AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Skrevet 30. august 2018 Hvilke konsekvenser kan det ha på sikt hvis en som egentlig trenger det, ikke bruker briller/linser? Hvis man er langsynt (+2,75 og +2 i styrke). Anonymkode: c1d8b...c0c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Skrevet 30. august 2018 Konstant hodepine, rynker i pannen fra konstant å rynke på den for å forsøke se Anonymkode: 9049e...ec9 5
T-Rex Skrevet 30. august 2018 #3 Skrevet 30. august 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Konstant hodepine, rynker i pannen fra konstant å rynke på den for å forsøke se Anonymkode: 9049e...ec9 Og nakke/skulder-vondt. Jeg ble anbefalt en synstest av fysioterapeut. 30 år senere har jeg aldri vært til skulderbehandling på fysio, etter brilleanskaffelse. Endret 30. august 2018 av T-Rex 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #4 Skrevet 30. august 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Konstant hodepine, rynker i pannen fra konstant å rynke på den for å forsøke se Anonymkode: 9049e...ec9 17 minutter siden, T-Rex skrev: Og nakke/skulder-vondt. Jeg ble anbefalt en synstest av fysioterapeut. 30 år senere har jeg aldri vært til skulderbehandling på fysio, etter brilleanskaffelse. Jeg har ikke brukt briller/linser på ca. 6-7 år. Hadde ikke råd til linser da jeg ble student. Og etter det har jeg bare glemt det. Ikke merket noe som helst. Verken skuldervondt, hodepine eller rynker. Kanskje det ikke har noe å si for meg? Anonymkode: c1d8b...c0c
T-Rex Skrevet 30. august 2018 #5 Skrevet 30. august 2018 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke brukt briller/linser på ca. 6-7 år. Hadde ikke råd til linser da jeg ble student. Og etter det har jeg bare glemt det. Ikke merket noe som helst. Verken skuldervondt, hodepine eller rynker. Kanskje det ikke har noe å si for meg? Anonymkode: c1d8b...c0c Akkurat hvor mye man merker av manglende synskorreksjon, kommer an på en hel masse ting. Men jeg vil virkelig anbefale det å prøve noen måneder med bra synskorreksjon. Virkelig, og helt ærlig. Jeg er ikke i optikerbransjen. Briller, tannbehandling og godt fottøy. Dette er ting jeg prioriterer, selv om økonomien ikke er på Røkke-nivå. Endret 30. august 2018 av T-Rex 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå