Gå til innhold

Klistremerke som dekker hele bakvinduet, bilde vedligger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det lov å skaffe seg slik klistremerke som dekker hele bakvinduet på en vanlig personbil?  Har veldig lyst på ulven på de nederste bildene 🐺

Screenshot_20180830-041923_Wish.jpg

Anonymkode: cc1b8...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klistremerkene/folien er som regel laget slik at man kan se ut, men ikke inn. Så lovlig er det nok. Og for 30 år siden hadde nok jeg også syntes at det var stilig...

Anonymkode: e691e...62c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også lov å ta em svart tusj og skrive "HARRY" bak på ruta i store bokstaver. :)

Anonymkode: 0ef4a...3c1

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulovlig for de bilene som har innvendig speil, skal se blålys og utrykningskjøretøy bak deg gjennom vinduet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2018 den 23.15, BMW 5-serie 535D skrev:

Ulovlig for de bilene som har innvendig speil, skal se blålys og utrykningskjøretøy bak deg gjennom vinduet

Folier beregnet på formålet er vel, som det står tidligere i tråden, gjennomsiktige innenfra?

Anonymkode: 212f6...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2018 den 23.15, BMW 5-serie 535D skrev:

Hva med små kassebiler som har montert innvendig speil, men du ser ikke en dritt pga av kassa bak førerhytta? En slik har jeg kjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, tdm900 skrev:

Hva med små kassebiler som har montert innvendig speil, men du ser ikke en dritt pga av kassa bak førerhytta? En slik har jeg kjørt

Jeg blir gal når jeg kjører en slik. Hver gang jeg sjekker speilet lurer jeg på hvorfor en Ikeasofa kjører rett opp i ræva på meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...