AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #1 Del Skrevet 30. august 2018 Er det lov å skaffe seg slik klistremerke som dekker hele bakvinduet på en vanlig personbil? Har veldig lyst på ulven på de nederste bildene 🐺 Anonymkode: cc1b8...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #2 Del Skrevet 30. august 2018 Klistremerkene/folien er som regel laget slik at man kan se ut, men ikke inn. Så lovlig er det nok. Og for 30 år siden hadde nok jeg også syntes at det var stilig... Anonymkode: e691e...62c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #3 Del Skrevet 30. august 2018 Det er også lov å ta em svart tusj og skrive "HARRY" bak på ruta i store bokstaver. Anonymkode: 0ef4a...3c1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMW 5-serie 535D Skrevet 30. august 2018 #4 Del Skrevet 30. august 2018 Ulovlig for de bilene som har innvendig speil, skal se blålys og utrykningskjøretøy bak deg gjennom vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #5 Del Skrevet 1. september 2018 På 30.8.2018 den 23.15, BMW 5-serie 535D skrev: Ulovlig for de bilene som har innvendig speil, skal se blålys og utrykningskjøretøy bak deg gjennom vinduet Folier beregnet på formålet er vel, som det står tidligere i tråden, gjennomsiktige innenfra? Anonymkode: 212f6...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 1. september 2018 #6 Del Skrevet 1. september 2018 På 30.8.2018 den 23.15, BMW 5-serie 535D skrev: Ulovlig for de bilene som har innvendig speil, skal se blålys og utrykningskjøretøy bak deg gjennom vinduet Hva med små kassebiler som har montert innvendig speil, men du ser ikke en dritt pga av kassa bak førerhytta? En slik har jeg kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 1. september 2018 #7 Del Skrevet 1. september 2018 4 minutter siden, tdm900 skrev: Hva med små kassebiler som har montert innvendig speil, men du ser ikke en dritt pga av kassa bak førerhytta? En slik har jeg kjørt Jeg blir gal når jeg kjører en slik. Hver gang jeg sjekker speilet lurer jeg på hvorfor en Ikeasofa kjører rett opp i ræva på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå