AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #1 Skrevet 31. august 2018 Hei leste et tråd om å ha på skoene på når barna løper inn og ut i huset. Jeg hadde også et spørsmål rundt dette temaet. Å gå innendørs på gulvet med sko er noe annet...jeg har ofte sett voksne personer og barn som har sko på seter i T-bane/buss/trikk. Barn som vil se ut av vinduet står på sete med skoene på. Hva syns dere om det? Jeg har også en 2 åring. Vil han se ut så kan han sitte i fanget mitt. Men med vinter sko som er vått og skittent får hun ikke lov til. Hva sier du om det? Jeg syns det er veldig uhøflig å ha sko på setene i kollektivtransport uansett om det er voksen eller barn med mindre man har vondt/smerter i beina eller foten Anonymkode: 215d6...8a1 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Enig med deg. Anonymkode: 1ff14...b26 1
tøydokka Skrevet 31. august 2018 #3 Skrevet 31. august 2018 Enig. Men tør aldri si fra når jeg ser det..
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #4 Skrevet 31. august 2018 Det er det samme når det gjelder barn, med sko på, som plasseres oppi handlevognene, der maten skal ligge. Hva ER det slike foreldre tenker på? Jeg har sagt fra flere ganger, men da får jeg kun høre at "maten er jo innpakket", men det hjelper ikke. Selv om maten serveres på fat, lar en ikke barn stå på bordene på kafeene. Anonymkode: 2b7c9...811 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #5 Skrevet 2. september 2018 Vil gjerne høre flere meninger☺ Anonymkode: 215d6...8a1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #6 Skrevet 2. september 2018 Jeg synes det er dumt med sko i seter, uansett årstid. Det vil alltid komme noe skitt fra skoene, og det er kjedelig for nestemann som skal sitte der om vedkommende har på seg hvite klær. Nå har ikke jeg barn selv, så jeg er vel litt mer fisefin på sånt enn småbarnsforeldre. Anonymkode: 35887...a4f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #7 Skrevet 2. september 2018 Sko oppi setet er ikke greit, men barn kan gjerne ha beina i setet om skoene er av synes jeg. Over her er nevnt barn oppi handlevogner, og det synes jeg er greit. Handlevogner består jo av gitter, så ingenting fester seg. Dessuten er maten pakket inn. Anonymkode: b2013...08f 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #8 Skrevet 2. september 2018 Sko i setet er ikke greit. Tenk på den neste som skal sitte der. Kanskje er han/hun på vei til noe viktig, f.eks jobbintervju, og da passer skitne klær veldig dårlig. Sko på bordet, f.eks på ferger, er heller ikke greit. Anonymkode: beb47...4dd
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #10 Skrevet 2. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er dumt med sko i seter, uansett årstid. Det vil alltid komme noe skitt fra skoene, og det er kjedelig for nestemann som skal sitte der om vedkommende har på seg hvite klær. Nå har ikke jeg barn selv, så jeg er vel litt mer fisefin på sånt enn småbarnsforeldre. Anonymkode: 35887...a4f Nei dette er det da helt normalt å reagere på. Når mine barn var små fikk de ikke lov til å ha bena på setet, samtidig som de fikk en forklaring på hvorfor. Jeg skjønner ikke at noen tenker at dette er helt i orden, men det er veldig sjelden jeg sier fra.... Anonymkode: ed5b6...149
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #11 Skrevet 2. september 2018 Man aner jo ikke hav folk har tråkket på og hva som sitter igjen av griserier i rillene på mønsteret i sålen, så man har ikke sko på inne, jeg vil jo ikke ha rester av en hjeltråkket brunsnegle eller dyreavføring for eksempel ut over hele huset, ei heller i setet på buss, tog etc. Kan ikke huske sist jeg så et barn i handlevogna... Men av samme årsak har ikke barnet noe der å gjøre. Anonymkode: 5de74...583
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå