Gå til innhold

diary of an angel

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Igår etter typen kom hjem så vi 3 nye episoder av 24, så nå har vi sett 17 episoder, er så spennende!..;)

Typen snakka om å starte et internett firma igår, høres ut som det kan bli en suksess! :kul: Håper det går greitt. Broren hans har kontakter innenfor det rette "emnet". Krysser fingrene for milliarder og millioner.. :ler:

Åh, det var gøy at vikarbyrået ringte, et annet enn de andre som var positive til at det kan komme jobb til meg ;) ! Sekretær frister mye mer enn resepsjon også, så jeg slipper å sitte å smile dagen lang.. :ler: & de dødtid-periodene som følger med.

Det gikk visst mye på data, og der kan jeg mye & lærer fort om det er noe nytt :P Hun nevnte SPS share... "et eller annet", tror ikke jeg har vert borti det, men det går nok bra.

:hoho: Se på meg! Jeg tror alltid jeg får jobben liksom, så blir det alltid avslag. Jeg skal ikke håpe for mye denne gangen :) Det som skjer det skjer :)

Idag skal jeg kjøpe sko! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta
ah..men hvis du har fått telefon er det jo en mulighet,sant?

:hoppe:

er det en jobb du kunne tenke deg?

håper du får en fiiin dag vennen

:kose:

Ja, det pleier å stå mellom meg og 3-4 andre når det er gjennom vikarbyrå. Må være kreativ & kunne data, så det bør være positivt at jeg kan vise til utdannelse & erfaring! :hoppe:

Åh, håper det blir min jobb denne gangen!!

Det er absolutt en okei jobb, ikke drømmejobben, men etter designer er det noe jeg ønsker meg mest!

Ha en kjempefin dag du også Bustis!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvem vet..? Kanskje det blir en brakende suksess dette firmaet til typen din? Det er iallefall morsomt å starte opp noe nytt, da er mennene som regel fornøyde.. :ler:

Nå må jeg dra meg ut dørene altså, har ikke vært på skolen i dag.. :roll: Men jeg har så mye å gjøre ellers, så jeg skal vel få tilfredstilt min dårlige samvittighet på et vis.. Ah! Blå støvletter, det kan brukes mot dårlig samvittighet.. :wink:

Vi kvinner er noen rare vesener, det er utrolig hvor mye det hjelper å pynte seg litt, eller kjøpe noe nytt.. Eller sjokolade.. :ler:

Det er lov å håpe, vennen.. Det er de som går glipp av noe hvis de ikke gir deg jobben.. :klem:

Ha en riktig flott sommerdag! (Ehe.. nesten sommer da..) Jeg er alltid litt tidlig på'n.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen fylles dagboken din fort opp - jeg er imponert! :enig_animasjon:

Krysser fingrene for at det er du som får jobben - synes jammen du fortjener det nå!

Kos deg i sola!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Jammen fylles dagboken din fort opp - jeg er imponert! :enig_animasjon:

Krysser fingrene for at det er du som får jobben - synes jammen du fortjener det nå!

Kos deg i sola!

Klem fra Charmina :klem:

:ler: Ikke sant? Har så mye fritid... :ler:

takk for du krysser fingrene! håper det hjelper ;)

Håper du har en fin dag i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei lanfear!

Ja, shopping er BESTE medisin.. :ler:

Utrolig hvordan det hjelper mot alt!!

Håper du får bedre samvittighet etter en tur ut ;)

Kos deg masse sålenge, så ses vi senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Nå hopper jeg i dusjen, så er det snart på tide å komme seg i klærne & sminken, og ta toget & møte mor :kul:

For en nyyydelig dag.. ! :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
God mooorgen Chrizzy!

Fikk tlf fra et vikarbyrå, sekretær-stilling. Håper jeg får denne da :ler::wink:

Ååå, nydelig vær, blir deilig å komme seg ut i det fine været senere. Tar toget 1415 :kul:

Hvordan går det? Hatt en fin morning?

Å :o Ja nå får vi krysse fingrene og tærne igjen :ler:

Spennende :hoppe:

Håper det går bra denne gangen, er fare for de da :tommelsmil:

Tog ja, det er godt å være i bevegelse :)

Håper du koser deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takk for gode tanker om jobb Chrizzy ;)

Håper det går bra dennnnnne gangen ja.. :ler:

Føler jeg har sagt det mange ganger nå.. :o :wink:

Hvordan går det med dere da, siden sist?

Har komt hjem nå. Fikk meg nye høyhelte sko å "klikk-klakk"'e rundt i, og en billig topp. Spiste pasta med spinat i tomatsaus på resturant, suuupergodt.

Sola skinner enda, men var faktisk ganske kaldt ennå. Men ikke lenge før sommeren er her!

:hoppe:

Typen er snart hjemme. Nå skal jeg ha meg en røyk sålenge. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ikveld kom min kjære hjem og ga meg Martini Asti champis!! :hjerter:

Vi har delt en flaske nå (stakkars, han slet seg gjennom det, for han liker det ikke noe særlig :-? , men jeg eeelsker det :hjerte: ) og sett BB. Skal se Stonehedge som begynner om ikke sålenge, tenkte kanskje besøke den plassen når/hvis vi reiser til England i sommer.

