AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Jeg trenger konstruktive råd her. Situasjonen er den at jeg har vært sammen med en fyr for lenge siden og aldri glemt ham. Det som skjedde mellom oss var nærmest magisk og jeg er voksen kvinne, som har vært gjennom noen forhold før. Etter noen måneder tok det slutt. Ikke fordi vi ikke var glad i hverandre, men av andre grunner vi ikke kunne noe for. Nå, lang tid etter, er vi gode venner. Jeg mener: sjelevenner! Han snakker med meg om sine forhold, jeg om mine med hans. Når vi er single kan vi vanke sammen og jeg kan se film i hans armkrok. Vi er begge enige i at det er mye følelser mellom oss fortsatt, selv etter flere år etter bruddet. Når vi dater andre, ser vi egentlig etter det vi hadde, men vi ender opp med mislykkede forsøk. Vi vet at det er feil, men klarer ikke å gi slipp på den gode følelsen fra den gang. Problemet er at han sliter med at forelskelsesfølelsen for meg ikke kommer tilbake. Når jeg fant ut av dette, distanserte jeg meg følelsesmessig og slått meg til ro med at det ikke blir oss. Jeg er fortsatt der, men noe i meg sier at vi er skapt for hverandre. At vi aldri kommer til å klare å finne den samme lykken med noen andre. Så hva skal man gjøre? Jeg har forsøkt å kutte ham ut av livet, men klarer det ikke. Nå går det bra fordi jeg er emosjonelt utilgjengelig, men har noen vært i liknende situasjon? Opplevd å finne den kjærligheten i noen andre eller evt. funnet tilbake til hverandre? Takker for alle svar og føler at jeg trenger en solskinnshistorie Anonymkode: d9f70...dce
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #2 Skrevet 31. august 2018 Hmm...det er visst håpløst Anonymkode: d9f70...dce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå