Gå til innhold

Konstante panikkanfall

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste hatt panikkanfall hele dagen, har aldri slitt noe særlig med angst før. Dette er i forbindelse med en stressende studietid i utlandet. Jeg har ikke lyst til å dra hjem, er det noen som har tips til hvordan jeg kan redusere anfallene? Det er så slitsomt! Takk for svar :)

Anonymkode: 53f03...f1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ts. 

Før en kan stoppe panikkanfall er det viktig å vite spesifikt hva som gjør at du får dette. 

Er det bestemte tidspunkt du får dette? Ser du et spesielt mønster? 

Selv har jeg hatt panikkanfall og det er svært ubehagelig men helt ufarlig. 

jeg slet i flere år med dette men jeg har forskjellige øveleser som hjalp meg.  (veldig fint hvis du kan svare og eventuelt beskrive hvilke type panikkanfall du får) 

- Drikke vann, få luft og gjøre pusteøveleser (dette har de gratis apper for)

- Få deg frisk luft, eventuelt gå tur

- Jumping jacks (høres tåpelig ut men overraskende nok så fungerer det) 

Jeg kan komme med flere men jeg må nesten vite hva som skjer når du som person får anfall, svært forskjellig fra person til person. 

Men dette skal du nok få kontroll på 

Skrevet
10 timer siden, Oddy skrev:

Hei ts. 

Før en kan stoppe panikkanfall er det viktig å vite spesifikt hva som gjør at du får dette. 

Er det bestemte tidspunkt du får dette? Ser du et spesielt mønster? 

Selv har jeg hatt panikkanfall og det er svært ubehagelig men helt ufarlig. 

jeg slet i flere år med dette men jeg har forskjellige øveleser som hjalp meg.  (veldig fint hvis du kan svare og eventuelt beskrive hvilke type panikkanfall du får) 

- Drikke vann, få luft og gjøre pusteøveleser (dette har de gratis apper for)

- Få deg frisk luft, eventuelt gå tur

- Jumping jacks (høres tåpelig ut men overraskende nok så fungerer det) 

Jeg kan komme med flere men jeg må nesten vite hva som skjer når du som person får anfall, svært forskjellig fra person til person. 

Men dette skal du nok få kontroll på 

Hei! 

Tusen takk for svar. Jeg får de når jeg er på skolen eller tenker på det.. Det som skjer er at jeg hyperventilerer og det ender med at jeg besvimer. Tror den eneste måten å få det bort på er å slutte, men det er litt uaktuelt. Takk for tips :) 

Anonymkode: 53f03...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...