wintergirl Skrevet 1. september 2018 #81 Skrevet 1. september 2018 (endret) På 31.8.2018 den 20.10, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert. En viktig detalj er at hans mor ikke er slik i sitt nye forhold. Dermed har det noe med samspillet mellom mor og far. Hun har også sluttet å være aggressiv mot TS og har erkjent at hun jazzet seg opp. Kan være du har rett, men det kan også være at TS legger opp til denne reaksjonen hos kjæresten sin ubevisst. Hvis hun er en han ønsker å være sammen med kan det være verdt å finne ut hva som er hva. Her har han jo havnet i eksakt likt mønster som sine foreldre. Personlig har jeg erfaringer med å bli slik som hans mor. Partneren min har en del passiv/aggressive handlinger som fyrer meg opp. Han har skjerpet seg og jeg prøver også å ta meg selv i det og heller gå inn i et mye roligere mønster. Det kan nevnes at min mann beskriver alle sine tidligere damer som gærne og dramatiske. Han har også en veldig dramatisk mor. Noe som dermed har flyttet fokuser mitt over til at han er medvirkende. Jeg trodde jeg ble sånn som dette grunnet stress etter å ha blitt mor selv, men det er tydelig at han fyrer meg opp. Han har også innrømmet at han gjør dette og også gjør det med sine venner. Noen ganger bevisst, men også ubevisst. Dette har han ikke erkjent før det siste året hvor jeg var på vei til å gå fra han. Han har med handling vist at han ikke tar noen av mine ønsker seriøst eller innover seg og feier alt under teppet eller avspiser meg med at jeg overdriver. Han går imot meg i forhold til barneoppdragelse på en passiv/aggressiv måte og det er en stor trigger. Anonymkode: 7d89a...781 Derfor lot hun det gå utover sin egen sønn? Kanskje mor skal innrømme at hun har vært en skikkelig bitch som ikke kunne styre sitt eget sinne. Fint hun har det bra nå, men hun skylder ikke på faren alene for sin oppførsel. Endret 1. september 2018 av wintergirl 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #82 Skrevet 1. september 2018 45 minutter siden, Snaskesnusken said: Du uttaler deg basert på synsing. Hvilke erfaringer har med parterapi? Du har rett, jeg gjør det. Har ingen erfaring med parterapi. Skal prøve det om vi ikke klarer å løse ting sammen som et par. Og kanskje disse damene behandler menn og kvinner helt likt, hva vet jeg? Men ja, jeg er skeptisk til parterapi. En av grunnene til dette er at jeg vet hvor vanskelig det er for min kjære å være ærlig hennes følelser og tanker til meg. Og jeg er den hun stoler på mest her i livet. Så derfor er jeg redd for at hun vil uttale seg og styre parterapien og samtalene om oss i en retning som er sosialt akseptert, som høres bedre ut osv, fordi hun ikke tør å være sårbar med terapauten. Da kan det plutselig bli til en manipulativ greie og en dialog som ikke er genuin. TS Anonymkode: 3050a...937
Jr.Garcon Skrevet 2. september 2018 #83 Skrevet 2. september 2018 (endret) På 31.8.2018 den 14.19, hind skrev: Det kan selvfølgelig skje alle en gang eller to, men lykkelige og harmoniske kvinner flyr ikke opp i sinne ofte. Når han sier at hun begynner å vise de samme tendensene som moren tolker jeg det som at det har skjedd en del ganger. Da tenker jeg at det er noe som er galt og at dama er neppe helt fornøyd med livet sitt. Enig Jeg vil også si det er klassisk at de fly i flint- full klikk- ustabile damene skylder på mannen Det er mannen som er triggeren, det er mannen som har skylden - hun er seff egentlig helt perfekt. Altså, hallo? Hvor dårlig selvinnsikt er det mulig å ha? Det er jo samme idiot logikk som menn bruker når de slår en dame - hun trigger meg, hun irriterer meg sååååå jævelig, hun trykker akkurat på de rette knappene osv. Det er DITT EGET ANSVAR hvordan du oppfører deg! Ikke skyld på partneren din og avslutt relasjonen om du ikke klarer å oppføre deg normalt i den - for begge sin del. TS - jeg hadde funnet meg en normal dame. Personlighetstrekk endrer seg svært sjeldent, greit å prøve, men ikke kast bort 8 år på å prøve å endre henne/tilpasse deg henne. Endret 2. september 2018 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #84 Skrevet 2. september 2018 42 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Jeg vil også si det er klassisk at de fly i flint- full klikk- ustabile damene skylder på mannen Det er mannen som er triggeren, det er mannen som har skylden - hun er seff egentlig helt perfekt. Altså, hallo? Hvor dårlig selvinnsikt er det mulig å ha? Det er jo samme idiot logikk som menn bruker når de slår en dame - hun trigger meg, hun irriterer meg sååååå jævelig, hun trykker akkurat på de rette knappene osv. Det er DITT EGET ANSVAR hvordan du oppfører deg! Ikke skyld på partneren din og avslutt relasjonen om du ikke klarer å oppføre deg normalt i den - for begge sin del. TS - jeg hadde funnet meg en normal dame. Personlighetstrekk endrer seg svært sjeldent, greit å prøve, men ikke kast bort 8 år på å prøve å endre henne/tilpasse deg henne. Det er det samme for menn og kvinner; Det er ALLTID de som skylder på andre som er kjerne til konflikten. Selvinnsikt og det å ta ansvar for egne handlinger er det eneste som kan hindre mennesker i å bruke vold. Bryr man seg ikke om sånt, så kan man i grunn ta det for gitt at man utøver vold. Anonymkode: 1333a...2af 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #85 Skrevet 2. september 2018 51 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Enig Jeg vil også si det er klassisk at de fly i flint- full klikk- ustabile damene skylder på mannen Det er mannen som er triggeren, det er mannen som har skylden - hun er seff egentlig helt perfekt. Altså, hallo? Hvor dårlig selvinnsikt er det mulig å ha? Det er jo samme idiot logikk som menn bruker når de slår en dame - hun trigger meg, hun irriterer meg sååååå jævelig, hun trykker akkurat på de rette knappene osv. Det er DITT EGET ANSVAR hvordan du oppfører deg! Ikke skyld på partneren din og avslutt relasjonen om du ikke klarer å oppføre deg normalt i den - for begge sin del. TS - jeg hadde funnet meg en normal dame. Personlighetstrekk endrer seg svært sjeldent, greit å prøve, men ikke kast bort 8 år på å prøve å endre henne/tilpasse deg henne. Tja. Jeg har et temperament som noen elsker å trigge. Som far og bror for eksempel. De vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på, og når jeg til slutt eksploderer er de lykkelige og har oppnådd det de ønsket. «Det er jo så gøy når du blir sint», må vite. Er det da ALLTID min skyld da? Eller KAN det være at andres handlinger og oppførsel kan være en trigger? Anonymkode: e200a...01a
Jr.Garcon Skrevet 2. september 2018 #86 Skrevet 2. september 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tja. Jeg har et temperament som noen elsker å trigge. Som far og bror for eksempel. De vet akkurat hvilke knapper de skal trykke på, og når jeg til slutt eksploderer er de lykkelige og har oppnådd det de ønsket. «Det er jo så gøy når du blir sint», må vite. Er det da ALLTID min skyld da? Eller KAN det være at andres handlinger og oppførsel kan være en trigger? Anonymkode: e200a...01a Nei, det blir noe helt annet da - det var i alle fall ikke det jeg mente. Her går de jo bevisst inn for å få deg forbanna. Jeg tenkte på tilfeller - sånn jeg forstår TS- at man har en partner som går ekstremt høyt - sinne, volum, drama osv. - å alltid gir den andre parten ansvar for deres oppførsel. Å da ikke fordi partner har gått inn for å irritere de, men at h+n bare gjør alt feil i kraft av sin personlighet. Litt sånn f.eks. - vil du være med på en klassisk konsert? Jeg er ikke så glad i sånn musikk, men kan bli med siden det er sammen med deg . Sukk jeg vil du skal like klassisk musikk, du skal ikke like det for at jeg vil du skal like det/vil ikke du skal bli med for jeg vil ha deg med, jeg vil du skal ville det på eget initiativ. Hæ? Du skjønner ingen ting du, VRÆÆL SKRIK og din idiot av en mann! Jeg går alene *smelle med døra og velte et skap* og blokkere på snapchat. Sånn er det faen meg noen damer som er og da kunne en visssssssssss selvinnsikt vært ok istedetfor å si "problemet kommer jo av at mannen min ikke liker klassisk musikk, jeg selv har ingen problemer!". Endret 2. september 2018 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #87 Skrevet 2. september 2018 50 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Nei, det blir noe helt annet da - det var i alle fall ikke det jeg mente. Her går de jo bevisst inn for å få deg forbanna. Jeg tenkte på tilfeller - sånn jeg forstår TS- at man har en partner som går ekstremt høyt - sinne, volum, drama osv. - å alltid gir den andre parten ansvar for deres oppførsel. Å da ikke fordi partner har gått inn for å irritere de, men at h+n bare gjør alt feil i kraft av sin personlighet. Litt sånn f.eks. - vil du være med på en klassisk konsert? Jeg er ikke så glad i sånn musikk, men kan bli med siden det er sammen med deg . Sukk jeg vil du skal like klassisk musikk, du skal ikke like det for at jeg vil du skal like det/vil ikke du skal bli med for jeg vil ha deg med, jeg vil du skal ville det på eget initiativ. Hæ? Du skjønner ingen ting du, VRÆÆL SKRIK og din idiot av en mann! Jeg går alene *smelle med døra og velte et skap* og blokkere på snapchat. Sånn er det faen meg noen damer som er og da kunne en visssssssssss selvinnsikt vært ok istedetfor å si "problemet kommer jo av at mannen min ikke liker klassisk musikk, jeg selv har ingen problemer!". Nå har vi ikke hørt TS sin kjærestes side av saken, og det kan hende at hun mener at det er TS som mangler selvinnsikt. Det vet vi ikke mye om. Og det kan like gjerne være en kjemi som krasjer. Jeg personlig hadde nok ikke orket å være sammen med en jeg hadde reagert slik på, for å være sinna hele tiden er utrolig slitsomt. Og jeg tenker at TS heller ikke skal endre seg - han er den han er. Men hans kjæreste bør muligens gå inn i seg selv og kanskje avslutte forholdet. Av hensyn til både han og henne. Anonymkode: e200a...01a 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2018 #88 Skrevet 2. september 2018 ...og, det jeg glemte å skrive, det kan jo være en mulighet for at denne dama føler at han provoserer med vilje? Hvis det er ting hun har gitt tilbakemelding om plager henne, og han fortsetter - tror du ikke det kan føles provoserende? Selv om han sier det ikke er bevisst så er det uansett tankeløst og kan vitne om lite omtanke. Men nå bare spekulerer jeg. Og prøver å komme med scenarioer som forklarer oppførselen. Anonymkode: e200a...01a 1
wintergirl Skrevet 2. september 2018 #89 Skrevet 2. september 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ...og, det jeg glemte å skrive, det kan jo være en mulighet for at denne dama føler at han provoserer med vilje? Hvis det er ting hun har gitt tilbakemelding om plager henne, og han fortsetter - tror du ikke det kan føles provoserende? Selv om han sier det ikke er bevisst så er det uansett tankeløst og kan vitne om lite omtanke. Men nå bare spekulerer jeg. Og prøver å komme med scenarioer som forklarer oppførselen. Anonymkode: e200a...01a Og igjen, han er den han er. Han er ikke typen for henne og skal heller ikke bli en annen for hennes del. Hun har også kranglet mye med tidligere kjærester. Er det seriøst noe galt med alle dem? Eller kan det være henne som aldri er fornøyd? Vi er forskjellige som en her skrev tidligere. Og en som ikke er så sint av seg er like oppriktig som den hissige. Ikke alle er like. Noen er bare mer rolig, og det er helt greit. Syns Ts faktisk er veldig flink til å skryte av sin kjære her. Han er også den som skal gå inn i seg selv hele veien her. Sånt blir feil. Tror dama hans sliter med noe og jeg, har ting å jobbe med. Hennes følelser er ikke mer riktig og viktig enn hans følelser. Så ts, ikke bare se på deg selv. Du er den du er. Har sikkert du som alle andre noe å jobbe med, men dama di har også noe å jobbe med. Det skal ikke kun stå på deg. Det blir helt feil. Hun har har hatt verre krangler i tidligere forhold. Ikke kom å si at det kun var de andre det var noe galt med. Endret 2. september 2018 av wintergirl 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #90 Skrevet 3. september 2018 On 9/1/2018 at 5:57 PM, AnonymBruker said: Jeg er personlig skeptisk til parterapi. Jeg er redd for at det vil favorisere hvinnens perspektiv og det feminine perspektive når det en en sterk kvinnedominert bransje. For eksempel her er det 16 kvinner og en mann: https://samtalen.no/om-oss Hvordan ville du følt det hvis det som kvinne hvis det var 16 menn og en kvinne? TS Anonymkode: 3050a...937 Hvorfor går du ikke bare til en mannlig terapeut da, dersom du har så store problemer med kvinnelige? Er da ikke noe problem det, å gå til en mannlig altså? Anonymkode: daa3f...b11 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #91 Skrevet 3. september 2018 For deg og din far er det kanskje små uviktige bagateller, men for damene her er det jo tydeligvis ikke det. Kanskje både du og faren din må begynne å ta mer hensyn til kjæresten og forholdet og lytte og respektere, så hun slipper å bli oppgitt og irritert og må mase mer, og du fortsatt ikke gidder, så du provoserer hun til å bli aggressiv som hun bli i ren desperasjon for å bli hørt og respektert? For eksempel kan det være uviktig bagatell for deg at du glemmer å tørke opp sølinga etter deg på kjøkkenet eller sette melka inn i kjøleskapet, men for henne som blir den som alltid må være vaskedama di eller som må drikke den sure melka morgenen etter gang på gang , så er det jo et problem for henne, og om du ikke respekterer at hun syntes det så er det jo du som gjør problemet større enn det hadde trengt å være. For eksempel kan det være uviktig bagatell for deg at du drikker med kompiser hver helg i stedet for å være med henne og at du kræsjer på sofaen borte i stedet for å komme hjem når det var avtalen, men for forholdet blir det jo et problem at den ene nedprioriterer den andre og ikke respektere den andre ved å ikke ta hensyn til avtaler eller sin partners følelser. Om en dame maser mye og blir aggressiv så er det i 95% av tilfellene fordi mannen ikke gjør nok for forholdet og ikke lytter til henne. Du provoserer henne ved å være giddalaus og ikke ta hensyn tenker jeg. Du kan jo spørre din mor hvordan HUN oppfattet din far, siden hun ble mye frustrert på han, og se om du kjenner deg igjen i det, eller begynne å være en bedre kjæreste og gjøre /gi det du bør uten at hun må be deg om deg eller føle at du snor deg unna eller ikke gidder. At moren din har sagt at hennes frustrasjon beklageligvis gikk ut over deg og at det var feil , så betyr det ikke at hun ikke hadde god grunn til å bli så frustrert og provosert. Anonymkode: 6501d...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #92 Skrevet 3. september 2018 Et godt eksempel jeg kjenner til: Mannen sier sin mor var kranglete og aggressiv og at faren var rolig og glad. Faren var alkoholliker og drakk hver dag, noe som for ungen da oppleves som en enten rolig eller glad far (avhengig av hvor bedrukken han er). Men når faren drikker hver dag er det naturlig at moren blir frustrert og aggressiv pga det fordi han ikke skjerper seg , og når faren er ufin mot moren og forventer at han bare kan komme hjem å legge seg oppå hun for å få sex når han nok en dag har skuffet hun og gitt faen i familien og pliktene sine mens hun skal tidlig opp på jobb og sliter hele dagen for forholdet og husholdningen, så skjønner man jo at det ikke er moren som er den fæle av dem selv om det oppfattes sånn for et barn som ikke forstår hva som er årsaken til at hun blir sur mot mannen sin. Det hjelper liksom ikke at mannen tar med seg noen handleposer mat fra butikken en gang i uka 1 av de 20 gangene han er der for å kjøpe øl, eller at han leker litt med ungen når han er i humør, når han ikke stiller godt nok opp eller respekterer forholdet og husholdningen mer i det daglige. Kan du fortelle i hvilke situasjoner din kjæreste blir agrressiv? Kan det være fordi du ikke ser henne og spør henne hvordan dagen har vært og hvordan hun har det, ikke viser at du bryr deg og verdsetter hennes selskap utenom når dere har sex, ikke gidder å gjøre samaktiviteter sammen men heller ser på tv eller gamer og kaller det kjærestetid fordi hun er i samme rom, aldri tørker opp hårene i sluket etter du har barbert deg, ikke gidder å bidra med rydding og vasking er enn 1 av 10 ganger osv? Du burde lese litt om emotional Labour, som er noe kvinner belastes fælt med og som ødelegger mange forhold fordi mannen ikke ser hvor mye hun gjør og prøver og ikke selv tar noe av denne emotional labouren som han bør automatisk. Anonymkode: 6501d...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #93 Skrevet 3. september 2018 On 8/31/2018 at 8:57 PM, AnonymBruker said: Temaet er aggressive og kranglete kvinner. Knapt noen bryr seg stort om å hjelpe, bare om å være hissig og krangle. Jo, forresten, en mann sier fra. Hvilken ironi! Anonymkode: 1333a...2af Amen! Anonymkode: 0e57f...66c 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #94 Skrevet 3. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ...og, det jeg glemte å skrive, det kan jo være en mulighet for at denne dama føler at han provoserer med vilje? Hvis det er ting hun har gitt tilbakemelding om plager henne, og han fortsetter - tror du ikke det kan føles provoserende? Selv om han sier det ikke er bevisst så er det uansett tankeløst og kan vitne om lite omtanke. Men nå bare spekulerer jeg. Og prøver å komme med scenarioer som forklarer oppførselen. Anonymkode: e200a...01a Signere dette.... 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ja, jeg er skeptisk til parterapi. En av grunnene til dette er at jeg vet hvor vanskelig det er for min kjære å være ærlig hennes følelser og tanker til meg. Og jeg er den hun stoler på mest her i livet. Så derfor er jeg redd for at hun vil uttale seg og styre parterapien og samtalene om oss i en retning som er sosialt akseptert, som høres bedre ut osv, fordi hun ikke tør å være sårbar med terapauten. Da kan det plutselig bli til en manipulativ greie og en dialog som ikke er genuin. TS Anonymkode: 3050a...937 Har du tenkt på hvorfor det er vanskelig for henne å være ærlig med hennes følelser og tanker til deg? Det er jo fordi hun føler at du ikke respekterer eller lytter til dem, eller at det ikke er noe poeng å fortelle deg uansett fordi du blir irritert, oppgitt, eller ikke imøtekommer henne uansett.... Og når du ikke gjør det så provoserer det og kan avle aggresjon. Det er mye lettere for en som føler at partneren ikke lytter eller respekterer en når en snakker om følelser og tanker, å fortelle sine behov og tanker foran en megler som en parterapeut blir, og ved at du er nødt til å respektere parterapeuten lærer du også hvordan du bedre kan lytte til og handle til din kjærester følelser og tanker når hun forklarer de. Hvis du føler at hun er hos parterapeuten med en maske på og forteller ting som ikke stemmer bare fordi det høres bedre ut osv så får dere jo ingenting ut av parterapien og da må du snakke med henne at hele poenget er å være konstruktive, ærlige og reflekterende. Terapeuten er der for å hjelpe, og ikke for å gjøre godt inntrykk på. Jeg tror dere kan ha god nytte av parterapi så du lærer deg å lytte og gjøre hun mer trygg på å kommunisere til deg ved å vise at du bryr deg om, forstår, går i dybden på og handler på hun sier er problemet i forholdet for henne, og dere lærer å forstå hverandre bedre og hun også lærer seg å løse problemer uten aggresjon og krangling, men det krever jo at du også løser problemene aggresjonen og kranglingen hennes bunner i som du provoserer hun til. Anonymkode: 6501d...