Gå til innhold

Mann med kvinnens nytelse som fetij...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et halvt år siden møtte jeg en kar. Vi er 40+ og på mange måter er han en fantastisk mann. Men... og dette mener vil få mange til å himle med øynene, men bær over med meg og forsøk å forstå likevel. 

Jeg har - etter at jeg ble godt voksen og kjent med meg selv - hatt relativt lett for å komme, også ved penetrering alene har jeg opplevd at det går an.

Denne mannen har kvinnens nytelse, nesten som fetisj. En runde på soverommet kan godt vare en times tid, mens selve akten/ekskoven der han er inni meg er fem minutter lang. Jeg liker nær elskov, og for meg dreier sex seg om det å koble seg på hverandres følelser og nærheten man deler, langt mer enn den orgasmen. Nå er det blitt han som går all in for å gi meg 2-3 orgasmer - HVER gang. Jeg blir liksom litt snytt for det å gi... Jeg har forsøkt å snakke med han, et par ganger - men det virker som han ikke tror meg eller at min nytelse er så seksuelt viktig for han at det går over i en fetisj... 

Jeg skjønner at noen vil se dette som et luksusproblem, men mannestanden her inne: Er det sånn for noen av dere? Og vil dere forstå i så fall, at kvinnen føler seg litt snytt for deltakelse? 

Anonymkode: cf099...13a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Submissive menn er dessverre mest vanlig. Det er ikke et luksusproblem, det er et reelt problem. 

Man må som regel jobbe hardt for å finne en som ikke er sånn.

Anonymkode: 2f0aa...5c5

• Liker 3
Skrevet

Dytter denne litt og håper på flere betraktninger... 

Skrevet
På 30.8.2018 den 15.23, AnonymBruker skrev:

For et halvt år siden møtte jeg en kar. Vi er 40+ og på mange måter er han en fantastisk mann. Men... og dette mener vil få mange til å himle med øynene, men bær over med meg og forsøk å forstå likevel. 

Jeg har - etter at jeg ble godt voksen og kjent med meg selv - hatt relativt lett for å komme, også ved penetrering alene har jeg opplevd at det går an.

Denne mannen har kvinnens nytelse, nesten som fetisj. En runde på soverommet kan godt vare en times tid, mens selve akten/ekskoven der han er inni meg er fem minutter lang. Jeg liker nær elskov, og for meg dreier sex seg om det å koble seg på hverandres følelser og nærheten man deler, langt mer enn den orgasmen. Nå er det blitt han som går all in for å gi meg 2-3 orgasmer - HVER gang. Jeg blir liksom litt snytt for det å gi... Jeg har forsøkt å snakke med han, et par ganger - men det virker som han ikke tror meg eller at min nytelse er så seksuelt viktig for han at det går over i en fetisj... 

Jeg skjønner at noen vil se dette som et luksusproblem, men mannestanden her inne: Er det sånn for noen av dere? Og vil dere forstå i så fall, at kvinnen føler seg litt snytt for deltakelse? 

Du må overbevise ham om at det at du gir, gir deg samme nytelse eller mer enn å motta, dette kan være litt vanskelig å forstå, det var det i hvert fall for meg en stund. Dere er jo rett og slett veldig like, hvis begge vil at den amdre skal nyte, så la det være grunnlaget. 

Anonymkode: 68bb7...f15

• Liker 3
Skrevet

Bedre enn 99% av mennsom kun kjører sitt eget løp og bryr seg kun om egen nytelse da.

Anonymkode: 25b21...48d

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre enn 99% av mennsom kun kjører sitt eget løp og bryr seg kun om egen nytelse da.

Anonymkode: 25b21...48d

Nei. De er jo sjeldne.

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må overbevise ham om at det at du gir, gir deg samme nytelse eller mer enn å motta, dette kan være litt vanskelig å forstå, det var det i hvert fall for meg en stund. Dere er jo rett og slett veldig like, hvis begge vil at den amdre skal nyte, så la det være grunnlaget. 

Gikk det bra for deg å godta?

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk det bra for deg å godta?

Ja. Nå gir det meg det samme å legge meg tilbake og la henne gjøre sitt som det motsatte ga meg før. 

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Nå gir det meg det samme å legge meg tilbake og la henne gjøre sitt som det motsatte ga meg før. 

Så er det håp! Mitt tenningsmønster skjeller seg litt forskjellig fra gang til gang, men like viktig som at han slikker meg f.eks - er det at jeg får lov å suge han. Jeg blir tent av det å se han nyte fullt ut, men etter to minutter har han overtatt igjen! 

Skrevet

Hahaha!

Har bare ventet på denne.

😂

Anonymkode: 7db65...2e5

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha!

Har bare ventet på denne.

😂

Anonymkode: 7db65...2e5

Hva tenker du på? 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Perfekt! 🤩

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du på? 

Det er jo et stort problem at menn har sluttet å nyte sex, men i stedet gått over til å please kvinner. Det finnes knapt en god gammaldags MANN igjen. 

Noen må si fra. Fint du gjorde det.

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde aldri funket for meg, jeg tenner mer på  å gi  selv ,enn å få . 

Skrevet
10 timer siden, Mysticgirl skrev:

Hadde aldri funket for meg, jeg tenner mer på  å gi  selv ,enn å få . 

Evt en balanse i det hele!? 

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo et stort problem at menn har sluttet å nyte sex, men i stedet gått over til å please kvinner. Det finnes knapt en god gammaldags MANN igjen. 

Noen må si fra. Fint du gjorde det.

Hvordan er en god gammeldags MANN mener du? En som primært tenker på egne behov? 

De finnes, men de kalles gjerne GUTTER ennå. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Trolltunge skrev:

Hvordan er en god gammeldags MANN mener du? En som primært tenker på egne behov? 

De finnes, men de kalles gjerne GUTTER ennå. 

Jeg mener simpelthen en som ikke har fått beskjed om og vennet seg til politisk korrekt sex hvor kvinnen skal behandles som en skjør gjenstand som man skal tilbe, men heller som et hundre prosent menneske som selv kan delta i sex.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener simpelthen en som ikke har fått beskjed om og vennet seg til politisk korrekt sex hvor kvinnen skal behandles som en skjør gjenstand som man skal tilbe, men heller som et hundre prosent menneske som selv kan delta i sex.

Og som selv vet hva hun liker!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri blitt behandlet som en skjør gjenstand som skal tilbes, og ser ikke det mye rundt heller, så du trenger ikke å være redd for at det ikke finnes MENN, om dette er din definisjon av MANN. 

Selvfølgelig skal vi kvinner delta i sex! Vi er heldigvis ikke lenger i den tiden da kvinner skulle spre bena for mannen, og kun delta i akten for reproduksjon og mannens nytelse. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Trolltunge skrev:

Selvfølgelig skal vi kvinner delta i sex! Vi er heldigvis ikke lenger i den tiden da kvinner skulle spre bena for mannen, og kun delta i akten for reproduksjon og mannens nytelse. 

Nemlig. Men her er det tydeligvis en som vil at hun kun skal spre bena for hans nytelse/fetisj. 

Da må det lov å si at det ikke er ok.

Og dette er bare den nye tvisten av det du snakker om. Før var sex på den mannssjåvinistiske mannens premisser, når er sex på den feministiske mannens premisser.

Ikke så mye bedre, med andre ord. Og flere kvinner som likte den gamle varianten bedre, er det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...