AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Single enslige damer som sier at de har mammakropp når de ikke har barn, hva er greia? Er det en unnskyldning for å ikke holde seg i form? Har du ikke barn har du heller ikke mammakropp. Anonymkode: 190af...35b 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Hva med menn som sier de har pappakropp? Hva tenker du om dem? Anonymkode: a0537...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Jeg kjenner ingen (mamma eller ei) som bruker begrepet mammakropp. Hvor i alle dager kommer dette tullebegrepet fra? Anonymkode: b4fdc...bb6 6
T-Rex Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Single enslige damer som sier at de har mammakropp når de ikke har barn, hva er greia? Er det en unnskyldning for å ikke holde seg i form? Har du ikke barn har du heller ikke mammakropp. Anonymkode: 190af...35b HVA VEIT DU OM DET, DIN GAUDER! 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #5 Skrevet 31. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Single enslige damer som sier at de har mammakropp når de ikke har barn, hva er greia? Er det en unnskyldning for å ikke holde seg i form? Har du ikke barn har du heller ikke mammakropp. Anonymkode: 190af...35b Finnes de? Jeg har strekkmerker etter graviditet. Men er ikke tykk da, så ingen unnskyldning der. Jeg bruker si jeg har mammakropp. Anonymkode: dbeda...4fc
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #6 Skrevet 31. august 2018 Men hva er problemet? De prøver vel å ha litt humor da Anonymkode: ed9ab...d53 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #7 Skrevet 31. august 2018 Hva er galt med det? Det høres bedre ut en "har cellulitter, gode håndtak, for mye magefett og hengepupper." Anonymkode: 898e5...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #8 Skrevet 31. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes de? Jeg har strekkmerker etter graviditet. Men er ikke tykk da, så ingen unnskyldning der. Jeg bruker si jeg har mammakropp. Anonymkode: dbeda...4fc Jeg har også strekkmerker, fikk det da jeg ble feit i en fei for mange år siden. Er slank nå. Kanskje jeg skal begynne å lyve og si jeg har mammakropp, da blir liksom historien til strekkmerkene mye vakrere. Anonymkode: b4fdc...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #9 Skrevet 31. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er galt med det? Det høres bedre ut en "har cellulitter, gode håndtak, for mye magefett og hengepupper." Anonymkode: 898e5...5d4 Kan vi ikke bare si at vi er litt overvektige og slappe i fisken? Det er tidens tann og for mye mat. Anonymkode: b4fdc...bb6
matrobot Skrevet 31. august 2018 #10 Skrevet 31. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med menn som sier de har pappakropp? Pappaene (de flinke som hjelper med barna) har vanligvis ikke overskuddsenergi til å trene eller holde seg i form. Jeg har vært der selv. Etter småbarnsperioden kan det være vanskelig å snu «livsstilen», så det er mange som beholer «pappakroppen». Mammaer også. Det er egentlig bare en «uvane» som sitter igjen. Egentlig kan hvem som helst trene seg tilbake i form. Strekkmerker er selvsagt noe annet. De bør egentlig kalles for mammamerker eller noe bedre enn det
FantasDick Skrevet 31. august 2018 #11 Skrevet 31. august 2018 Synes uttrykket mamma/pappakropp er litt teit - og det er utrolig teit å si man har mamma/pappakropp om man ikke har barn?! Hva skulle det være et forsøk på, liksom?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #12 Skrevet 31. august 2018 4 minutter siden, matrobot said: Pappaene (de flinke som hjelper med barna) har vanligvis ikke overskuddsenergi til å trene eller holde seg i form. Jeg har vært der selv. Etter småbarnsperioden kan det være vanskelig å snu «livsstilen», så det er mange som beholer «pappakroppen». Mammaer også. Det er egentlig bare en «uvane» som sitter igjen. Egentlig kan hvem som helst trene seg tilbake i form. Strekkmerker er selvsagt noe annet. De bør egentlig kalles for mammamerker eller noe bedre enn det Joda, jeg forstår hva som menes med mamma/pappakropp og det er nok som du sier. Btw, menn får også strekkmerker. https://www.klikk.no/helse/velvare/kroppogsinn/strekkmerker-2525564 Anonymkode: a0537...8a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå