Gå til innhold

Sex og barbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

På vei i et forhold der jeg vil være glattbarbert nedentil. Også hår i rumpa. Hvordan får jeg det til med minst smerter, økonomisk og hygienisk?

Og en ting til jeg kvier meg så enormt til å ha sex. Er så redd for at han skal kjenne noe lukt, hår osv

Dette har jeg aldri gjort før... Noen som kan dele noe erfaring eller opplevelser?

Anonymkode: 212a4...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også hater underlivet mitt, og barberer nesten bort alt. Har en liten fartsstripe igjen fremme så jeg ikke skal se ut som et barn. Og jeg føler håret bare vokser mer og mer utover lårene og oppover mot navlen. Vokser hårene i rumpa, da det klør så hvis jeg kun barberer. Er også redd for lukt, osv. Men kjæresten sier han ikke merker noe som helst. Han er fornøyd, men jeg liker ikke at han ser på høna mi.

Anonymkode: 38e92...39a

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også hater underlivet mitt, og barberer nesten bort alt. Har en liten fartsstripe igjen fremme så jeg ikke skal se ut som et barn. Og jeg føler håret bare vokser mer og mer utover lårene og oppover mot navlen. Vokser hårene i rumpa, da det klør så hvis jeg kun barberer. Er også redd for lukt, osv. Men kjæresten sier han ikke merker noe som helst. Han er fornøyd, men jeg liker ikke at han ser på høna mi.

Anonymkode: 38e92...39a

Samme føler jeg også!! MEn har ikke type helt enda. Vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Anonymkode: 212a4...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...