Gå til innhold

Han har liten penis. Dumpe han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Penisen hans er 15 cm altså 3 cm under mitt minste krav:( Får såå lyst å slå opp med han men samtidig er han kjekk utseendemessig! Hvis jeg dumper han er jo eneste grunnen penisen hans så skal jeg lyve og si at det er fordi vi ikke har kjemi osv? Eller skal jeg si «dumper deg fordi penisen din er liten», da er jeg jo ærlig. Ikke digg med små penisen assa... :( 

Anonymkode: e99f8...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:veslejenta:

Anonymkode: 45b18...ccf

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:veslejenta:

Hva sikter du til?

TS

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Penisen hans er 15 cm altså 3 cm under mitt minste krav:( Får såå lyst å slå opp med han men samtidig er han kjekk utseendemessig! Hvis jeg dumper han er jo eneste grunnen penisen hans så skal jeg lyve og si at det er fordi vi ikke har kjemi osv? Eller skal jeg si «dumper deg fordi penisen din er liten», da er jeg jo ærlig. Ikke digg med små penisen assa... :( 

Så at han er 1.5 cm over snittet er 3 cm under ditt minstekrav? Lykke til her i livet :sprettoy:

Anonymkode: b8f08...697

• Liker 25
Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Noen råd??!! :((

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så at han er 1.5 cm over snittet er 3 cm under ditt minstekrav? Lykke til her i livet :sprettoy:

Hva mener du? Jeg har preferanser ://

Skrevet (endret)

Kan han bruke'n, behold. Hvis ikke, dump.

(Dette gjelder forøvrig uansett størrelse.)

Endret av T-Rex
  • Liker 3
Skrevet

Dump ham, og fortell sannheten. Fortell at penisen hans ikke duger.

Anonymkode: b2b8e...f26

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva sikter du til?

TS

Hva tror du?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dump ham, og fortell sannheten. Fortell at penisen hans ikke duger.

Anonymkode: b2b8e...f26

Ja hvis man har bøttefitte så kan jeg jo skjønne at en som bare er litt større enn snittet blir for liten.

• Liker 22
Skrevet

Det er ikke han som er for liten men du der imot....

Anonymkode: eb099...248

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare dump uten å oppgi grunn. Si at følelsene forsvant.

Lykke til videre i jakten på Den Rette.

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo prøve å stramme fitten med kuler, mange kvinner gjør det etter fødsel. Sjekk litt opp i det. Aner ikke effekten men kjenner noen jenter som har gjort det.

• Liker 3
Skrevet

For fucks sake, ikke si at det er på grunn av pikken hans dersom du dumper ham! Det er bedre å si at at du ikke føler han er den rette for deg. Det er sant, men er ikke et slag under beltestedet (bokstavelig talt).

Skrevet

Sender han melding nå

Skrevet
14 minutter siden, Leneol skrev:

Du kan jo prøve å stramme fitten med kuler, mange kvinner gjør det etter fødsel. Sjekk litt opp i det. Aner ikke effekten men kjenner noen jenter som har gjort det.

Ehhhmmmm...det ville hjulpet henne om penis var for TYNN. Problemet er at den er for KORT.

...som for øvrig viser ganske greit at det er trolling, det er jo tykkelsen som betyr noe så lenge den ikke er unormalt kort.

Anonymkode: d272b...512

• Liker 3
Skrevet

Mener å memorere at X middel (penis) = 14.7 cm i nordvest Europa, med std. avvik = 1.3 cm.

Det skulle medføre p(penis > 18 cm) på ca 2 % (slår ikke opp i tabell).

Enten får ts kjøre gang bang med 10 stykker av gangen (med statistisk sett ett treff per hver 5. bang) eller hun strammer inn vagina-åpningen kirurgisk.

En billigere variant er å kjøpe en sleeve til nåværende partner.

Har aldri sett en slik en live, men antar at det kan være en viss fare skulle hun ta ham oralt med en sleeve, at den kanskje kan sette seg i halsen til ts og hun blir kvalt.

Rent samfunnsøkonomisk vil det siste alternativet være positivt ved at man da sparer pensjonsutbetalinger til ts.

• Liker 7
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er vel ikke Hufsa di som er for kravstor? 

Anonymkode: 3a334...120

Skrevet

Han må vel skjønt tegninga da du dro fram et målebånd og målte. 

Anonymkode: 89f9c...45e

• Liker 8
Skrevet

Dump ja, den er altfor liten til at du kan merke den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...