:hoppe: Gleder meg allerede, når jeg tenker på Oxegen festivalen vi skal på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

:vinke: Hei :)

Ja jeg leser ikke mye i kveld, men jeg er visst opptatt hele tiden alikevel :o Surrer med masse her :ler:

Tenk at det står i min evaluering at jeg har utmerkede data kunnskaper :klø: Bruker jo 100 år på dette juke boks musikk greiene på datan :ler2:

Å :hjerte: Høres koselig ut med champis! Jeg liker også det :) Skoene dine var sikkert kjempe flotte. Jeg kjøpte også noe rå stilige til en tillstelling jeg var på. Men utover kvelden så måtte jeg ta de av :oops: Hadde med meg støvlettene jeg bruker til vanlig og det var herlig å skifte til de. Men de er litt tøffe, så jeg så sikkert ganske rocka ut med DEN fin kjolen og de støvlettene. Særlig ute på dansegulvet :hoho:

Ja, blir gøy til sommeren, hvis du ikke må begynne å jobbe he he :briller:

Kos deg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ideer skal man ta godt vare på, og drømmer skal man følge. Hvis kjæresten har lyst til å starte firma og virkelig mener det, klart det kan gå. Og da kan du jo bare sitte og vente på at millionene kommer rullende inn.

Håper det blir din tur til å få jobb denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy

:o Bjarne is back, more shocking than ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoho: Se PM og Bustis :hoho:

Sover du allerede :o :klø:

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Morning Chrizzy!

Så KG har overtaket på deg også? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men hver gang jeg våkner roooper KG på meg :( og hver gang jeg er i huset er det en magnetisk kraft som drar meg til PC'en ... :ler:

Lurer på om det finnes bra behandlingsmetoder mot sånn avhengighet.... :wink:

Du var sikker råschtili på dansegulvet :danse:

Herli med et par nye sko, "litt" mer damete enn jeg pleier å kjøpe, men så begynner jeg jo å nærme meg de 30, er ikke fjortis lengre.. :ler: rart å tenke at tiden bare går og går.. :o litt skummmmmelt! Men så er det jo bare positivt å se frem til da ;) Jobb, bryllup & familie... :hjerter:

Det går bare bra med deg og W da? Tror du det blir Bergen? :)

WOW, jeg ble overraska at det ikke er sol idag gitt, men da får jeg vertfall ikke dårlig samvittighet av å sitte inne.

Har lagt min morgen'lige kaffe & røyker, er det første jeg må ha etter jeg har våkna. Hvordan er det med din kaffeavhengighet for tiden? Du var hekta før?

ÅÅÅåå, jeg viiil til England i sommer ja! Håper, hvis jeg får jobb (den det er snakk om er et år varighet, mulighet for fast) at jeg kan ta to uker fri i sommer. :kul:

Ellers hatt en fin dag da Chrizzy?

:kose:

Hei Bettie!

Ja, jeg har stor tro på nettfirmaet til kjæresten faktisk, at det kan gå bra! ;) Men det blir nok litt slit første året som i alle nye bedrifter, men etterhvert gleder jeg meg å se pengene rulle inn... :ler: Hadde vert kult det ;)

Ja, håper jeg får jobb snart! :hoppe: Nå kommer jeg å titter innom dagboka di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
:o Bjarne is back' date= more shocking than ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoho: Se PM og Bustis :hoho:

Sover du allerede :o :klø:

:rosaengel:

OI! Jeg skal springe å se!! :ler:

Ja, la oss tidlig igår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjesta

Våkna i 1030 tiden. Laga som vanlig kaffe & tenner opp røyken. Tenker på at jeg er så avhengig av ting.

Kaffe, røyk, lepomade, KG....... :ler:

La oss nærmere 01 igår, ny rekord :hoho:

Så Stonehenge (ikke Stonehedge som jeg skrev tidligere) på TvNorge igår, utrolig spennende med sånne programmer. Hvem som bygget det, hvordan de primitive klarte å frakte og heve de diiigre stenene...

Så et annet program om Bermuda triangelet, var også veldig interessant. kanskje vi aldri får svar på noen av delene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Future of an angel....

- få jobb

- kjøpe leilighet

- nye klær & ting til leiligheten

- plasma/LSD flatskjerm

- evt bil

- lage ny hjemmeside

- begynne å trene

- planlegge bryllup

- stumpe røyken

- bli prøvere (om et år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Måtte lage en liste så ikke den dårlige samvittigheten gjennomsyrer meg her jeg sitter & trykker på dataen! :ler:

Går å lager meg noen skiver med Philadelphia..

Tralala.. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har vaska kjøkkenet & støvsugt, og satt på enda en klesvask. Skal ned på vita & finne nytt pudder. Trenger ny øyenskygge også, men får se om jeg har råd.. :-?

Helt hvit , men virker som det er ganske varmt ute heldigvis :kul:

Denne helga er det punkrock festival men vet ikke om vi skal gå, liker egentlig best rock & heavy, har kanskje vokst litt fra punk. men er jo kult på konsert uansett da.

Utenom når vi så Jim Stark, det var kjedelig konsert...

:sove:

De beste konsertene har vært Saybia & Satyricon..

Håper bare jeg får se The Cure en dag!! :hoppe::hoppe::hoppe::hjerte::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...