. Som vanlig sen Håper å få med oss et vennepar på festivalen idag, men de har ikke bestemt seg helt enda. Et annet vennepar blir kanskje med. Håper alle kommer, så det blir et kooooselig forspiel før punkrock'en braker løs nedi gata! Jaja, på øla idag også.. Jajaja.. Er ikke så mye annet spennende å finne på Oi, klokka er 18, og festen begynner vel om en time eller to. Tiden går fort når man sover halve dagen! Tror jeg tar en dusj til, for å kvikne til! ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. april 2005 #686 Del Skrevet 23. april 2005 Min kjære laget noen rundstykker m/ stekte egg, tomatbønner, mais & paprika & litt philadelphia ost. Mmmm Vi har ikke hørt fra noen av venneparene enda, men håper de gir lyd senere. Festivalen varer fra 09-03 står det, så vi får tid til å helle innpå med endel øl.. Begynner snart å drikke.. Parteyyytime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 24. april 2005 #687 Del Skrevet 24. april 2005 Hellllleu vennen!! Ble det noe fart og spenning i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #688 Del Skrevet 24. april 2005 Hei ¤Chanela¤! Fart & spenning igår så det suuste ja! Hva med deg? Hadde du det gøy? Drakk en sixpack igår, bare meg & typen - de andre kom ikke. Så gikk vi på punkrockfestivalen, fikk med oss 2 band, men var ikke kult, desssssverre.. Blitt for gammel for punk tror jeg.. Det var masse pønkere der, yngre enn oss som tok flere stagedives.. jaja. nok om det. Møtte et par på byen etterpå, var på nattklubb resten av kvelden.. Har hvilt til nå. Stod opp tidligere & spiste frokost, så trengte vi å sove litt igjen ja.. Ååå, så lei av bakrus!! Nå skal vi snart mekke noe mat.. Reduseeeeert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #689 Del Skrevet 24. april 2005 Nå er typen nede å kjøper mat på Subway... ! Har tatt en dusj og skal snart sette meg godt til rette i sofaen... Bare slappe av i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #690 Del Skrevet 24. april 2005 Skal surfe litt på nå, så skal vi se film etterpå. :-D Nam, godt med Subway & Cola.. ! Ble litt FOR mett gitt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. april 2005 #691 Del Skrevet 24. april 2005 Schkål Håper du har en fin søndag :blomst_opp: høres ut som dere har hatt det bra da :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #692 Del Skrevet 24. april 2005 Schkål Håper du har en fin søndag :blomst_opp: høres ut som dere har hatt det bra da :klem2: Hatt det veldig bra! Du også forstod jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. april 2005 #693 Del Skrevet 24. april 2005 Ser ut til at du har hatt en fin helg. Ønsker deg en en god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #694 Del Skrevet 24. april 2005 Ser ut til at du har hatt en fin helg. Ønsker deg en en god kveld. I like måte! Håper du koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #695 Del Skrevet 24. april 2005 Leste at det er vanlig å gi forlover en gave... Godt at bryllupsforumet existerer så jeg fikk med meg det.. Trykker og surfer pc'en, men skal snart se film. Henter ned White Noise, den skal visst være bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #696 Del Skrevet 24. april 2005 Huskeliste som er grei å ha fremover.... 18 - 8 mnd før bryllupet Sjekk om vilkårene for inngåelse av ekteskap er til stede. trur nå det Skaff forlovere - YES Velg vielsesform, dato, sted og tid. YES - ring 2.mai. Bli enige om de økonomiske betingelsene Sett opp et budsjett for bryllupskostnadene Lær dere brudevalsen! Meld dere på kurs i god tid! 12 - 6 mnd før bryllupet Velg festlokale og arrangør Sett opp en bryllupsplan Bestill fotograf og evt. en som kan videofilme i bryllupet Velg bryllupsklær Velg bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 24. april 2005 #697 Del Skrevet 24. april 2005 Koselig liste Natta og sov god. Ha en super duper dag i morra Jeg får ikke tid til annet enn hilsner i dag, tar det igjen, må se mer på Bjarne Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. april 2005 #698 Del Skrevet 24. april 2005 Å det er så koselig å planlegge bryllup! Husker tilbake til mitt eget! Den var så kos den tiden der! Hadde det ikke vært for at jeg fremdeles vil være sammen med den kjære mannen min skulle jeg jammen ha giftet meg mange ganger :o Du kommer sikkert til å få et kjempefint bryllup! Og noe av det kjekkeste er jo å gå og prøve alle de lekre kjolene :enig_animasjon: HA en fortsatt fin søndag....................snart mandag nå da ser jeg :oops: Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #699 Del Skrevet 24. april 2005 Så resten av Sideways-filmen & Timeline; dårlige skuespillere i den siste der ja.. :o Nå skal vi snart hoppe til køys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2005 #700 Del Skrevet 24. april 2005 Chrizzy Han Bjarne Han Bjarne... Natta & sove godt, vi snakkes mer imorgen sikkert ja Hatt en fin dag Charmina? Ja, blir gøy å prøve kjoler.. Håper jeg får jobb snart så jeg slipper tenke mer på det & kose meg skikkelig med all planlegging.. Hvor lenge har du vert gift ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg