Gå til innhold

Single enslige som sier de har mammakropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Single enslige damer som sier at de har mammakropp når de ikke har barn, hva er greia? Er det en unnskyldning for å ikke holde seg i form?

Har du ikke barn har du heller ikke mammakropp. 

Anonymkode: 190af...35b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med menn som sier de har pappakropp? Hva tenker du om dem?

Anonymkode: a0537...8a1

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner ingen (mamma eller ei) som bruker begrepet mammakropp. Hvor i alle dager kommer dette tullebegrepet fra?

Anonymkode: b4fdc...bb6

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Single enslige damer som sier at de har mammakropp når de ikke har barn, hva er greia? Er det en unnskyldning for å ikke holde seg i form?

HVA VEIT DU OM DET, DIN GAUDER!

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes de? Jeg har strekkmerker etter graviditet. Men er ikke tykk da, så ingen unnskyldning der. Jeg bruker si jeg har mammakropp. 

Anonymkode: dbeda...4fc

Skrevet

Men hva er problemet? De prøver vel å ha litt humor da

Anonymkode: ed9ab...d53

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med det? Det høres bedre ut en  "har cellulitter, gode håndtak, for mye magefett og hengepupper."

Anonymkode: 898e5...5d4

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes de? Jeg har strekkmerker etter graviditet. Men er ikke tykk da, så ingen unnskyldning der. Jeg bruker si jeg har mammakropp. 

Anonymkode: dbeda...4fc

Jeg har også strekkmerker, fikk det da jeg ble feit i en fei for mange år siden. Er slank nå. Kanskje jeg skal begynne å lyve og si jeg har mammakropp, da blir liksom historien til strekkmerkene mye vakrere. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med det? Det høres bedre ut en  "har cellulitter, gode håndtak, for mye magefett og hengepupper."

Anonymkode: 898e5...5d4

Kan vi ikke bare si at vi er litt overvektige og slappe i fisken? Det er tidens tann og for mye mat. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med menn som sier de har pappakropp?

Pappaene (de flinke som hjelper med barna) har vanligvis ikke overskuddsenergi til å trene eller holde seg i form. Jeg har vært der selv. Etter småbarnsperioden kan det være vanskelig å snu «livsstilen», så det er mange som beholer «pappakroppen». Mammaer også. Det er egentlig bare en «uvane» som sitter igjen. Egentlig kan hvem som helst trene seg tilbake i form.

Strekkmerker er selvsagt noe annet. De bør egentlig kalles for mammamerker eller noe bedre enn det :) 

Skrevet

Synes uttrykket mamma/pappakropp er litt teit - og det er utrolig teit å si man har mamma/pappakropp om man ikke har barn?! Hva skulle det være et forsøk på, liksom? :klo: 

Skrevet
4 minutter siden, matrobot said:

Pappaene (de flinke som hjelper med barna) har vanligvis ikke overskuddsenergi til å trene eller holde seg i form. Jeg har vært der selv. Etter småbarnsperioden kan det være vanskelig å snu «livsstilen», så det er mange som beholer «pappakroppen». Mammaer også. Det er egentlig bare en «uvane» som sitter igjen. Egentlig kan hvem som helst trene seg tilbake i form.

Strekkmerker er selvsagt noe annet. De bør egentlig kalles for mammamerker eller noe bedre enn det :) 

Joda, jeg forstår hva som menes med mamma/pappakropp og det er nok som du sier. :)

Btw, menn får også strekkmerker. :)

https://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/strekkmerker-2525564

Anonymkode: a0537...8a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...