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2018 #95 Skrevet 3. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Amen! Anonymkode: 0e57f...66c Ja, dette er så sykt at det er nesten ikke til å tro! «Min kjæreste klikker og skriker og hyler, jeg er bekymret for å få barn med henne.» «Du har nok glemt å sette melka i kjøleskapet!» «Kjæresten min slår meg gul og blå.» «Du har nok glemt å tørke opp noe søl!» Virker ikke som det er så mange som klarer å se ut av sitt eget hue. Men @wintergirl kommer med virkelig gode svar da, må vi ikke glemme. 10 timer siden, Jr.Garcon skrev: Litt sånn f.eks. - vil du være med på en klassisk konsert? Jeg er ikke så glad i sånn musikk, men kan bli med siden det er sammen med deg . Sukk jeg vil du skal like klassisk musikk, du skal ikke like det for at jeg vil du skal like det/vil ikke du skal bli med for jeg vil ha deg med, jeg vil du skal ville det på eget initiativ. Hæ? Du skjønner ingen ting du, VRÆÆL SKRIK og din idiot av en mann! Jeg går alene *smelle med døra og velte et skap* og blokkere på snapchat. Helt utrolig. Og likevel veldig troverdig. Anonymkode: 1333a...2af 1
Forundret.. Skrevet 3. september 2018 #96 Skrevet 3. september 2018 Jeg ser ofte det at mannen min kan være veldig lik min mor... Men tanken på at det er jeg som gjør dem slik, den har aldri slått meg. Jeg har heller tenkt at jeg har valgt noe som er kjent ved å velge min man, da ubevisst.
wintergirl Skrevet 3. september 2018 #97 Skrevet 3. september 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette er så sykt at det er nesten ikke til å tro! «Min kjæreste klikker og skriker og hyler, jeg er bekymret for å få barn med henne.» «Du har nok glemt å sette melka i kjøleskapet!» «Kjæresten min slår meg gul og blå.» «Du har nok glemt å tørke opp noe søl!» Virker ikke som det er så mange som klarer å se ut av sitt eget hue. Men @wintergirl kommer med virkelig gode svar da, må vi ikke glemme. Helt utrolig. Og likevel veldig troverdig. Anonymkode: 1333a...2af Jeg kjenner selv damer som er ekstreme med følelsene sine. Det er alltid alle andre det er noe galt med. Selv er de skjøre engler som er meget følsomme og har rett til å få utbrudd. For det er jo alle andre det er noe galt med. De kan få være menneskelige selv og si det de føler, men nåde deg om du skulle vise tegn på irritasjonen f.eks. Da sårer du. Sier du noe "feil" så sårer det. Når man omgåes sånne en stund så merker man at man begynner å bli lei av disse følelsene deres. Man skal trå på eggeskall og være så forsiktig som overhodet mulig. Ikke alltid de får utbrudd foran deg, men du kan få en lang og stygg melding. Det også irriterer.Det som slår meg i denne tråden er at de fleste legger skylden på Ts. Dama som fra før har vært i eeeenda større krangler med sine eksene sine er visst fritatt for sin oppførsel." Hun er jo så følsom må vite" "og Ts må ta seg sammen " " kjæresten min søler" kjæresten min meg her og kjæresten min meg der" Guess what! Ts er ikke kjæresten deres. Han tar faktisk på deg hele ansvaret her. Det er ikke riktig. Tviler også på at han går inn for å trigge noe i henne. Kanskje hun bør jobbe med seg selv. Sånn hun har fortalt om tidligere krangler, så virker det som at hun blir lett trigget. Da har man et problem. Enkelte mennesker er overfølsomme og noen ordentlige dramaqueens/kings. Moren til Ts var likedan mot hans far og da må det selvsagt være Ts og faren det er noe galt med. Som får så sønn. Men i det er ingen unnskyldning i det hele tatt for å være stygg mot sin egen sønn, UANSETT. Så her må nok damenen også skjerpe seg litt. Ts har sitt og stri med han også, om han ikke også skal få skylden for all dårlig oppførsel fra både sin kjæreste og sin mor. Endret 3. september 2018 av wintergirl 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå